|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Live at Budokan! |
|
Ik heb 'm liever spelend bij de Scorpions, maar talent heeft hij zeker wel "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Bij de Scorpions vind ik hem geweldig spelen , ik heb echter nog nooit wat van zijn solo projecten gehoord. Ik ben ook wel benieuwd of het de moeite waard is om daar wat van te gaan luisteren Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Thanx,ik zal is kijken of ze hem bij de platenboer hebben. .. |
|
Jah, die live at budokan is absoluut de beste om te checken. Op zijn stidioplaten komt hij toch op de 1 of andere manier minder "knallend" over. Die live plaat rockt de duitse pannen van het dak én klinkt geweldig! Zelf heb ik verder nog op LP van hem: - the michael schenker group, eerste lp uit 1980. staan klassiekers op als armed and ready en into the arena op. - cry for the nations 12", met 2 live nummers, ook uit '80. - MSG, plaat uit 1981. geweldige nummers als attack of the mad axeman en ready to rock. - assault attack, uit 1982. Andere zanger (graham bonnet, alcatrazz), ulcer is een geweldig instr. nummer. Iets tegenvallende plaat, maar ook geweldig. - built to destroy is de laatste studioplaat die ik van hem heb, uit 1983. Zwaar tegenvallende plaat, alleen captain nemo staat me daar van bij. Ik heb ook nog een live lp, '84 denk ik. Maar die kan ik zo gauw niet vinden, uit '84 denk ik. Bar slecht geluid en daarna ben ik de goede man uit het oog verloren en ging mijn interesse naar de harde stijlen van metal. En zijn werk bij the scorpions is ook geweldig. UFO heb ik nooit zo tof gevonden. Doctor, doctor is natuurlijk wel een heersch nummer. Ik heb geen idee wat de man tegenwoordig uitspookt. ps, waarom staat dit topic in algemeen? Oud Vuil. |
|
quote: Komt dit jaar weer in nederland...Weet niet precies wanneer. quote: Oeps ,Moest muziek algemeen zijn .. |
|
quote:MODS!! |
|
Ook interessant om te checken : The Michael Schenker Story Live uit '97 Dubbel live cd met geweldige uitvoeringen uit het Schenker oeuvre. o.a. In Search of the Peace of Mind uit het Scorpions-debuut, Doctor Doctor (kippevel-intro), Attack of the Mad Axeman, Armed & Ready, etc... En idd, Live at Budokan is een klassieker. Ook te checken : UFO : Strangers in the Night (live). |
|
doe mij maar david schankle group. |
|
Die manowarvent? Kom op, zeg. Die mag niet eens naast schenker stáán! IMO. Oud Vuil. |
|
quote: Waarom staat dit topic nog steeds bij "Algemeen"? .. |
|
Wat ik toch een beetje jammer vind is dat Michael Schenker tegenwoordig zo'n irritant uitgesproken christen is... Hij heeft zelfs een kruis(je) op z'n voorhoofd laten tatoeëren (geen omgekeerde zoals Glen Benton natuurlijk )... Maar wel een zeer goede gitarist . |
|
Kruis op z'n kop? Foto! Oud Vuil. |
|
http://pic10.picturetrail.com/VOL320/2142637/4168891/66495423.jpg Asjeblieft (de foto is afkomstig uit Aardschok, dus ja, hij is het echt ) |
|
Allememachies. Oud Vuil. |
|
MSG was naast Michael S. ook de McAuley Schenker band, dat voor de drie LP's waar Robin McAuley in meezong... machtige zanger, maar het klinkt me allemaal net iets te commercieel/mainstream om me nog in de krent te schoppen zoals Michael Schenker Group - st (tweede album 'MSG' is en andere plaat) of een Asaault Attack! Samurai! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Samurai do you live to die Your eyes glued to the sky. Gaaf nummer. Ik ben nu deze plaat aan het downen, kwam ik op kerrazy tegen: Michael Schenker Group - Heavy Hitters 01. All Shook Up 02. Blood of the Sun 03. Doctor Doctor 04. War Pigs 05. I'm Not Talking 06. Money 07. Out in the Fields 08. Hair of the Dog 09. I Don't Live Today 10. Politician MSG covers tribute with many stars helping MS on this project. All Shook Up Vocals Joe Lynn Turner Lead Guitars MS Rythm Guitar Bob Kulick Bass Jeff Pilson Drums Aynsley Dunbar Blood On The Sun Vocals Leslie West Lead Guitars MS Rythm Guitar Bob Kulick Bass Rudy Sarzo Drums Simon Wright Doctor Doctor Vocals Jeff Scott Soto Lead Guitars MS Rythm Guitar Bob Kulick Bass Marco Mendoza Drums Brett Chasen War Pigs Vocals Ripper Owens Lead Guitars MS Rythm Guitar Bruce Kulick Bass Mike Inez Drums Aynsley Dunbar Im Not Talking Vocals Mark Slaughter Lead Guitars MS Rythm Guitar Bob Kulick Bass Jeff Pilson Drums Aynsley Dunbar Money Vocals Tommy Shaw Lead Guitars MS Sax Edgar Winter Bass Tony Levin Drums Mike Baird Out In The Fields Vocals Gary Barden Lead Guitars MS Rythm Guitar Bob Kulick Bass Chuck Wright Drums Brett Chassen Hair Of The Dog Vocals Paul Dianno Lead Guitars MS Rythm Guitar Bob Kulick Bass Phil Soussan Drums Vinnie Appice I Don't Live Today Vocals Sebastian Bach Lead Guitars MS Rythm Guitar Bob Kulick Bass Tony Franklin Drums Eric Singer Politician Vocals & Bass Jeff Pilson Lead Guitars MS Drums Brett Chassen |
|
Kheb alles van Michael Schenker op m'n computer staan Erg fijne muziek I am the 1%. |
|
|
|
michael kanker groep Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nee. |
|
Oew, rockpalast 04-2006 aan het downen. En wat heerst dat youtube toch enorm. Armed lady ( ) oftewel armed and ready: http://www.youtube.com/watch?v=cNQBv9TrHw4 Cry for the nations: http://www.youtube.com/watch?v=lM-lUA52cNI [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 21-05-2006 22:50] |
|
Ik kijk er na uit om hem live te zien op graspop! .. |
|
Jep, ik ook wel I am the 1%. |
|
Godver, wat baalde ik dat het geluid zo slecht was op graspop. Bij de laatste solo van Into The Arena viel de gitaar zelfs helemaal weg. Maar ondanks het slechte geluid toch genoten van de show. En die bastist is net een aap. .. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |