|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een slap gelul zeg. Wat is er trouwens mis met de naam van dit consert? This is Zodiac speaking... |
|
De topic titel is inmiddels gewijzigd. Het was iets van: Blow up your WTC KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gejat van AC/DC dus: Blow up your video This is Zodiac speaking... |
|
vrijdag in leiden dus |
|
quote: Zeker weten! De voorverkoop verloopt trouwens goed, ziet er naar uit dat het gezellig druk gaat worden. Constant Paranoia zal trouwens hun nieuwe CD presenteren. Meer info kun je lezen op: www.im-pakt.nl Je kunt er ook de websites en MP3tjes vinden van de meeste bands die op IMPAKT spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Monster Music op 09-09-2004 15:52] |
|
die cd heb ik al maandje of 2, maar helaas kon ik nie, ziek |
|
Xenomorph was vet. Ik kwam te laat binnen om de rest ook te kunnen zien. Vanwege een kennismakingsavond bij de studentenvereniging. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Je leek me nooit een type voor een studentenvereniging? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik vind ar wel persoon om korpsballetje te worden. |
|
quote: Ik denk dat het geen studentenvereniging was maar meer een studievereniging waar hij heen ging. Geen échte zeg maar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: quote: Het was een echte studentenvereniging. Ik weet het verschil tussen een studentenvereniging en een studievereniging. Studentenverenigingen zijn er in alle soorten en maten. Niet alle studentenverenigingen zijn korfballershangouts met ontgroeningen. De vereniging waar ik bij zit is heel vrij en houdt de drempel laag. En het is er gewoon erg gezellig. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
en je studeerde in rijswijk? hebben ze ookal in kleine dorpjes studenten verenegingen tegenwoordig? |
|
quote:Kijk maar uit, straks krijgt het mooie voorschoten nog zijn eigen vereniging. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hehe achja ik ben officieel ook lid van een studentenvereniging. kb is er nl officieel ook nog altijd 1 al zou je dat niet meer zo snel zeggen |
|
Bij ons moet je studeren aan de th Rijswijk wil je er lid van mogen worden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
mja de kb is tijd terug een "open studentenvereniging" geworden, vroeger moest je ook studeren in delft en politiek links ingesteld zijn enzo. |
|
En toen hebben ze op een dag besloten dat ze je toch wouden hebben? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
mijn oudjes zijn helaas al jaren lid en ik dus ookal zon beetje vanaf mn geboorte, of ik nou wou of nie |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |