|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ook te zien in W2 Den Bosch |
|
tourdata Mastodon: 10/05/04 Birmingham, United Kingdom NIA 10/06/04 Manchester, United Kingdom Evening News Arena 10/08/04 Cardiff, United Kingdom International Arena 10/09/04 London, United Kingdom Hammersmith Carling Apollo 10/10/04 London, United Kingdom Hammersmith Carling Apollo 10/13/04 Gothenburg, Sweden tba 10/14/04 Stockholm, Sweden Hovet 10/15/04 Oslo, Norway Spektrum 10/17/04 Helsinki, Finland Ice Hall 10/19/04 Copenhagen, Denmark Valby/KB Hallen 10/21/04 Rotterdam, Netherlands Ahoy 10/23/04 Paris, France Bercy support Slayer + Slipknot clubtour is GECANCELLED, echter 24 oktober voor Doornroosje staat nog steeds, maar daar kan ook verandering in komen... |
|
quote: Hmm, ze waren verwacht in Vera (Groningen) op 13 oktober, zal hem wel niet worden dus Ik denk niet dat ik erheen ga, het is op een zondag en de vrijdag daarvoor spelen Krisiun, Behemoth, Incantation en Ragnarok in Groningen NP: Iron Maiden - No More Lies For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
dus het wordt slayer, slipknot, hatebreed EN mastadon? |
|
quote: Denk het...staat Hatebreed er ook dan? In Amerika is het; Slayer + Killswitch Engage + Mastodon |
|
hatebreed staat ook vast ja, krijg ik op de mailing |
|
het optreden van Mastodon is uitgesteld tot april 2005 slayer tour krijgt toch voorrang...... |
|
Ha'k wel verwacht. Op 23 oktober staan ze nog in Parijs, om dan nog voor een headlining optredentje naar Nijmegen te karren... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: edit: hey spirit heb jij ook een e-mail/msn adres? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-09-2004 22:43] |
|
quote: ja oe, zes uurtjes.... |
|
quote: Da's toch alleen mooi. Je krijgt 4 heerschbands te zien EN je hoeft ze niet in een of ander zaaltje in een provinciaal stadje te kijken. Dubbel pret dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ben pro provinciaal stadje |
|
quote: freekatdoornroosjepuntnl doet het altijd goed.... zit overigens nu met mijn luie reet in een erg warm land....... |
|
quote: het verschil tussen een entreeprijs van 30 a 40 euro en 10 is ook aanwezig.....verder is een hal, waar 10.000 man in kan, ook wezenlijk anders vergeleken met 550..... ik zeg niet dat die andere bands kut zijn maar Mastodon komt nu eenmaal beter tot zijn recht in relatief kleine clubs....ik gun ze deze kans van harte....ze spelen toch iedereen van de planken! en dat is eigenlijk weer jammer.....dan krijgen ze wellicht de smaak te pakken..... |
|
quote uit mijn Mastodon - Leviathan review: Deze band is al behoorlijk groot, maar zal door dit Leviathan nog veel groter worden. Ik hoop dat we over een paar jaar niet naar Ahoy of zo hoeven om ze live te zien, want live is deze band meer dan de moeite waard. Want zoals de naam van hun website al suggereert: Mastodon Rocks! over een paar jaar...right Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ze zijn opener he, dat is wel de laagste plek op de ranglijst, lijkt me sterk dat iedereen opeens helemaal wauwie van ze is, zeker wanneer we het over slipknot/Slayer fans hebben. Dat is gewoon een heel ander soort publiek. Ik denk dat een band als mastodon het beter zou doen op een lowlands. |
|
quote: je beschikt over profetische gaven |
|
quote: wha! kijk nou april |
|
grappenmaker ik vind april best hoor! |
|
les 1. ik heb altijd gelijk |
|
hehe, sure! gelijk hebben is misschien les 1 gelijk krijgen is les 2 |
|
zit niet voor niets wekelijks in de sportschool |
|
speulen die lui oek nog ergens anders in NL? anders mut ik oek weer naar nijmegen klooien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: d'r is nog helemaal nix bekend over de kluptoer...voor nu was het het enige concert in NL samen met Slayer. edit; MASTODON STAAT NIET OP DE PLANKEN A.S. 24 OKTOBER!! [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 23-10-2004 17:40] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |