|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dan ben jij de enige die gelijk Vampire erin betrekt als je het mij vraagt. Ik het hier over alleen John. |
|
quote:Zegt ook niks, er wordt namelijk naar meer dan puur muziek gekeken. En Enschede is nou ook weer niet zo heftig .. veel (old school) death en verder verdomd weinig ... |
|
Ja oke... maar kan me niet voorstellen dat men op de kriteria 'dronkenschap van de juryleden' en 'spelvreugde' een metalbattle met 6 bands mag/kan winnen. |
|
Och ik heb een paar jaar geleden ooit Slayne eens laten winnen in Enschede omdat ik hun zanger Robin in de toekomst nog wel eens nodig zou kunnen hebben. Ik heb de rest simpelweg overruled. "Jeemig Dekker, ben jij verbaal zo sterk dan?" -Ja, maar dat was toen niet nodig, de jury was stomdronken. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Neehoor, optelsommetje die meerdere mensen zullen maken. John+Vampire+link naar vampire magazine-->John schrijft voor Vampire. Dit gedonder zal het image van het magazine wellicht ook schaden. Bovendien, ik vraag jou niets . What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Oei! Sterk argument! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Daar sta ik om bekend. Hij heeft er vast niet van terug What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
In Assen heeft een band ooit posters gevonden van de halve finale van "Speakers met kopp'n" terwijl de voorronde op dat moment bezig was.. De winaar stond er al op terwijl die nog niet eens gespeeld had.. Toen dit bekend werd heeft men een andere band maar laten winnen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Die stond zeker op een reserveposter,hahaha |
|
quote:Ik denk eerder dat jij die conclusie maar wat graag trekt na jouw akkefietje met Ricardo wat nog tot een mooie soap op Metalfan leidde maar goed. quote:Dat zou zomaar kunnen maar vooralsnog leg ik er in dit geval geen link tussen. quote:En er was niemand die jou wat gevraagd heeft dus zijn we snel klaar edit: quote:En zo hebben wij bij de Metal Battle in Rotterdam Hatred niet laten winnen om zo Rutan te kunnen stangen. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 19-10-2004 14:13] |
|
quote: Jij moet niet denken, dat is slecht voor je . Overigens is dat akkefietje allang opgelost, dus het heeft er niets mee te maken. quote: Oeh, een "Nee, jij!". I'm impressed *kuch* quote: Tuurlijk Michiel. Dat jij verkeerde conclusies trekt, wist ik al wel, nu heb ik bewijs. Dhr. Rutan zat toen helemaal nog niet bij Hatred [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 19-10-2004 14:17] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Ja hallo! Ik dat grijze spul niet voor niks gekregen. quote:Dan mag ik ook aannemen dat je voortaan twijfelt aan de integriteit van mensen die wonen in Den Bosch of mensen die John heten of mensen die oorspronkelijk uit Vught komen of mensen die naar oude metalmeuk luisteren. Dat zijn naast het schrijven voor Vampire namelijk allemaal eigenschappen waar onze Nasty aan voldoet. quote:Jij als uitvinder van die techniek kunt het als geen ander weten uiteraard quote:Dan ging je nog behoorlijk tekeer in je beschuldigingen voor iemand die nog niet eens in de band speelde. Het is jammer dat ik al die kolder die jij destijds posste nergens bewaard heb. Ik dacht juist dat je er al wel bij zat maar dat je medebandleden het nog niet aandurfden je mee te laten spelen in deze wedstrijd. Maar goed. Instinct was toch gewoon beter die avond |
|
quote: Dan moet je het eens een keer verstandig gaan gebruiken, want tot op heden heeft niemand er ooit iets van gemerkt quote: Alweer een onjuiste aanname. Wellicht zou een lesje "logisch redeneren" je goed doen. Terug in de schoolbanken jij! quote: It takes one to see one quote: Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je nu weer over zemelt. Ik zit pas sinds 25 april 2003 bij Hatred. quote: Ik geloof je op je woord. Maar toch raar dat je eerst zegt "we hebben band X laten verliezen om een bandlid daarvan dwars te zitten" en nu ineens "jaaaa, maar de winnaar was echt beter hoor". Lijkt wel alsof je jezelf versproken hebt . Verder nemen gedane zaken geen keer, en hebben we er flink wat ervaring mee opgedaan. Maar goed, zullen we maar weer eens on-topic gaan. Kom John, posten die bewijzen, of je woorden terugnemen! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hmmm, wat een goed lopend topic ineens Maar ik wil ff kwijt dat wij niet het idee hadden dat Day Six moest winnen of zo. Ze hebben gewoon goed gespeeld. Alleen had ik liever gezien dat er een meer metal band had gewonnen |
|
quote: Even een toelichting op onze deelname aan de Metal Bash. Voor ons was het gewoon zaak om van de publiciteit gebruikt te maken en het was een mooie kans om in te gekke zalen als de Bosuil en de Effenaar te spelen. Tuurlijk wil je graag dat je wint maar ik ga er niet lang over door blijven zeuren over wie de terechte winnaar zou zijn. Alle andere finalisten vond ik erg goed in het ding wat ze deden! |
|
Heeft Hatred al 2(?!) keer meegedaan aan zo'n wedstrijd? Klinkt wanhopig, je kunt ook gewoon een deal scoren door een gave cd te maken? |
|
quote: "Hatred" en "gave CD"... dat lijkt me een fikse syntax error. Mijn mail gehad trouwens? |
|
Ik ga de persoon gewoon niet noemen, dat verdom ik Michiel en anderen. Ik moet nu dus kiezen tussen bronnen/mensen verraden en censuur; okay, er zal *censuur* komen te staan... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
eehmm nee? waar heb je die heengestuurd? |
|
quote: Ik zou de *gecensureerde* uitspraak niet hebben gedaan als ik niet zo zeker was van degene die mij dit verteld heeft en hij/zij er ook niet zo zeker van was. En de uitspraak doe ik niet uit naam van Vampire Magazine maar op persoonlijke titel. Zouden we zo gaan kijken, dan kan geloof ik de helft van dit forum opbokken of onder pseudoniemen gaan schrijven. Zal ik het voortouw nemen? Ik hou persoonlijk totaal niet van death metal, op een enkele band na. Is dan de conclusie gerechtvaardigd dat Vampire Magazine niet van death metal houdt omdat ik er toevallig niet van hou? Ik dacht het niet. Er zijn ook zat dingen die ik niet publiceer, vaak om de personen niet te beschadigen; dank aan allen die aan mijn persoonlijke integriteit twijfelen, maar ik verlink nu eenmaal geen mensen. Daar zijn anderen veel beter in, en dus kan ik dat beter aan hen overlaten Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Zoiets schijnt af te stralen. Net zoals er mensjes zijn die Hatred niks vinden omdat er een Rutan in zit. Komt je bekend voor, of niet dan? [Dit bericht is gewijzigd door Harachte op 19-10-2004 16:15] |
|
quote:Nee hoor al kan ik me prima voorstellen dat mensen er een bepaalde aversie tegen ontwikkelen als er 1 bepaald persoon binnen een band als een kip zonder kop allerhande onzin gaat lopen rondblaten wat dus ook gebeurd is. Dat is ook iets wat ik ons aller Leader zeer duidelijk kenbaar gemaakt heb nadien. Het was zelfs al zo erg dat hij zich er bij mij voor verontschuldigde, iets wat uiteraard niet nodig was geweest maar het tekent wel de potentiƫle die dit Hatred had kunnen berokkenen. Ik zou pas een hekel aan Hatred dankzij Rutan krijgen als ze dankzij diens toevoeging boutmuziek gingen maken. |
|
quote: info@monolith Ging over De Muur/Carsten. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |