|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Valt me mee dat Ghoulliette hier nnog niet op heeft gereageerd.. |
|
na 1 minuut al? |
|
Oh, maar dat komt nog wel |
|
hehehehehe. |
|
Enige show in NL? Zo ja dan ben ik er misschien wel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wow me2 |
|
volgens mij zijn er later nog optredens in november... btw support komt nog, is nog niet bekend. |
|
Mastodon is bruut. Ik ga maar eens proberen om hier bij te zijn. |
|
Tof, even kijken of ik dat de 24ste ga halen (school). De headliner show in de 013 van afgelopen Juni heb ik gemist omdat ze de dag erop op Dynamo speelde. Maar dat optreden smaakte echt naar meer. Probeer trouwens de Tilburge band Dead Rivers in het voorprog. te krijgen, die zouden er prima bij passen |
|
quote: wellicht, maar ze nemen ook zelf een support mee. |
|
alsof in oktober nog niet genoeg te doen is |
|
30 oktober bijvoorbeeld |
|
quote: Hey wat nieuws? :D Benieuwd. Er staat trouwens "Deadlock" op de Canix-site, moet dat geen Gridlock zijn dan? |
|
Noop, gridlock staat er nog niet bij. Deadlock is een andere band. http://www.triple7.nl/zm/NieuweBand_Nr01.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 08-08-2004 11:20] |
|
ja daar ben ik waarscijnlijk wel bij Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
quote: en dusch? |
|
quote: ghoulliette zat op Wacken |
|
quote: Ik heb een concert gemist omdat ik maar 1 dag per week uitmag van mijn moeder. |
|
de eerste klap is een daalder waard zeiden ze ook wel in vroegere tijden, welnu..... http://www.pahardcore.com/newsreviews/article.cfm?intarticleid=7109 Megalodon, vet nummer!!!! Lekker veel seventies invloeden, had ik al wel verwacht....nieuwe truckendoos in de metal. |
|
je moest eens weten wat er nu in mijn cd speler zit |
|
quote: Hoe is het met je sletterige jurk |
|
ON TOPIC verdorie. |
|
quote: Waarom ben jij toch altijd zo boos op me. Ik heb het echt bij jouw gevreten he. |
|
quote: Niet boos, geirriteerd! Je kan niet quoten en reageerd op vrijwel alles met een domme opmerking, of iets dat niemand snapt. En hier gaan we niet over verder in dit topic, volgende off topic reacties worden verwijderd. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 09-08-2004 20:36] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |