|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
tsja, ouders in Hoorn he! |
|
Ah, dus daar zijn die dingen goed voor, hehe... |
|
Sjuust! Hehe |
|
quote:gewoon komen mietje |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 29-10-2004 9:43] They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
helaas ga ik dan al naar het drachten deathfest, volgende keer beter ( wou solitaire wel zien ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dan zorg je dat je er volgend jaar bij bent They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
ALS er iets leuks staat tenminste ben niet zo'n heavy metal fan namelijk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
niet heavy metal fans zijn ook meer dan welkom Alleen de sfeer en gezelligheid maakt het al waard om te komen They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
tsjah ik betaal daar natuurlijk niet 15 euro alleen voor de sfeer. hoeveel man verwachten jullie eigenlijk? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Stuk of 10 nee, zal wel een man of 40/50 worden! |
|
Zo gaaf man! Erg genoten met als hoogtepunt Elixir en vooral ATTACKER!!! wat een gave band is dat zeg, erg energiek optreden en veel toegiften, en nog een MF cover! schitterend! zzz |
|
ik heb erg van het bier genoten influence op de pre party was erg kicke, echt subliem gitaar geweld. goeie dagen zijn dit. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Shit, als het nou wat minder ver weg was Or you children of today are Children of the Grave. |
|
Was erg tof...Metal Inquisitor was leuk, stuk beter dan ik verwacht had, maar ATTACKER blies alles weg...zeer vet optreden! ze lieten de heren van ELIXER er iig heel oud uitzien LOL! Overigens waren die ook de moeite waard... Van mij mag er volgend jaar weer zo stevig geprogrammeerd worden...beetje meer speed en thrash kan geen kwaad! Ik schaam em te moeten bekennen niets op CD te hebben van ATTACKER maar daar gaan we effe verandering in brengen! |
|
ontzettend genoten! Vooral Elixir was steengoed, Metal Inquisitor vonk beter dan op de H.O.A preparty maar hoelijk doen ze wel Open Fire op KIT. En Attacker heerschte de pannen van de manifesto eraf |
|
Jammer dat ik niet kon, Metal Inquisitor 2 keer in een week zien had ik geen ramp gevonden hehe. Life doesn't get much better than this! |
|
Metal Inquisitor was erg goed, Elixir eindelijk af gezien, en speelden perfect. Attacker was ook geweldig, hoewel ik een paar nummers in het midden gemist heb. Gelukkig daarna weer een hoop nummers gezien. Vooral nummers als Tortured Existence, The ENd van de nieuwe albums, maar ook The Hermit enzo waren weer flink bangen. Inlfuence op de preparty was ook erg goed. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Geweldig festival weer Pre-party was erg gezellig, Influence zette een zeer strakke set neer. Festival zelf was verdomd goed, line-up zat goed in elkaar Zondagochtend de bandleden van Elixir en Solitaire nog ff naar schiphol gebracht. En m'n maniacembleem ontvangen zondagmiddag They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
What a fucking blast!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |