|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 12-08-2004 22:05] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
haha, ik las het net ook, wat een stomme tikfout. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Boeie! Deicide heeft 't LIVE althans bij mij afgedaan. Het zijn rocksterren geworden. Glam Benton wil Axl naar de kroon steken. Ik zet maar Legion nog eens op. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 12-08-2004 22:18] |
|
quote: mja, ik moet ze toch nog live zien. Ik mis ze elke keer als ze hier in NL zijn. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Weet je zeker dat ze WEL optreden dan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
28 nov. verwacht effenaar... |
|
quote: Ogh, voor die 15 minuten fietsen wil ik het best een kans geven. En qua slechte live optredens ben ik ook heel wat gewend ondertussen, denk niet dat dit zal tippen daaraan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Deicide komt naar Nederland... Daar kan ik maar op één manier op reageren: riiiight... Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: Ik had het niet over hun OPTREDENS. Die vind ik nou WEL bruut enzo en shit. |
|
Laten we hopen dat Deicide alles bevalt voordat ze weer het hele optreden cancellen. the only pleasure is pain |
|
Is dit niet dezelfde mop alleen dan met Deicide ipv Nargaroth? |
|
Ik zou het niet weten. Weet alleen dat Deicide de laatste paar concerten van het tournee hebben afgezegd omdat er iets niet in hun straatje viel. the only pleasure is pain |
|
quote: Mwoah, ik heb ze best vaak gezien in het verleden en was nooit onder de indruk. Maar dat was ik ook al niet van hun plaatwerk. Dus dat maken ze imo wel live waar. Oud Vuil. |
|
Ik hoop dat Deicide ook nog een optreden in de buurt van Overijssel in de planning heeft. the only pleasure is pain |
|
dat hoop ik ook.. kan ik tenminste zonder extreem lang te reizen ook naar een bandje toe... als ik een fatsoenlijk bandje wil moet ik meestal minimaal een uur in de auto zitten.. vind ik helemaal niet erg, maar een beetje variatie is ook niet weg. even simpel gezegd. take a look in your heart, tell me what do you see?It's Black, it's Dark..Tell me.. Is that how you want it to be? |
|
quote: ja klopt en dan mag ik weer rijden ofniet? dronken @ deicide.. moeite toch waard ofnie? |
|
Pas als de eerste tonen klinken geloof ik het.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
In '98 zouden ze volgtens mij ook op Dynamo staan, ze waren er ook wel.... Maar heb ze dus nog nie gezien... Shut the fuck up... Next!!! |
|
quote: Ze waren er niet, stonden in de file, Deicide dus. Deicide in NL, dan ben ik er |
|
Deicide in '99 (samen met Behemoth, Ancient Rites en Aeternus) was één van de beste optredens die ik ooit meemaakte. Ik ga dus zeker weer kijken! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Sorry hoor, maar zegt dat niet genoeg... Shut the fuck up... Next!!! |
|
nee... ik vind van niet... hoe vaak sta jij in de file anders.. take a look in your heart, tell me what do you see?It's Black, it's Dark..Tell me.. Is that how you want it to be? |
|
Ken je die mop van Deicide die kwam.... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Neen. Maar ken jij toevallig die mop van Nargaroth die kwam? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |