|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hell Yeah!! Rotterdam is een eindje weg, maar ik denk dat ik wel ga. Beter! |
|
VET!!! Laat em maar eens zien hoe het moet, Niels |
|
Ghehehe, ik weet waar de geheimzinnigheid over gaat... En dat wordt vele malen beter dan Billy Sheehan, dat beloof ik jullie! Sander, bekkie dicht he! Het is nog steeds niet bevestigd... Drummer nodig? |
|
quote: Ik ben bang dat al mijn ledematen verstijven () als deze meneer begint te spelen... machteloos. Maar eerst maar eens zien dat ik er kom. quote: Oeh! Gaan ze pastorius opgraven? Ach, zal wel weer een gitarist worden. |
|
quote: Hehe ja die bass-tard is wel lijp ja... quote: Terecht. |
|
quote: Nou en!!!!! heheheh Ik ben toen naar John Petrucci geweest en da was errrrrrrrruuuuuuuuugggggg gaaf.... Maar ik wacht al jaren op m'n grote hero; STEVE MORSE!!!!! |
|
*zegt niks totdat het bevestigd is* Drummer nodig? |
|
Muzikanten ontwaakt! De komende tijd staat er bij Feedback veel te gebeuren op clinicgebied. Vooral gitaristen, bassisten en drummers zullen aan hun trekken komen. Een aantal dingen staat nog niet helemaal vast, dus daar doen we nog even geheimzinnig over. Geheimzinnigheid is niet geboden voor de eerste clinic die gepland staat. Die is van niemand minder dan basgitaargrootheid Billy Sheehan Tis bevestigd hoor!!!! Op de feedbacksite kun je immers al kaarten reserveren.... |
|
quote: Ratje, l.e.z.e.n.!! Sheehan is idd bevestigd, maar we zijn met nog "een aantal andere dingen" bezig die nog niet bevestigd zijn. En als het doorgaat wat ik ontzettend hoop dat doorgaat dan wordt dat een kick-ass clinic!!! Drummer nodig? |
|
quote: Ikke lezen kan, maar ikke begrepen niet grap van samen jullie, ikke wel nu begrijp, ikke nu blij!!!!!!! |
|
Grap? Welke grap? Zie jij een grap? Nee, ik heb Sander al wel verteld wat ons EVENTUEEL te wachten staat, maar hem ook (nogmaals dus) op het hart gedrukt nog even te wachten met het van de daken af te schreeuwen, daar het dus nog niet bevestigd is. Resume: Sheehan is bevestigd en gaat dus gewoon door, daarnaast zijn we (Feedback Rotterdam) dus nog bezig met een aantal andere dingen die nog bevestigd moeten worden. Kleine hint: Het gaat om een drummer... Meer zeg ik nu nog niet. Nieuws volgt als het bevestigd is! Drummer nodig? |
|
Nee, vertellen NU!!!!!!!!! |
|
Nee, dat zou je liters bier en dozijnen thaise hoertjes gaan kosten, dat wil ik je niet aandoen... Heb maar gewoon geduld, das goed voor je! [Dit bericht is gewijzigd door MystuS op 10-08-2004 21:22] Drummer nodig? |
|
quote: ok dan.... |
|
quote: Heeyyy, Conrad niet pesten he, vertel nou wie er komt Op welk merk speelt ie (en niet Sheehan dan..)? |
|
geen idee wie het zijn, maar feedback in rotterdam is niet al te ver weg en ik kom er voor bijna alle spullen, misschien dat ik wel ga ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Frans Bauer clinic? |
|
Nee, ik zeg het niet, het is nog niet bevestigd... Rustig afwachten dusch! Ennuh... quote: Het wordt een drummert!!! L.E.Z.E.N.! En hij speelt... Zeg ik lekker niet! Drummer nodig? |
|
edit: oh een drummer... pff portnooike dan [Dit bericht is gewijzigd door Rythm3 op 11-08-2004 10:19] |
|
quote: Nee een drummer lol Pooltje doen? |
|
Ja, ik ben wel benieuwd wat jullie zouden willen zien. En niet de meest belachelijke namen roepen, ik wil serieuze bekende muzikanten die een breed publiek aanspreken, die ook nog wat leuks te vertellen hebben in een clinic. En los daarvan ben ik wel benieuwd over wie jullie denken dat ik het heb... Drummer nodig? |
|
Mike Mangini? Die is in het land zo rond september.. |
|
quote: Die heeft al eens een clinic gegeven in Feedback |
|
quote: Die's iig wel cool met clinics!! Hmm dat zou em dan wel eens kunnen zijn ook. Verlanglijstje voor clinic : Sean Reinert Morgan Agren Bozzio Colaiuta Tomas Haake Chasey Lain |
|
quote: Dat zou kunnen ja.. Op zijn site zie ik dat er half september 2 clinics gescheduled staan in Nederland, waarvan 1 in Drumworld. Dan ben ik zeker van de partij! Ow ja: Feedback is 3 minuten lopen vanaf mijn huis |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |