|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Omdat je dan het woordje "zaal" weg kan laten |
|
quote: Maarruh..... dat hoef je toch helemaal niet te vermelden, zoveel Paarden, Willemeens, Doornroosjes, Paradiso's, Effenenaars........., etc. zijn er niet. Echter, let wel, als je het toch wilt gebruiken, het is HET Paard of ga je daar ook maar De Paard van maken? |
|
Mn zegt ook vaak DE atak in Enscehde ... het is echt gewoon atak ... |
|
..waaatt in +kut? Dit gaat te ver...... |
|
ik GA NOT NIET OF IK GA ZIE WEL |
|
quote: haha ja dat kan ook natuurlijk. Ik zeg ook welleens "ik ga naar Roosje" misschien is het de invloed van de allochtone medelander dat er overal "de" voor geplaatst word |
|
quote: He wijffie we gaan toch niet moeilijk doen he |
|
jawel dat moet zo af en toe. Anders word ik té mannelijk. |
|
quote: He meid waarom ben ik geband op shadows of Disqist |
|
ben je dat? |
|
quote: Ja sorry hoor dat ik een aantal dingen verkeerd deed. Ik wou namelijk meer topics dan Jenje gewoon een beetje plezier maken maar gullie gaf me geen kans |
|
Ik heb in den benginne slechts 1 persoon gebanned. gewoon uit pure machtswellust. en dat was Heer Krieg. |
|
quote: Nou ja zeg ik zei weinig verkeerd minimaal 2 woordjes en dan al bannen vrouwtje |
|
vulgair display of power |
|
quote: He Ghoulette is dat dat merk voor het scheren van je haren of wat betkend het |
|
Nou, ik hoop dat jullie thuisblijven op dit festival. Straks staan er een aantal mensen te kibbelen over dit soort onderwerpen. Nee, dat lijkt me niks, hehe. Ik ben er in ieder geval. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Heeft iemand een plekkie vrij om te slapen? |
|
aanwezig http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: |
|
Aha, vandaar dat ik dit topic niet kon vinden, had op God Dethroned gezocht. Maar ik ben hier dus ook bij aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 10-09-2004 18:19] |
|
bij? zoem zoem.... |
|
quote:thuis blijven, waarschijnlijk moet je langs mij als je naar binnen wilt, muwhahaha |
|
ik ga hierheen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
neem je die zanger van jullie band dan ook mee? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |