IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : vr 10 sept: I.M-Pakt Festival @ Q-Bus Leiden Volgende pagina
Monster Music
Usericon van Monster Music
Posted 01-09-2004 16:38 by Monster Music Wijzig reactieProfiel van Monster MusicQuote dit berichthttp://www.im-pakt.nl

www.im-pakt.nl

XENOMORPH (death metal)
BLO.TORCH (deathrash metal)
INNER SANCTUM (deathrash metal)
CARTHAGO (progressive gothic metal)
CONSTANT PARANOIA (death metal)
CAUSES OF PUO (progressive rock)
DESSACRATOR (thrash metal)
BUBONIC PLAGUE (death metal)

vrijdag 10 sept,
deuren open: 1830 uur
eerste band (bubonic plague): 1900 uur

HELL YEAH!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-09-2004 3:31]

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 01-09-2004 16:42 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Wat een smaakloze naam...

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2004 16:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Inderdaad. Enorm gay.

Nog gayer is het dat het waarschijnlijk een nutteloze jongerencentrum is dat door subsidies onderhouden wordt. Oftewel: de belastingbetaler moet meebetalen aan dit soort 'culturele uitingen'.

edit: en verder is het een typisch geval van : SPAM. Dit is zijn eerste post.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 01-09-2004 16:49]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 01-09-2004 16:48 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Niet van dat teerhartige.

Leuke naam voor een fest op 10 september!

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 01-09-2004 16:49 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Mee eens

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 01-09-2004 16:49 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

De eerste band zal wel voor een vrijwel lege zaal spelen, denk ik. 7 uur, teringvroeg.
Maar ik ben er wel.

Monster Music
Posted 01-09-2004 16:49 by Monster Music Wijzig reactieProfiel van Monster MusicQuote dit berichthttp://www.im-pakt.nl

quote:
Op 1 september 2004 16:42 schreef Dunne_Hein het volgende:
Wat een smaakloze naam...

Ja, daar is goed over nagedacht.

Maar je mag het ook Im-pakt Festival noemen hoor

www.im-pakt.nl

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 01-09-2004 16:51 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 16:48 schreef 1i1ith het volgende:
Niet van dat teerhartige.

Leuke naam voor een fest op 10 september!

Ga je er toch fijn heen? Je moet alleen wel een hoofddoekje op als je naar binnen wilt

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Monster Music
Posted 01-09-2004 16:51 by Monster Music Wijzig reactieProfiel van Monster MusicQuote dit berichthttp://www.im-pakt.nl

[quote]Op 1 september 2004 16:48 schreef Chelman het volgende:
Inderdaad. Enorm gay.

Nog gayer is het dat het waarschijnlijk een nutteloze jongerencentrum is dat door subsidies onderhouden wordt. Oftewel: de belastingbetaler moet meebetalen aan dit soort 'culturele uitingen'. [quote]

Het is pas gay dat jij zomaar wat lult zonder dat je weet waar je het over hebt.

Ga zo door

[Dit bericht is gewijzigd door Monster Music op 01-09-2004 16:54]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2004 16:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 16:51 schreef Monster Music het volgende:
Het is pas gay dat jij zomaar wat lult zonder dat je weet waar je het over hebt.

Ga zo door

Als je geen subsidie krijgt heb ik niks gezegd, mijn excuses. Als je die wel krijgt blijft mijn punt staan.

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 01-09-2004 16:55 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 16:51 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ga je er toch fijn heen? Je moet alleen wel een hoofddoekje op als je naar binnen wilt

Wat een onzin, veel te ver weg.

Ik vind het zo hypocriet om een deze naam te veroordelen terwijl je naar muziek luisterd waarin zoveel rottigheid bezongen wordt. En dan heb ik het nog niet eens over dat dat WTC gebeuren in het niets valt bij wat Amerika de rest van de wereld flikt (dat is heel offtopic)

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 01-09-2004 16:55 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

erg zielige naam idd :X

al had ik pier wel gezegd dat ik naar zn gebrul kwam luisteren.. maar mischien toch ff zien of constant paranoia niet ook ergens speelt op iets dat niet zon trieste naam heeft

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 01-09-2004 16:58 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 16:55 schreef Rensykdom het volgende:
erg zielige naam idd :X

al had ik pier wel gezegd dat ik naar zn gebrul kwam luisteren.. maar mischien toch ff zien of constant paranoia niet ook ergens speelt op iets dat niet zon trieste naam heeft

Constant Paranoia heeft nu ook een cd, die wil ik zeker hebben.
Maar over die naam, volgens mij verzint topicstarter dat ter plekke, of heet dat officieel zo.

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 01-09-2004 17:01 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

kheb de cd bij pier gehaalt op wacken en is zeker lekker cd-tje

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2004 17:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 16:53 schreef Chelman het volgende:
Als je geen subsidie krijgt heb ik niks gezegd, mijn excuses. Als je die wel krijgt blijft mijn punt staan.

Cultuursubisidie heet dat Chelman, en die is er om beginnende musici een kans te geven ook bekend te worden. Zonder dat krijg je allen maar commerciele prut.

Niet blaten voordat je weet hoe het zit.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2004 17:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 17:02 schreef Jenje het volgende:
Cultuursubisidie heet dat Chelman, en die is er om beginnende musici een kans te geven ook bekend te worden. Zonder dat krijg je allen maar commerciele prut.

Niet blaten voordat je weet hoe het zit.

Ik weet heel goed hoe het zit. Ik ben een tegenstaander van subsidies in alle vormen zo ook kunst en cultuur subsidies.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2004 17:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 17:03 schreef Chelman het volgende:
Ik weet heel goed hoe het zit. Ik ben een tegenstaander van subsidies in alle vormen zo ook kunst en cultuur subsidies.

Dan verdwijnt ongeveer 70% van alle Nederlandse podia.

Waar ga jij dan heen om een bandje te bekijken?

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 01-09-2004 17:06 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

na de site te bekijken heeft de topic maker titel zelf verzonnen idd aldus de site:

quote:
The i.m. pakt festival is a benefit for the Crossing Bridges Foundation. The reason this good cause was chosen is not to hard to explain. The whole idea was to organize something to focus on the 9/11 drama and all that happened after that. That single day changed they way we all have been living for the last couple of years. The way to walk across the street and the way the media and government have been doing their best to bring a lot of fear of other and especially "different" people.

quote:
So when we decided to make this a benefit we look for an organization that tries to teach people that is not right to be afraid of other people because of the way they look or speak or think.

zon zielige zooitjes is het dus niet eens :x

mischien dat een mod gewoon de titel wat kan aanpassen dat het niet meer zon negatieve tint heeft?

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 01-09-2004 17:07]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2004 17:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2004 17:04 schreef Jenje het volgende:
Dan verdwijnt ongeveer 70% van alle Nederlandse podia.

Waar ga jij dan heen om een bandje te bekijken?

Naar de podia die overblijven.

Subsidies van overheidswege zijn een recent verschijnsel. De kunst, waaronder muziek heeft zich heel goed ontwikkeld in de afgelopen millennia. Dit gebeurde met behulp van partikuliere initiatieven en particuliere 'subsidies'. Er zijn vele analyses die aantonen dat subsidieren van bedrijfstakken waaronder ook de kunsten helemaal niet zo doeltreffend en bevorderend zijn.

Maar dat is een andere discussie.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2004 17:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geld misschien voor bands waarvan al bekend is dat ze publiek trekken

Een beginnede band doet dat niet en kandoordat podia subisidie krijgen om bands te boeken makkelijker aan podiumtijd komen, en dat is goed.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-09-2004 17:31 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Pff, doe niet zo oud over die naam. Het is gewoon simpele provocatie, moet als metalliefhebber toch wel een beetje tegen kunnen.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2004 17:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nee joh zwakke zieltjes hier ...

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 01-09-2004 19:09 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

quote:
Op 1 september 2004 17:20 schreef Jenje het volgende:
Geld misschien voor bands waarvan al bekend is dat ze publiek trekken

Een beginnede band doet dat niet en kandoordat podia subisidie krijgen om bands te boeken makkelijker aan podiumtijd komen, en dat is goed.

Helemaal mee eens !

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 01-09-2004 22:34 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

BUBONIC PLAGUE (death metal)

is dood volgens mij hoor?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-09-2004 23:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Jezus wat triest

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-09-2004 23:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com