|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
was erg gezellig in de bosuil...day six en engine of pain kunnen er wat van wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik was eigenlijk wel van plan daarbij te zijn |
|
Gheghe, wat ik heb begrepen is *censuur* een wel heel grote kans maakt op de; Maar dat zijn geruchten... Gecensureerd ter bronbescherming door John op 19-10-04 [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 19-10-2004 16:03] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Als dat werkelijk zo is dan vind ik dat erg triest. |
|
Inderdaad. Engine of Pain behoort gewoon te winnen. Maar dat zal wel weer "te hard" zijn voor de jury. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ach ja....wedstrijden....ik doe er niet graag aan mee, maar dit is wel een unieke gelegenheid om in de Effenaar te spelen. Ik ga er maar vanuit dat wij niet winnen, kan het alleen maar meevallen. |
|
volgende week dus |
|
quote:je had gelijk |
|
EOP niet gewonnen |
|
quote: Commentaar gecensureerd ter bronbescherming op 19-10 [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 19-10-2004 16:03] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Tegenwoordig draait alles om vriendjespolitiek...helaas ook in de metalscene Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Komkomkom, nou niet met modder gaan gooien! Van mij had EoP ook mogen winnen, daar niet van. Maar als het zo oneerlijk is verlopen, kom dan met harde bewijzen. Slapjes roepen schiet niet op. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Gecensureerd ter bronbescherming [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 19-10-2004 16:04] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hmm de mensen die hier over doorgestokn kaart praten zijn wel mensen die normaliter zeer oprecht zijn .. |
|
gecensureerd.... [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 19-10-2004 16:04] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Kun je nagaan hoe ver je valt als je toch blijkt te lopen zieken |
|
Deze beschuldigingen gaan niet voorbij aan het feit dat Day Six gewoon een absolute klasseband is. Ik heb ze nu een aantal maal gezien en het verbaast me weinig dat ze nu in 1 jaar tijd zowel de Metalbash als de Metal Battle gewonnen hebben. Ik geef toe dat hun podiumpresentatie beter kan (ik was er in de Effenaar niet bij, dat even voor de duidelijkheid) maar muzikaal zit het wel goed bij die gasten. En laat de bewijzen inderdaad maar komen. Aan losse flodders heb je inderdaad niks. |
|
Day Six speelde zeker erg goed, net zoals Nemesea trouwens. Maar persoonlijk vind ik Day Six met hun progressieve rock een vreemde winnaar op de Metal Bash |
|
Ja, dit zijn natuurlijk prachtige complot-theoriën. Zou het niet prachtig zijn als het allemaal maar doorgestoken kaart is. En vervolgens lekker mijmeren over vroeger, toen metal nog niet commercieel was. Ik heb geen van de voorrondes meegemaakt, maar ik was gisteren wel onderdeel van de jury. Ik heb de demo's/CD's van de finalisten vorige week vaak geluisterd, waarbij Day Six er (op CD) voor mij al duidelijk bovenuit sprong. Maar zoals iedereen weet... live is een ander verhaal. Ik was wel benieuwd hoe het in de Effenaar allemaal live zou gaan. Ik ben zeer benieuwd naar de bron van Vampire John. Die verdient namelijk ook zo'n Igor voor 'interessant doen en voorkennis veinzen' De waarheid is dat gisteren rond 18:00 uur in de Effenaar elk van juryleden resp. 4,3,2 en 1 punt aan de -in zijn ogen- beste band mocht toekennen. Mike schreef die scores vervolgens op een simpel A4tje, dat op 1 meter afstand van mij werd ingevuld. Zoals elk jaar lagen bepaalde bands dicht bij elkaar. We hebben nog een tijdje nagepraat over het feit dat opnieuw een niet typische metalband had gewonnen. Dat is namelijk tijdens voorrondes in eerdere jaren ook al vaker gebeurd. Niet echt 'metal', maar de consequentie van democratisch stemgedrag. Weet je, ik ben ervan overtuigd dat bepaalde loterijen (Lotto, Staatsloterij, Dayzers) in Nederland per computer zodanig gemanipuleerd worden dat je precies een kleine prijs wint op een moment dat je je abonnement wilt opzeggen. De finale van de Metal Bash was echter -pech voor de mensen die het zo graag anders zouden willen zien- voor de verandering weer eens eerlijk. Als het werkelijk corrupt zou zijn, dan had Wackmobil gewonnen. Een van de juryleden is van het label dat de band misschien gaat tekenen. En zelfs hij gaf Day Six een hogere score. [Quote]Maar persoonlijk vind ik Day Six met hun progressieve rock een vreemde winnaar op de Metal Bash[/qoute] Zou zoiets werkelijk invloed op de uitslag mogen hebben? Is dat niet die hokjesgeest waar we juist allemaal zo de schurft aan hebben? [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 19-10-2004 1:18] |
|
Maar goed, ik hoorde het uit meer dan één (maar niet veel meer) bronnen. En die Igor, ach, ik denk niet dat die persoon daar behoefte aan heeft... Hokjesgeest doe ik ook niet aan, al heb ik mijn voorkeuren en antipathieën, al heeft iedereen die (dat heet persoonlijke smaak). Verder commentaar is gecensureerd uit bronbescherming.... [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 19-10-2004 16:05] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
[off topic]Robbie, doet je hoofd nog zeer??(Dokk-em), of heeft m'n kusje goed geholpen?? [off topic] spelfout weggehaald... |
|
quote:Zulke uitspraken doen is in mijn ogen ook niet al te best voor je reporter-status. Als reporter moet je geloofwaardig zijn. Heb je dergelijke voorkennis dan is dat best maar hou het dan zolang voor je tot je wat meer grond onder de voeten hebt. quote:Mja. Er deden 4 bands mee dus de kans op een goede gok blijft dan altijd nog 25 procent. Dat het uitgerekend Nemesea was die de opengevallen plaats opvulde vond ik eigenlijk wat frappanter aangezien die band inmiddels al een deal heeft met Ebony Tears en vaste toursupport van After Forever is. Die staan in verhouding al een heel stuk verder dan de overige bands. Maar goed. Gewoon hard door blijven rossen als ik EoP was. Er gewoon voor zorgen dat niemand uiteindelijk meer om jullie heen kan. Daar heb je meer aan dat mee te gaan in het gejengel dat jullie bekocht zijn nu. |
|
quote: Hahaha, een reporter geloofwaardig? Dat is nou juist de oorzaak dat de hele zooi nog overeind staat. Ik ken de innige samenwerking van labels en media ook wel inmiddels en ik kan niet anders concluderen dan dat dat kaartenhuis in stand wordt gehouden door misplaatste integriteit van 'journalisten' c.q. dat dergelijke complottheorieen (ongeacht of ze werkelijk bestaan) gevoed worden bij de gratie van de 'integere journalist'. Als er werkelijk sprake is van voorkennis (en dus van vriendjespolitiek), dan zou een werkelijk integere journalist daar juist meteen melding van maken. quote: In dit stadium van de 'wedstrijd' kun je niet meer een groentje toevoegen. Het lijkt me dan ook een logische keus. quote: Juist. EoP kan het ook anders bekijken en blij zijn dat ze nu een wijze les hebben geleerd. Als ze werkelijk zo goed zijn als ik her en der hoor (ken ze namelijk zelf niet), dan komen ze er uiteindelijk toch wel. En daar hebben ze dergelijke onzin als Metalbattles en Metalbashes niet voor nodig. |
|
Kom op jongens, rellen ! Ik geloof volledig in de integriteit van de jury. Dat Day Six op de metalbattle won in Enschede (toch wel het extreme metalbolwerk), zei mij al genoeg over de kwaliteit van deze band. Dat Engine of Pain niet won, vind ik kut, want het was voor mij persoonlijk de "lekkerste in het gehoor liggende" band. En tja, zo te zien wordt er flink getwijfeld aan de geloofwaardigheid van Vampire Magazine. Immers, een reporter beweert iets, maar kan het vervolgens niet onderbouwen.... Kom joh, noem je bron nou???Laat ons allen zien of het doorgestoken kaart is of niet! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |