![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
deadlock heeft de tour gecancelled... de vervanger is 'hot 'n steamy monkey love' uit horst.. www.hsml.tk ![]() |
|
birthmark hardcore? haha nu-metal ![]() ![]() |
|
hot 'n steamy is wel vet ![]() |
|
Jihaaa! nog 1 weekje ![]() ![]() |
|
Morgen kom ik ook weer eens sinds lange tijd in de Canix! ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote: ![]() .. ![]() |
|
Heidevolk word morge vet....Ik heb al een leuk kostuum uit gezocht.. ![]() ![]() .. ![]() |
|
quote: Alles word morgen vet!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
gvd, hsml valt ook uit... nu nog een vervanger zoeken... kut kut kut ![]() |
|
he, ik heb morgen dit festival georganiseerd en kreeg net te horen dat er een band uitviel. hiervoor wordt dus een vervanger gezocht. alles op een rijtje: -onkosten 75 euro -10 consumptie bonnen per bandlid -optreden start al om 18.00u -dus om 17.00u aanwezig zijn -het is in ojc canix in lottum, tussen venlo en venray -andere bands: suppository, blood i bleed, birthmark, outburst etc wie kan er spelen? mail me op programmering@canix.nl... vermeld hierbij je telefoon nummer ![]() |
|
quote: Treed gewoon zelf op met collision. ![]() .. ![]() |
|
nee, kan niet... we hebben al 5x in canix gespeeld. dit aanbod geld tot morgen 2 uur. ![]() |
|
quote: Als ik een band had... ![]() .. ![]() |
|
Vraag je Inhume die vinden t altijd wel leuk om te Ragge ![]() ![]() |
|
helaas, mangled moet vanavond spelen, dus kan harold er niet bij izjn. ![]() |
|
quote: Mytholic wil wel invallen. moet je wel de telefoon opnemen. ![]() ![]() |
|
inmiddels gedaan, ik hoop dat jullie kennen spelen ![]() |
|
Bij deze Mytholic speelt om 18:00. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wat voor muziek maakt Mytholic? .. ![]() |
|
quote: ouderwetse heavy metal. http://www.mytholic.nl/sounds/etherealhunter.mp3 ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind het meer weg hebben van Power Metal maar het klinkt wel lekker. ![]() .. ![]() |
|
zo, ff zooi inladen en dan naar lottum! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nu al? .. ![]() |
|
![]() ![]() Or you children of today are Children of the Grave. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |