|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik geloof dat ik aanwezig ben, donderdag... 013 dus, verplicht mee |
|
Schei toch uit man, da's echt een vette line-up. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hehe, nee heb er wel zin in, ben ook blij dat mijn OV dan weer geld... |
|
That's the spirit! Ik kan helaas niet, erg jammer, verdomme. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
013 voor mij! En afhankelijk van de show ook naar Doornoosje. |
|
quote: Aansteller... |
|
quote: Scheelde 2 letters typ werk!!!! |
|
quote: Luilak. |
|
quote:Beter lui als moe!!! |
|
quote: Als ik nu eens super-irritant wilde doen, zou ik beginnen over het woord 'als' in die zin. Maar dat doe ik maar niet. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 16-10-2004 19:35] |
|
quote: Het is weekend, GVD!!!! ALS moet het zijn, ik weet het. Ik gooi het maar op het dialect "gebrek"!!! |
|
hoef niet te werken dus optijd present! |
|
Ik ben bezig om een afspraak te verzetten. Als dit lukt dan komen we met een beschieden Rotterdams contingent in Nijmegen aan om Behemoth te aanschouwen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hey tof! Heb het boek nog niet uit trouwens. Moby Dick duurt wat langig. |
|
Het lezen van Moby Dick wordt dus je eigen persoonlijke Moby Dick.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ja nogal. zit er over te denken de film maar gewoon te kijken haha |
|
aah vanavond Vraagje aan degene die al zijn geweest: verkoopt Behemoth ook shirts bij het concert? En zo ja: welke? |
|
veel zin in vanavond! |
|
quote:Yep! Inclusief nieuwe shirts van Demigod. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: op de website staat nog steeds 21.00 aanvang |
|
quote: ook van From The Pagan Vastlands? |
|
quote:Nee dacht het niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oke.. ik zie het zo wel, bedankt. |
|
zo maar ff mijn karkas de trein inslepen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |