|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind die linker gast echt net een rollade in dat pakkie van hem. En echt origineel is het ook niet meer want zover ik kan herinneren heeft hij dat al eeuwen aan. |
|
Klopt Vampire......Maar ze blijven toch wel er goed hoor. Geen gezeik....gewoon strak spelen My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Wie zegt dat het orgineel moet zijn? Ze spelen gewoon retestrak, en zijn als een van de weinige bands niet softer geworden door de jaren heen. En bovendien blijven ze hun genre trouw. |
|
quote:Ik had het niet over de muziek maar over zijn apepakkie. |
|
Dark Funeral is wel zo'n "kwaliteit gegarandeerd" band ja... Die linker gast heeft idd een goeie bierbuik, is ook best wel te zien op die foto in de Aardschok van vorige maand. Hij is een echte trueë metalhead ! Damn, volgens mij wordt het woordje true nooit meer serieus gebruikt hier, of wel? |
|
quote: dan heb jij die gasten van crowbar nog nooit gezien zeker. daar is die kerel van dark funeral een skelet bij. |
|
hoeveel kosten die kaartjes dan? |
|
quote: 56 piek, maar dan krijg je dit allemaal te zien: * Cannibal Corpse * Kreator * Marduk * Nile * Dark Funeral * Krisiun * Vomitory * Enthroned * Behemoth * Dew-Scented * Seth De vraag is of er nog kaartjes zijn... |
|
Waw...wat een affiche!!Hoop dat er nog tickets over zijn...ga ik eens lekker ()²en en (slamdance-smiley) Blij,blij,blij... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
aaaaaah, san! daar gaan we naar toe ok??? |
|
Hopen dat Legion's stem niet al te verneukt is. FUCKERS HIT THE DUST WHEN THEY FUCK WITH US |
|
Blij dat ik niet achter een kaartje aan hoef... |
|
quote: Dat andere menneke helemaal rechts is van zichzelf al een skelet... ..kun je nagaan als je de vergelijking met Crowbar maakt!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-11-2001 4:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
LOL ! |
|
quote: Ja dat was de vorige keer inderdaad dramatisch..... My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
VOBISCUM SATANAS |
|
quote: [offtopic] verschrikkelijk kewle usericon Legolas (Wel coole username)[/offtopic] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
WAT WAREN ZE BRUUT AFGELOPEN ZONDAG Heb zowaar nog een plectrum weten te vangen van die Rollade hahaha. Later stonden die gasten ook nog in de zaal en ze vertelden dat ze binnenkort in de Baroeg spelen.... My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
hmmm maar ze hadden precies hetzelfde aan als op de promo picture. Zullen ze geen andere garderobe hebben?? volgens mij is het ook in tegenwoordig om als band lid dik te zijn. legion kon ook al niet meer uit z’n zwembandje komen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hehe, Wat waren ze zuig afgelopen zondag! LOL |
|
[off topic]Kwam de zaal binnen lopen en toen zag ik die zanger van DF, en ik dacht dat Valorian achter mij aan liep. Ik schrok me dood van die gast op het podium, en ik zei zo naar achteren "sjees wat een freak zeg.!" Dat was dus tegen iemand die ik niet kende hij zegt "ben ik zo lelijk dan?" woepsie![/off topic] zo beter?? [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 18-12-2001 14:54] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: anders doe je aan interpunctie en spelling dat maakt het lezen iets makkelijker |
|
quote:maar het typen maakt het kutter. maar goed ik zal 'em ff aanpassen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik was ook niet onder de indruk nee. |
|
Ik heb ze 1 keer live gezien ... ik geloof in een voorprogramma van dimmu borgir of zo ... die gast zei in elke zin minstens 3 x satan ... wat een loser. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |