![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb al pop3 mail, dus wat dat betreft is het voor mij niet interessant. Gmail heb ik primair als rotzooi mail adres genomen "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Heb het nu ook ja, bedankt tom. hotmail begon me al te lang te irriteren. Heb ook nog zelf een domein + emailadres dus nu kan ik wel ff vooruit dunkt me ![]() zzz ![]() |
|
Ik gebruik al lang een BENE adres...25 mb, heel makkelijk ![]() |
|
Gmail is wel handig ![]() ![]() |
|
Ik heb sinds kort ook een Gmail-adres, met dank aan Nameless Shadow, dank u Nameless Shadow! ![]() ![]() |
|
jeuj ik ook. ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
ja wie niet? heb 'm een paar maanden of weetikveel maar aangemaakt. Heb hem voornamelijk om grote bestanden die naar mn normale adres worden gestuurd die ik graag wil bewaren daarheen te mailen. ![]() |
|
Zo, ik heb me weer bij Hotmail aangesloten. ![]() ![]() |
|
Gmail is voorlopig zinloos in z'n beta stage. Ik denk dat Gmail echt goed bekeken moet worden als het volledig draait. Ik denk dat het een beetje gaat tegenvallen. Maar ja 50/50 kans. ![]() |
|
Nameless, heb je mijn G-mail bezocht? ik had een mailtje met daarin het password... ik dacht dat je die wel kende ![]() zo niet, vergeet wat ik heb gezegd ![]() Gmail yay! Bruce Banner ![]() |
|
Ik vergeet wat je gezegd hebt ![]() ![]() |
|
ok! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:??? Gek! Waarom? quote:Want? I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
ik heb og 3 uitnodigingen over.. Gmail iemand? ![]() |
|
Ik kan nog 3 man uitnodigen... ![]() En ja het schopt kont dat Gmail! ![]() Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk ![]() |
|
Ik wil er wel een a.u.b ![]() ![]() |
|
quote: Ik mail wel!!! ![]() |
|
eehm jouw mail adres? ![]() |
|
De uitnodiging is binnen, heersch. Bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-12-2004 11:43] ![]() |
|
ik wil graag een gmail account; wie kan mij eraan helpen? ![]() |
|
Mijn broer gaat mij zsm uitnodigen dus dan kan ik jou wel uitnodigen. ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote: Je krijgt niet gelijk een uitnodiging en misschien wel helemaal niet: quote: Edit: Godver, account net aangemaakt en ik heb nu al een SPAM mail. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-12-2004 13:02] ![]() |
|
quote: Nou ik zie wel, kan het altijd proberen. ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Ik zou er ook wel een willen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 10-12-2004 14:38] ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |