|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
11 november: The Wounded + Dimeaon 12 november: Asrai + Prey 13 november: Eve of Destiny (J) Agonoize (D) Spermblaster (NL) meer info volgt: http://www.gothtronic.com http://www.st-hetpodium.nl [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 29-09-2004 19:53] |
|
*rentgillendweg* |
|
die middelste ... gadver ... is dat nou een wijf, een vent of de reet van een olifant met anorexia? |
|
Gelukkig ik wel en kan ik dus met een fikse dosis Hollandse Nuchterheid (c) zeggen dat ik de muziek ook wel kut zal vinden ... |
|
quote:Ik vind haar/zijn/het's haar anders best leuk "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Tsss, heeft niemand hier dan eens een Gothic en Lolita Bible opengeslagen??? Staat vol met dit soort figuren. En omdat het helemaal in het Japans is ben ik er ook nog niet achter wie man en wie vrouw is op de foto's... Maar dan nog is de middelste wel creepy ...Marilyn Manson is mooier zullen we maar zeggen... Hatsjikidee! |
|
Die middelste is een man en er is er eentje vrouw volgens mij de rechtse... Die linkse komt op de site niet voor... |
|
quote: Oké, we gaan stemmen voor de linkse: Man? of Vrouw? Ik zeg man... Hatsjikidee! |
|
Ik zeg: waaiboom |
|
Ik denk toch een vrouw. Ze heeft kleine voeten(denk ik) |
|
Ii vind het vooral erg vies, ik kan daar echt niet naar kijekn zonder misselijk te worden. |
|
Nou,dat word weer een mooi homofeessie zo te zien.Dit heeft toch echt helemaal niks op zm te zoeken??Zeg nou zelf;wat is hier nou metal aan??? spelfout weggehaald... |
|
quote: de schoengespen... Hatsjikidee! |
|
ehm ff ontopic!, het gaat om het festival niet om de mensen op de foto Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Das dan ook echt het enigste On topic;Ik durf mij niet op dit soort grafstemmingsfeessies te vertonen. spelfout weggehaald... |
|
voor meer info over Eve of Destiny verwijs ik je naar http://www.eveofdestiny.net |
|
S.P.A.M. zoals gewoonlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
De eerste avond gaat heerschend. De andere 2 houd ik me nog even van afzijdig. |
|
HAHAHA Godverdomme , dit gaat echt tever Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
dit is een van de plaatsen waar je niet dood gevonden wil worden [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 17-08-2004 3:04] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Wie erbij waren in W2 in Den Bosch in april, weten nog goed hoe deze band de zaal omver speelde met een heftige mix van gothic, electro en industrial met typisch Japanse gekte. |
|
quote:Ik meen dat dat precies op dezelfde dag viel als het legendarische ZM Festival, dus ik ben bang dat je hier weinig mensen zult treffen die daar bij waren. Anders was ik zeker wel gegaan trouwens I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: even om aan te geven dat het uiterlijk misschien wel wat aandacht trekt, maar dat het uiteindelijk bij deze band wel om de muziek draait, en die is erg goed. |
|
quote: argh!!! wat is dat!!! eng eng eng |
|
quote: En als je nog in leven bent al helemaal niet... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |