IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Vampire Magazine festival 24/09/04 Vorige pagina | Volgende pagina
acid
Usericon van acid
Posted 26-09-2004 20:01 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Ja, geslaagd feest. Ik sluit me bij eenieder aan dat desaster de band van de avond was natuurlijk. Maar officium triste vond ik ook erg goed (ik was waarschijnlijk de enige, hehe).

Im your turbo lover!!!

"Jullie stemmen Pechtold!!"

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 26-09-2004 20:38 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Haha, ja Turbo Lover even tussen door draaien

... Tell me there's no otherrr

acid
Usericon van acid
Posted 26-09-2004 22:20 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Ja, dat geintje moest ik bijna met m'n leven bekopen geloof ik, haha.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-09-2004 22:22 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2004 22:20 schreef acid het volgende:
Ja, dat geintje moest ik bijna met m'n leven bekopen geloof ik, haha.

Ik vond het anders een geslaagde actie. Nooit genoeg Judas Priest.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 27-09-2004 11:26 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ik heb nogal wat mensen foto's zien nemen. Enig idee waar ik wat kan vinden? Op de site van Vampire Magazine kan ik in ieder gevall nog niets vinden namelijk

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 27-09-2004 11:29 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Het was zeker wel een geslaagd avondje
Gezellige mensen, (helaas) vrij rustig in de kraam bij ons maar dat mocht de pret toch zeker niet drukken

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 27-09-2004 15:51 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Was een super gezellig avondje!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-09-2004 16:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 11:26 schreef Henke het volgende:
Ik heb nogal wat mensen foto's zien nemen. Enig idee waar ik wat kan vinden? Op de site van Vampire Magazine kan ik in ieder gevall nog niets vinden namelijk

die van mij zijn pas morgen klaar. Over foto's van anderen kan ik natuurlijk niets zeggen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-09-2004 16:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 11:29 schreef Metallica-Freak het volgende:
Het was zeker wel een geslaagd avondje
Gezellige mensen, (helaas) vrij rustig in de kraam bij ons maar dat mocht de pret toch zeker niet drukken

ik heb nog iets gekocht

die zweetbandjes waren grappig maar veels te duur btw.

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 27-09-2004 16:12 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 16:10 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb nog iets gekocht

die zweetbandjes waren grappig maar veels te duur btw.

Welke heeft uw gekoopt dan? Ik heb aan verschillende mensen verkocht, als je zegt welke t was dan weet ik maybe wie gij zijt

Die zweetbandjes willen we wel goedkoper aanbieden, maar dan moeten we eerst de leverancier overhalen om ze goedkoper in te kopen zeg maar...

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-09-2004 16:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

een groupie of desire tanktopje, maar niet bij jou, ik heb je wel met je vriendinntje binnengelaten op verzoek van je medeverkoper.

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 27-09-2004 16:16 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Dank u, Dank u

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-09-2004 16:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

uhm, wat kost een zweetbandje heden ten dage eigenlijk?

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 27-09-2004 16:18 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Bij ons zijn ze €5,-, wel zware goede kwaliteit.

Goedkoper kan helaas niet vanwege eerder genoemde inkoopprijzen

Spirit In Black
Posted 27-09-2004 16:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ow, dat is toch niet zo veel...krijg je er dan eentje of een setje?

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 27-09-2004 16:20 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Dat is er eentje.

Check www.goddess-of-desire.nl anders ff

Spirit In Black
Posted 27-09-2004 16:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik ben in zin geheel niet geinteresserd om er eentje te kopen helaas....

ik was gewoon benieuwd hoeveel het eigenlijk kost. Je moet ze in setjes verkopen, samen met een hoofbandje en een racket waar je ook gitaar op kunt spelen

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 27-09-2004 16:24 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Je kunt toch alsnog ff kijken wat we nog meer hebben

hahahahahahahahahahaahaha zou wel een stunt zijn, tennisrackets verkopen op een metalmarket

Spirit In Black
Posted 27-09-2004 16:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

aha, ik zie het al...jullie hebben een iets ander idee bij het woord zweetbandje;

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 27-09-2004 16:26 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Spirit In Black
Posted 27-09-2004 16:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

absorberend leer?

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 27-09-2004 16:29 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

nekbanden zou ik niet weten, bij die polsbanden zweet je je kapot (zoals altijd )

Spirit In Black
Posted 27-09-2004 16:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik zou dit er in het vervolg toch bij vermelden als mensen met dit soort items wellicht ook de tennisbaan willen gaan betreden......

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-09-2004 16:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ghehhe je hebt wel gelijk, per setje zou het beter zijn. Links Immortal rechts Drakthrone ofzo en dan gaan fitnissen

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 28-09-2004 16:42 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

o ja
ik was er ook bij

Officium Triste vond ik ontzettend goed
had de nieuwe nummers nog niet live gehoord, maar het beviel me prima

heb God Dethroned niet gezien
vond Desaster niet echt leuk (niet mijn ding)
Bolthorn was wel ok

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com