|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Snap je onze grappen wel dan? |
|
quote: Tuurlijk,maar ik hap heel erg graag,wat jullie dan leuk vinden en zo is iedereen tevreden Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Teeuwen en Dennis Leary |
|
Alle Zemmers die kritiek geven op Faust die telkens weer reageren op z'n zoveelste nieuwe topic Je blijft lachen hier |
|
hans teeuwen arie en sylvester ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Verlos ons uit ons lijden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Herman Finkers met z'n humor die zelfs door simpele zielen nog te begrijpen is! |
|
Mits je het Twentse dialect verstaat.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
John Cleese |
|
quote: dat is wel een hele goede, en ook de rest van monty python ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Finkers. En Teeuwen. En Chris & Steve-O heh |
|
quote: Yeah wij dus hehe. De vampier was ook wel komisch |
|
John Cleese in Fawlty Towers Vooral de aflevering 'the Germans' is geweldig. 'Do not mention the war' Verder vind ik Faust ook wel grappig Waag eens een dansje! |
|
de heer finkers lekker droog jiskefet is ook geweldig |
|
Jiskefet en Youp Arie en Sylvester ook leuk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Finkers, Teeuwen en Plien & Bianca. |
|
jekkers en urbanus, soms visscher, GEEN teeuwen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
teeuwen na hard en zielig zuigt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Andre van Duin nog niet genoemd en dan die bruiloft scene in het geboorte jaar van Jenje. |
|
quote: ja ja ieder zijn eigen mening over teeuwen. . oh en Lebbis & Jansen is ook nog wel leuk. [Dit bericht is gewijzigd door NorthernThrone op 12-08-2004 20:21] |
|
Ik heb wat dvd's van Teeuwen en die vind ik ERG grappig, hij moet alleen nu oppassen dat ie niet in herhaling valt. Toen Ace Ventura net uit was, moest ik heel hard lachen om Jim Carrey, maar nu ken ik die grimassen onderhand wel een beetje. The Mask en the Cable Guy vond ik ook leuk. En -heel zielig- om Gerard Joling moet ik ook lachen, dat NoordHollandse gelul van hem. |
|
quote: Zo hoort het ook. Eerlijkheid duurt het langst |
|
hans teeuwen, Tho Maassen, Bertje visser, Arie en Sylvester, Finkers oftewel the whole 9 yards respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Het lijkt verdorie wel of een en dezelfde persoon dezelfde komieken in typt Teeuwen, Lebbis en Janssen enz enz Mini en Maxi. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |