|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
en ik ga dus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Verderf is GAAF Lompe death maar dan lomp traag |
|
quote: zo langzaam dat de groove wegvalt, of dat het juist de groove versterkt? klinkt iig lachen, al zal dat toch weinig uitmaken na verloop van tijd... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dammit, Disillusion... maar goed, ik ben denk ik gewoon in Atak |
|
Hoeveel van de line-up zal dit keer het podium halen |
|
quote: veel plezier, daar! (dat zal wel lukken, denk ik zo ) edit: 15 euro voor 2 dagen, 1 euro voor 0,5 L bier???? hmm [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 24-08-2004 12:09] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Occultfest in Hoogeveen op 4 september is simpelweg gratis!!! Biertje € 1,25 en headliner God Dethroned |
|
Verderf wil ik wel eens life zien. 4 september even een kijkje nemen! You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: als je maar niet te dicht in de buurt van vuur komt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: zucht gast |
|
quote: whaha, ik bedoelde natuurlijk Fire... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Huh, hoor ik daar mijn naam? |
|
quote: als je net zo'n voorleesscriptje als helmet hebt wel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik heb inderdaad ook wel ergens zoiets ja Ow ja de entree is voor leden gratis. |
|
quote: haha, heers! de poster is dus weer eens fout? had wel gelezen dat de entree voor niet leden ook 5 euro zou zijn, maar ja [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-08-2004 11:49] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee op de posters staat het goed, maar op internet en de flyers niet |
|
quote: ah zo, knap Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Maar goed beter te duur dan te goedkoop |
|
quote: euh ja, dat is waar nooit gedacht dat ik het met die uitspraak eens zou zijn, hehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nu weer een poster waar de entree niet eens op staat |
|
quote: lekker goedhoop avondje dus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
recente copmmotie in en rondom Atak ?? |
|
quote: zooi lui ontslagen vanwege geldgebrek dacht ik [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 29-08-2004 16:57] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |