IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : LPF vraagt faillisement aan Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-08-2004 12:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:12 schreef Jenje het volgende:
Nee nee, als Nedrland dat geld stuurt voor de arme kindertjes, dan hoeven we toch niet te controleren dat dat geld ook naar die kindertjes gaat?

Die mensen zijn toch eerlijk en zo ...
Ach, onze regering vertrouwt de arme negerkindertjes en wij vertrouwen onze regering weer met onze zuurverdiende centen dus dat moet goedkomen.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-08-2004 12:23]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-08-2004 12:22 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:21 schreef Jenje het volgende:
Een partij kan niet fungeren met alleen een sterke leider ...


Adolf Hitler


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 13-08-2004 12:30 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 13 augustus 2004 12:22 schreef campske666 het volgende:
Adolf Hitler


En die werd al een achterlijke korperaal genoemd door zijn eigen officieren.


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2004 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:22 schreef campske666 het volgende:
Adolf Hitler
Adolf Hilter had anders erg sterke mensen achter zich staan.

Daar kan Pim zich niet aan meten ...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 13-08-2004 12:31 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Pim had ze niet nodig.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-08-2004 12:32 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Adolf Hitler is een heel ander verhaal, hij maakte handig gebruik van de economische situatie en chanteerde veel mensen, plus dat ie enorm goed kon praten.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2004 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:31 schreef Paul het volgende:
Pim had ze niet nodig.
Oh nee? Hoe had hij dan in de regering willen komen zonder andere lpf-ers?


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 13-08-2004 12:32 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 13 augustus 2004 12:31 schreef Paul het volgende:
Pim had ze niet nodig.


Voordeel van de twijfel.. Als Pim niet was afgeschoten was hij denk ik binnen een jaar of 2 toch weer uitgekotst als een bondscoach die 1 cruciale fout maakt.


Een kleine snol zit zo vol.


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-08-2004 12:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:32 schreef Audiophile het volgende:
Adolf Hitler is een heel ander verhaal, hij maakte handig gebruik van de economische situatie en chanteerde veel mensen, plus dat ie enorm goed kon praten.


Chanteerde veel mensen ? Is dat zo ?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-08-2004 12:37 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ooit iets gezien op discovery channel over mensen chanteren met homosexualitiet en meer van dat soort streken.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2004 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach als Adolf (of zijn geheime dienst) iets over mensen en die mensen waren zinvol voor hitler, dan werden di mensen gedwongen voor hem te werken, anders kampje ..


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-08-2004 12:40 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:37 schreef Audiophile het volgende:
ooit iets gezien op discovery channel over mensen chanteren met homosexualitiet en meer van dat soort streken.


quote:
Op 13 augustus 2004 12:38 schreef Jenje het volgende:
Ach als Adolf (of zijn geheime dienst) iets over mensen en die mensen waren zinvol voor hitler, dan werden di mensen gedwongen voor hem te werken, anders kampje ..


't was toch ne kastaar hé...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2004 12:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Praat eens Nederlands ...


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-08-2004 12:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Leck mien hieve !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2004 17:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 12:19 schreef campske666 het volgende:
Dat wist ik dan weer wel
Jammer dat ze die kerel hebben afgeschoten, ik vond 'em wel een toffe gast (arrogante homo of niet). Ik vraag mij af hoe ver die gekomen zou zijn als hij nog leefde...


Ik was het niet met hem eens op veel dingen maar ik bewonderde hem wel voor zijn lef en duidelijke uitspraken. Aan de andere kant vond ik hem arrogant en had ik niet het idee dat je met hem kon samenwerken. Ik denk dat als hij nog zou leven, niet zou hebben kunnen functioneren in de plitiek met name door zijn eigengereide karakter. maar zeker weten zullen we het natuurlijk nooit.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-08-2004 13:55 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 13 augustus 2004 12:31 schreef Jenje het volgende:
Adolf Hilter had anders erg sterke mensen achter zich staan.

Daar kan Pim zich niet aan meten ...



Het probleem met één leider is het feit dat ondanks dat hij misschien sterke, intelligente mensen achter zich heeft staan die hem zeer goed zouden kunnen adviseren en assisteren, hij de enige persoon is die de beslissingen maakt, en in het geval van Hitler was menigeen te bang voor z'n hachje om hem van weerwoord te voorzien. Waardoor je als leider zijnde op een gegeven moment een onfeilbaarheids-gedachtegang zou kunnen ontwikkelen die funest is voor je rationeel denken.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-08-2004 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2004 13:55 schreef Phriar het volgende:
Het probleem met één leider is het feit dat ondanks dat hij misschien sterke, intelligente mensen achter zich heeft staan die hem zeer goed zouden kunnen adviseren en assisteren, hij de enige persoon is die de beslissingen maakt, en in het geval van Hitler was menigeen te bang voor z'n hachje om hem van weerwoord te voorzien. Waardoor je als leider zijnde op een gegeven moment een onfeilbaarheids-gedachtegang zou kunnen ontwikkelen die funest is voor je rationeel denken.
Oftewel: Hitler werd gek door zijn absolute macht.

Wat in Nederland gelukkig niet kan. En daarom moet je in je partij meerdere goede mensen hebben.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-08-2004 13:57 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

correctumundo


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-08-2004 12:31 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Faillissementsaanvraag LPF afgewezen

ROTTERDAM - De rechtbank in Rotterdam heeft het faillissement dat het hoofdbestuur van de LPF vorige week had aangevraagd dinsdag afgewezen. Dat heeft een woordvoerster van de rechtbank gezegd. De rechtbank maakt de uitspraak niet openbaar en kan dus niet aangeven waarom zij het verzoek heeft afgewezen.

Volgens Kamerlid Nawijn, die als gedelegeerde is toegevoegd aan het bestuur, vindt de rechter dat de ledenvergadering toestemming had moeten geven voor een faillissement. "Dat is niet gebeurd. De leden hebben wel toestemming gegeven voor surseance." De partijleden gingen op de vergadering van 13 juli wel akkoord met uitstel van betaling, maar hebben toen niet gestemd over een faillissement.

Voor de LPF is het de vraag hoe nu verder. De fractie en het bestuur komen woensdag bijeen om zich te beraden over de situatie. Volgens Nawijn kan het bestuur besluiten met de huidige vereniging verder te gaan of een nieuwe vereniging oprichten. Daarna beslist de fractie of zij zich al dan niet bij de nieuwe vereniging aansluit.

Bron: Nu.nl


I'm not being rude. You're just insignificant.


metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 17-08-2004 12:43 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Goh , nu moet de LPF weer aan het werk hoe ze dit nu eens gaan oplossen.
van der GGGGGGGG heeft er vast wel een oplossing voor.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-08-2004 12:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha die gasten kunnen ook werkelijkwaar niks he .. zelfs failliet gaan kunnen ze niet.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 17-08-2004 12:45 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 17 augustus 2004 12:43 schreef Jenje het volgende:
Hahaha die gasten kunnen ook werkelijkwaar niks he .. zelfs failliet gaan kunnen ze niet.




Een kleine snol zit zo vol.


Iejoor
AAAARRRGGH!!!!!!
Usericon van Iejoor
Posted 17-08-2004 20:44 by Iejoor Wijzig reactieProfiel van IejoorQuote dit berichthttp://www.grindminded.com www.sevtrek.com www.angryalien.com

quote:
Op 17 augustus 2004 12:43 schreef Jenje het volgende:
Hahaha die gasten kunnen ook werkelijkwaar niks he .. zelfs failliet gaan kunnen ze niet.


Lijkt me idd meer dan genoeg zeggen


Shut the fuck up... Next!!!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-08-2004 13:47 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Kastekort leidt tot nieuwe onrust in LPF

Een nieuwe scheuring dreigt voor de Lijst Pim Fortuyn (LPF). Aangevoerd door de huidige partijvoorzitter Henrick Fabius dreigen een aantal leden van het hoofdbestuur een nieuwe vereniging op te richten. Fabius hoopt dat een groot deel van de leden en de Kamerfractie hem volgen.

De mogelijke splitsing volgt op de afwijzing van een faillissementsaanvraag door een Rotterdamse rechter. Fabius, in functie sinds juni, zag een faillissement als beste manier om een doorstart te maken zonder schulden. De LPF heeft een acuut kastekort van ongeveer 250 duizend euro. Deze strategie werd gesteund door de Kamerfractie van de LPF. Twee andere bestuursleden waren echter ontstemd, en zagen de aanvraag als een verkapte poging zonder ledeninspraak de 'oude LPF' te lozen, terwijl onder dezelfde naam zou worden verdergegaan.

Na de afwijzing van de rechter hebben Fabius en zijn medestanders Pieterman en Swarte hun vertrek aangekondigd. Bij de Kamer van Koophandel hebben zij inmiddels een nieuwe 'Vereniging LPF' laten registreren. Daarnaast worden pogingen ondernomen provinciale bestuursleden achter de actie te krijgen. De beide overgebleven bestuursleden willen de oprichting van de nieuwe LPF niet accepteren. "Dat vechten we aan, desnoods tot aan de rechter", aldus bestuurslid Belder. Partijadviseur Marten Fortuyn liet in een reactie weten genoeg te hebben van het 'gedonder' in de partij die zijn broer oprichtte: "Het is ongelooflijk wat er allemaal gebeurt. Ik kan het niet meer volgen. Het is nog erger dan in een bananenrepubliek."

Bron: Fok!

Bwhahahaa... dit is toch te triest voor woorden? Kan die hele partij niet gewoon opgeheven worden.. kunnen alle leden weer op hun gemakje hun trainspak aan en de camping op.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-08-2004 9:57 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

'FIOD doet inval bij LPF'

Gepubliceerd op maandag 23 augustus 2004

De FIOD-ECD heeft afgelopen weekeinde een inval gedaan bij de LPF wegens verdenking van verduistering. De complete administratie van de partij is in beslag genomen. Dat bericht de Telegraaf.
In drie jaar tijd kreeg de partij meer dan drie miljoen euro aan donaties, leningen en subsidies. Dat geld is op, en de partij heeft geen verklaring voor waar het geld heen is gegaan. De LPF heeft een tekort van tweehonderdduizend euro. Vorige week vroeg de partij al vergeefs haar faillissement aan.

Vastgoedmagnaten Ed Maas en Chris Thunessen stortten respectievelijk 1,3 miljoen en achthonderdduizend euro in de bedrijfskas. Volgens diverse bronnen van de Telegraaf is honderdduizend euro, die Maas via een lening had verschaft, niet meer te traceren. “Waar is die ton?”, vragen partijleden zich af.

‘Grote sommen geld verduisterd’
Voormalig penningmeester Hans Swarte zou de FIOD hebben getipt. Swarte deed op verzoek van oud-voorzitter Henrick Fabius een diepgravend boekenonderzoek over 2003 en 2004. Volgens ingewijden stuitte hij op ‘ernstige onregelmatigheden’, ‘facturen die hij niet kon plaatsen’ en ‘aanwijzingen dat er grote sommen geld zouden zijn verduisterd’. Swarte maakte bij de faillissementsaanvraag van de LPF melding van de onregelmatigheden.

De administratie van de LPF werd zaterdag door Fabius overgedragen aan de FIOD. Hij zou de afgelopen weken onder grote druk zijn gezet en zelfs fysiek zijn bedreigd om de boeken niet te openbaren, meldt de Telegraaf. Een deel van de boekhouding zou al zijn vernietigd om de malversaties en fraude te verhullen.

Witwassen
Volgens ingewijden is er ook zwart geld via de partijkas witgewassen. “De LPF is op dit moment vergelijkbaar met een criminele organisatie”, aldus een bron van de Telegraaf.

In haar onderzoek stuitte de FIOD op een netwerk van besloten vennootschappen, die gevestigd zijn op hetzelfde adres als het LPF-kantoor. De financiële banden tussen de verenigingskas aan de ene kant en de BV’s aan de andere kant, roepen de nodige vragen op, zo melden ingewijden.

‘Beschamend’
Begin deze zomer werd Marten Fortuyn, broer van de vermoorde politicus, als gedelegeerd bestuurder door geldschieter Chris Thunnessen aan het LPF-bestuur toegevoegd. Dit om een extra oogje in het zeil te houden. Fortuyn, die de inval van de FIOD bevestigt, reageert geschokt, maar is wel opgelucht dat de FIOD de zaak nu grondig gaat onderzoeken.

“Dramatisch! Dramatisch! Het is beschamend. Pim wordt langzamerhand voor de derde keer vermoord (fysiek, politiek en nu ook zijn vereniging, red). Wat mij betreft kan de LPF beter ophouden te bestaan. Wat er nu gebeurt, vind ik zo verschrikkelijk beledigend voor de oprichter.” De inbeslagname van de boekhouding, noemt Fortuyn ‘prima’.



F*ck hippies


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen