|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Select * from titel where artiest like "nightwish%" geen resultaat. Sorry ken de band niet, maar ik zou niet gaan als ik jou was... zoveel andere bands die vast veel stoerder zijn! |
|
mjah dat mens dat erin zingt heeft wel coole stem.. opera-achtig gedoe enzo, je kent het wel. Vind ik bij vlagen wel grappig.. geloof toch niet dat ze hiero spelen binnenkort.. niks eigenlijk zover ik weet, hmm... oh well. |
|
hmz op de FTP van Rajackar staan MP3's van ze, net ff eentje gedownload, maar |
|
Ik heb ze op wacken gezien. Vond het wel leuk maar 't is inderdaad jammer dat er zoveel mensen zijn die het leuk vinden. En op wacken (duitsland) klapt altijd iedereen. Vreselijk!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
pff .... hangt er een leuke relaxte sfeer is ook niet goed .... deprimerend zooitje moeten jullie zijn.. |
|
Ben het met Paul eens, vrolijke metal moet ook bestaan! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: das inderdaad het nadeel van wacken maar kheb zeker wel genoten van dat optreden Je moeder. |
|
Ach, beter dat iedereen enthousiast is dan dat iedereen als een dooie zak naar de band staat te kijken. Want dat is ook niet tof, zeker niet voor de band! (tenzij ze natuurlijk verschrikkelijke bagger maken ) |
|
'k vind bands met vrouwezang meestal niet echt tof ofzo zo truttig. en zo algemeen. als je blij wil worden luister eens voor de verandering naar finntroll of rapsody. ook best geinig. of surf bij de afwas werkt uitstekend motiverend Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hehe truttig? Moet je eens naar Opera IX luisteren Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: op wacken stond ik bij de toiletten tijdens nightwish en dat mens zong op geven moment zo'n klote hoogte dat je je trommelvliezen voelde denderen. Ik heb me daar overerigens vermaakt met 2 meiden door samen de vlieger van andre hazes ofzo te zingen en de vogeltjes dans te doen. Dus tip ga niet! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nightwish |
|
quote: |
|
quote: Lees dan even wat ik gepost heb bij Opera IX topic... voordat je wat zegt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nightwish - HHHHHHEEEEEEEEEEERRRRRRRRSSSSSSSSCCCCCCCCHHHHHHHHTTTTTTT!!!!!!!!!!! zo dat vind ik dus van nightwish heb ook al hun cd's sommige zelf's in meerdere uitvoeringen, heb ook nog singels van ze, en het is na Unanimated & Dark Throne, de meest heerschende band op de planeet (dit is uiteraard puur mijn bescheiden opinie) Edit L.M.: 'heerscht' fuckte de layout op... [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 23-11-2001 9:35] |
|
quote: Dat was meer een reactie op het jouw opmerking over truttige vrouwenzang (uiteaard heb ik het opera ix topic gelezen) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dan is het goed! Je begrijpt misschien wat ik bedoelde truttig is clean cool is grunt!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zekers, grunt heerscht! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
komt tijd, komt grunt -mocht wel ff je user icon lenen he skulliefucker?- Je moeder. |
|
quote: Dat heb ik ook. Hirogen draait regelmatig After Forever, The sins of Thy Beloved, etc. Ik baal er altijd van als de mannenstem weer ruw word afgekapt door de vrouwenstem. Een vrouwenstem is wel mooi als hij af en toe eens voorbijkomt in een nummer. the only pleasure is pain |
|
Ja, ik heb Nightwish van een afstandje bekenen. Ik heb zowieso de pest aan dat soort muziek. En met die gillende tienerfans er tussendoor zal 't nog 10x erger zijn. |
|
Ik vindt Nightwish gewoon verschikkelijk irritante muziek. Tis moeilijk uit te leggen, maar ik wordt altijd chagerijnig als ik dat soort "happy happy joy joy" muziek hoor. Vreselijk! Beetje slap loeien op slappe texen. K hoef ze daarom ook nooit live te zien. |
|
k heb geen idee, maar als iedereen het zo zegt en aan hun cds te horen zal het niet al te agressief zijn "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Nigfhtwish ...gewone lekkere powermetal met ipv een balleknijper-zanger een operazangers. leuk, maar niks bijzonders. Maar goed, tijdens concerten moet je feestvieren, nbiet sjagarijnig in een hoekie voor hje uit staan staren. EWat is er mis met feeststemming? SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
Ik vind Nightwish echt geweldig. Ik heb ook hun live-dvd "From wishes to eternity" (met interviews en videoclips enzo als extra's), en hun muziek leent er zich gewoon voor bij sommige nummers om mee te klappen enzo, zoals Walking in the Air en Dead Boy's Poem. Bring The People Together |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |