|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die live nummers van 'Over the hills & far away' komen van 'From wishes to eternity'. Als je dat al brak vind denk ik niet dat je veel live albums trekt.... Nightwish is een van de voorbeelden dat metal niet alleen maar negatief hoeft te zijn. Verder zingt die zangeres zo'n beetje alle vrouwelijke collega's eruit; wat een stem!!!!!!!! (Die longinhoud is duidelijk geen plastic!!!!) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2001 5:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik be inderdaad geen fan van live-cd's, maar bij die opnames hoor je af en toe heel duidelijk de zangeres zwaar ademhalen tussen woorden in, het is eigenlijk meer naar ademhappen, en ze zingt er dus niet mooi op. |
|
Heb ze gisteren in Hof Ter Lo gezien en vond het zeker de moeite waard. Al vond ik dat het eerder een "rustig" publiek was. Iedereen bleef netjes met de voeten op de grond en de drank werd ook gewoon opgedronken. Marco (de nieuwe) nam tijdens een kleine pauze de gelegendheid om Crazy Train van Ozzy te spelen en slaagde daar goed in! Het blijven superartiesten en zijn echt goed in hun vak! After Forever blijft echt goed, keer op keer en bracht sfeer in de zaal wat van Charon niet echt kan gezegd worden vind ik. De zanger was vrijwel onverstaanbaar in de zaal. So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: Da's waar. Ik stond vanvoor in de zaal en zelfs daar verstond ik geen woord van wat hij zei. After Forever was magnifiek, Nightwish ook, 't was inderdaad rustig, behalve dan in da hoekske waar da ik stond Anyway, Da was't beste concert waar ik vandejaar naar toegeweest ben (ben natuurlijk niet naar Wacken of graspop geweest ), dus... was wel geslaagd. Vooral omda ik een half uur na het concert toch nog een minuutje me Tarja kunnen praten hebben (voorda mijn pa ongeduldig werd en ik echt wel naar den auto moest lopen of die was zonder mij weg). Handtekening. Yay |
|
vorig jaar op wacken gezien en was echt goede sfeer jah *klapklap* hoihoihoi Je moeder. |
|
quote: Niks mis met een feeststemming, alleen juist van die "happy happy joy joy" (geweldige term voor al die hammerfall/rhapsody ed kutzooi) wordt ik dus fucking chagarijnig. Ik wordt vrolijk en raak in feeststemming van een band als Slayer of Cannibal Corpse ofzo. Lekker flink beuken en lol trappen. Oja, nog nooit zo gelachen als bij een concert van Macabre, of Mortician, echt HUMOR Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Vroeger luisterde ik wel iedere dag naar bands als Nightwish e.d. Maar toen ontdekte ik de andere takken van de Metal, die me veel meer boeien (Death / Thrash). Ik luister de laatste nauwelijks meer Nightwish, en heb eigenlijk nog maar 3 nummers op de schijf staan: Devil, Pharao en 10th Man Down. De anderen nummers zijn perfecte slaapliedjes . Maar ik luister liever nog steeds 100x Nightwish als 1x een (neger)rap nummer. |
|
Dit is zo'n typische stelling als van: 'Ik ben net uigegleden in een hoop stront - happy happy joy joy?' Nee natuurlijk niet... Nightwish is de grootste kots ooit gemaakt!! |
|
quote: Hou je 'r een beetje rekening mee dat er hier een hoop mensen zijn die naar die kots luisteren?! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nightwish is erg okeej.Stelletje mekkerraars hier Heb de live .cd. hier liggen,is lekker vrolijk.Maarja..ze schreeuwen niet alsof ze vermoord worden,dus het is al niet goed meer ik moet ze nog gaan zien ,maar van mensen die al geweest zijn hoorde ik dat het best gaaf was. ( nee ze zijn ook niet mijn favoriet maar dat afkraken van andere muziekstijlen hier altijd Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |