|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zooi al ingeladen en zo ook naar lottum! |
|
oeh! dan word t nog druk |
|
Het was vanavond Gelweldig...Vooral Heidevolk en die laatste band...ik weet niet meer precies hoe die hete,... .. |
|
quote: Outburst ... Heidevolk zwingde de pan uit Or you children of today are Children of the Grave. |
|
ik vond het ook goed geslaagd, ondanks alle afzeggende bands enzo toch nog lekker wat volk binnen gehad. vooral bij outburst en desensitised was het stampdruk. outburst trouwes verassing van de avond, tegenwoordig moderne metal in het straatje van shadows fall. super |
|
quote:en hoe ging het eerste optreden? |
|
quote: ik heb t optreden van gridlock niet helemaal gezien. maar t was zeker de moeite waard.alleen een beetje jammer dat publiek niet los kwam. |
|
quote: Naar ons idee best ok. Alleen kut dat ik in 1 nummer 3x achter elkaar mijn plectrum verloor/tussen de vingers wegschoot waardoor ik de draad ff volledig kwijt was hehe. Ik heb voor de rest niet veel gezien door afbouw en wegbreng/busje met startkabels aanzwengelen perikelen. Desensitised speelde erg strak en heidevolk vond ik 3x niks. Meer heb ik eigenlijk niet gezien. O ja, Mytholic nog, maar niet helemaal omdat wij meteen na hen moesten. Willie is erg vooruit gegaan! En bonnie heeft een vette sound in die kleine ENGL combo van hem [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 31-10-2004 20:00] |
|
Het was wel een gezellig avondje... Weer eens sinds lange tijd in de Canix. Ik vond het bij Outburst nou juist minder druk of ligt dat aan mij.... Venom-rules: Was je een beetje erg zat op het eind?! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Een beetje maar. .. |
|
meneer zat in de papier container te kotsen... terwijl hij bij de ingang zat. niet aan gedacht om naar buiten te lopen?! |
|
quote: Dat was ik niet...Ik denk dat je bram(tormentor_horst) bedoelt. .. |
|
weet jij toevallig wie er een sloopspoor richting horst heeft achtergelaten? krijgt canix weer de schuld van verwacht ik. |
|
quote: Sloopspoor? .. |
|
yep, bordjes uit de grond enz... ach, we hebben nog geen klachten gehad dus t zal wel goed zijn. volgend jaar weer |
|
quote: Ik was ,denk ik, wat te zat....Is me niet opgevallen... quote: .. |
|
Wanneer komen eigelijk de foto's op de site van canix? .. |
|
quote: Dank u dank u leuk avondje. ook lekker onverwachts optreden. leuk optreden van Gridlock, alleen die zanger vond ik persoonlijk minder. Kan we wel voorstellen dat echte thrashers daar anders over denken hehe. Verder is m'n GX-700 effectprocesser zowat naar de maan gegaan (na 8 jaartjes), dus Bonnie gaat op zoek naar ander effect materiaal. Da's wel kut eigenlijk..... |
|
Hollie heeft iig een vette pre-amp te koop..fix je daar een g-major bij etvoila |
|
quote: ik heb 'm gemeeld. ik ben nu aan het bieden op een rocktron effectenbak |
|
|
|
de zanger van gridlock vind ik juist er goed haha. nu hoor ik zijn vooruitgang |
|
quote: oeps Or you children of today are Children of the Grave. |
|
quote: .. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |