|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
meer info binnenkort: www.doornroosje.nl reserveringen mogelijk vanaf 25 september [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-08-2004 14:37] |
|
Heerschende flyer. Alleen heb ik van Krsiun nog nooit gehoord. |
|
uhm ja, kan een van de moddereters een 'i' in de topic titel tussenvoegen a.u.b. |
|
Mooi, hier ben ik aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 18-08-2004 14:11] |
|
VET zeg!! Maareh, spelen ze niet elders in NL ook?? |
|
Goede line-up! wellicht aanwezig. |
|
Zeker aanwezig evenals in Tiburg een week eerder Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wellicht aanwezig What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
zeker aanwezig Wicked Mystic |
|
quote: Nee niks "en dusch" want dat was mijn vraag. Nl. OF en zo ja WAAR dan ook nog meer. Vera en 013 dusch. 013 is dichterbij. |
|
Aaah, dit is dichterbij dan 013, dus waarschijnlijk ga ik hiernaar, inplaats van de 013. |
|
Zijn er nog supports nodig? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: grappenmaker, op donderdag met al 4 bands.....nee, helaas, dit lijkt me wel genoeg. Ik vind persoonlijk dat ze in dit soort packages best een plek open mogen laten en dit de betreffende clubs zelf in laten vullen, maar ja....dat gebeurt niet. |
|
quote: ow, ja sorry, d'r was al wel een topic over deze package.....waarin staat dat ze in Vera & 013 staan. |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zware metalen leuker vindt dan metalfan, dus blijf ik maar even hangen als u het niet erg vindt. Ja Krisiun en Behemoth in doornroosje, dat is toch in nijmegen niet waar, ja tilburg is ook weer zowat. Ja op 28-10 ben ik wel aanwezig. |
|
quote: Shit, vent, hou je bek man. |
|
Heersch! |
|
Ik ben aanwezig in de 013 |
|
Aanwezig, Vera. |
|
Hmz, Vera mischien respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: quote: quote: ONTOPIC! |
|
Keeej, staat in den agenda vermeldt!! ... enuuhhh SiB.. nog een band in het voorprog nodig? |
|
quote: vier bands op een donderdag avond is meer dan genoeg......lijkt me. |
|
Speelt Ragnarok ook nog? |
|
uhm ja, hoezo? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |