|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
www.im-pakt.nl XENOMORPH (death metal) BLO.TORCH (deathrash metal) INNER SANCTUM (deathrash metal) CARTHAGO (progressive gothic metal) CONSTANT PARANOIA (death metal) CAUSES OF PUO (progressive rock) DESSACRATOR (thrash metal) BUBONIC PLAGUE (death metal) vrijdag 10 sept, deuren open: 1830 uur eerste band (bubonic plague): 1900 uur HELL YEAH!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-09-2004 3:31] |
|
Wat een smaakloze naam... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Niet van dat teerhartige. Leuke naam voor een fest op 10 september! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Mee eens |
|
De eerste band zal wel voor een vrijwel lege zaal spelen, denk ik. 7 uur, teringvroeg. Maar ik ben er wel. |
|
quote: Ja, daar is goed over nagedacht. Maar je mag het ook Im-pakt Festival noemen hoor www.im-pakt.nl |
|
quote: Ga je er toch fijn heen? Je moet alleen wel een hoofddoekje op als je naar binnen wilt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
[quote]Op 1 september 2004 16:48 schreef Chelman het volgende: Inderdaad. Enorm gay. Nog gayer is het dat het waarschijnlijk een nutteloze jongerencentrum is dat door subsidies onderhouden wordt. Oftewel: de belastingbetaler moet meebetalen aan dit soort 'culturele uitingen'. [quote] Het is pas gay dat jij zomaar wat lult zonder dat je weet waar je het over hebt. Ga zo door [Dit bericht is gewijzigd door Monster Music op 01-09-2004 16:54] |
|
quote: Als je geen subsidie krijgt heb ik niks gezegd, mijn excuses. Als je die wel krijgt blijft mijn punt staan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat een onzin, veel te ver weg. Ik vind het zo hypocriet om een deze naam te veroordelen terwijl je naar muziek luisterd waarin zoveel rottigheid bezongen wordt. En dan heb ik het nog niet eens over dat dat WTC gebeuren in het niets valt bij wat Amerika de rest van de wereld flikt (dat is heel offtopic) ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
erg zielige naam idd :X al had ik pier wel gezegd dat ik naar zn gebrul kwam luisteren.. maar mischien toch ff zien of constant paranoia niet ook ergens speelt op iets dat niet zon trieste naam heeft |
|
quote: Constant Paranoia heeft nu ook een cd, die wil ik zeker hebben. Maar over die naam, volgens mij verzint topicstarter dat ter plekke, of heet dat officieel zo. |
|
kheb de cd bij pier gehaalt op wacken en is zeker lekker cd-tje |
|
quote: Cultuursubisidie heet dat Chelman, en die is er om beginnende musici een kans te geven ook bekend te worden. Zonder dat krijg je allen maar commerciele prut. Niet blaten voordat je weet hoe het zit. |
|
quote: Ik weet heel goed hoe het zit. Ik ben een tegenstaander van subsidies in alle vormen zo ook kunst en cultuur subsidies. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dan verdwijnt ongeveer 70% van alle Nederlandse podia. Waar ga jij dan heen om een bandje te bekijken? |
|
na de site te bekijken heeft de topic maker titel zelf verzonnen idd aldus de site: quote: quote: zon zielige zooitjes is het dus niet eens :x mischien dat een mod gewoon de titel wat kan aanpassen dat het niet meer zon negatieve tint heeft? [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 01-09-2004 17:07] |
|
quote: Naar de podia die overblijven. Subsidies van overheidswege zijn een recent verschijnsel. De kunst, waaronder muziek heeft zich heel goed ontwikkeld in de afgelopen millennia. Dit gebeurde met behulp van partikuliere initiatieven en particuliere 'subsidies'. Er zijn vele analyses die aantonen dat subsidieren van bedrijfstakken waaronder ook de kunsten helemaal niet zo doeltreffend en bevorderend zijn. Maar dat is een andere discussie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Geld misschien voor bands waarvan al bekend is dat ze publiek trekken Een beginnede band doet dat niet en kandoordat podia subisidie krijgen om bands te boeken makkelijker aan podiumtijd komen, en dat is goed. |
|
Pff, doe niet zo oud over die naam. Het is gewoon simpele provocatie, moet als metalliefhebber toch wel een beetje tegen kunnen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
nee joh zwakke zieltjes hier ... |
|
quote: Helemaal mee eens ! |
|
BUBONIC PLAGUE (death metal) is dood volgens mij hoor? |
|
Jezus wat triest Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |