|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Rowan Atkinson, Eddie Murphy als ie stemmetjes van Disney-personages inspreekt, en een aantal ZM-leden. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Harry Enfield!! Hatsjikidee! |
|
quote: ,de one man show van Eddy Murphy : Raw vind ik goed [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 08-08-2004 22:24] |
|
Ik moet steeds wel lachen om dat ene figuur dat talloze topics opent op een forum en in de veronderstelling is dat zijn aanwezigheid op prijs wordt gesteld... Ik kan even niet meer op de (schuil)naam van dit persoon komen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Er is er nog 1. Euh, ik kan ff niet op die naam komen. Oud Vuil. |
|
quote: Delirious The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: I second that. Verder vind ik (soms) Urbanus wel goed, evenals de Brugse zanger/komiek Bennie Scott. "I find your lack of faith disturbing." |
|
john cleese en rowan atkinson en NL cabaret theo maassen en harry jekkers zzz |
|
ja en bert visser moet dood Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
en de leukste "komiek" is DJ Friki / Dj Rotterdam (zie Avatar) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Niks aan toe te voegen |
|
2: arie en sylvester Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Na het zien van Zomertijd gisteravond waarin Theo Maassen een favoriet van hemzelf voorstelt moet ik concluderen dat ik er een nieuwe favoriet bij heb, (die helaas reeds is overleden): Bill Hicks, echt heel erg goede stand-up comedy But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
bert visser, en het kopspijkers team. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Dan zal je die van Chris Rock ook wel waarderen. |
|
de mimiek en levende sarcasme + botte humor van john cleese in vroeger tijden waren ongeevenaard, Rowan Atkinson moet vooral zijn kop niet houden, want mr. bean is niet grappig, terwijl zijn vlijmscherpe tong in Blackadder dan wel weer gruwelijk geniaal is (alsmede sommige van zijn oude theater sketches), Lebbis in zijn tirades, Jansen in zijn aanstekelijkheid, Teeuwen in zijn afwisseling van genialiteit met banaliteit, Maassen in zijn vergelijkingen en gedachtengang, Jim Carrey in Man on the Moon, Maar één beste? geen flauw idee "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Bill Hicks dood? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
http://www.billhicks.com/bio.html Ja hij is dood helaas...... Pas net kennisgemaakt met zijn briljante humor en maatschappelijke kritiek. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Billy Connoly, geen twijfel mogelijk! Bruce Banner |
|
Oh, in 1994 al, zie ik. Jammer, maar helaas. Gelukkig zijn er nog meer goede komieken. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
President Bush |
|
Snaack Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Najhib Amhali, Monty Python, Tom Green en veel stand-up. Suck on this |
|
Tom Green leuk? DIe gats is zo gruwelelijk dom .... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |