![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb d'r ook nog 4 over. Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
Volgens mij zijn er tegenwoordig al zowat meer invites dan internetaansluitingen. Goede virusmarketing door google! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
je hebt mail Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Ik heb d'r ook 1 verstuurd. Anders kom ik er toch niet vanaf .... ![]() Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
Haha! Bedankt heren, was al bezig met die van H-K, maar ach.. Nu kan ik m'n emailadres nog 's veranderen ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Je moet wel nu dat account aanmaken want uitgestuurde invites verlopen... I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ja, dat las ik ook net. Ik heb er nu al één aangemaakt, die ander verloopt over drie weken. Wat ik wel jammer vond, is dat ik niet alleen m'n voornaam@gmail kon doen. Moet minimaal 6 tekens zijn, ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:I know!! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Mee eens ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: H****666 ![]() Bruce Banner ![]() |
|
boeiend zeg :p zzz ![]() |
|
quote: LOL, echt niet! Daar ben ik láng niet trui genoeg voor!! Ik heb nu maar H****B******@gmail genomen. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Wat komt er de laatste tijd trouwens veel spam tussen mijn email binnen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
hmm ik had mijn uitnodiging weggeflikkerd.. niet handig. Nu mijn mailbox voor de 10000x vol zit lijkt het me toch wel handig. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
dat is wel een beetje dom ![]() no text supplied ![]() |
|
Ik heb nog 4 uitnodigingen. Stuur een mailtje naar zwaremetalen (at) metalruilen (punt) nl als je belang bij een account hebt. Bang that head that doesn't bang! ![]() |
|
Ongetwijfeld zeer overbodig, maar ik heb nog 50 invites dus als iemand interesse heeft. ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ik dus ook 50, dacht al dat het aan mij lag ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Inderdaad overbodig nu ik 250 mb bij Hotmail heb. ![]() ![]() |
|
quote:Jij hebt duidelijk de interface van Gmail nog niet geprobeerd ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
50 invitations... wie oh wie? ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik heb er ook 50, voor de liefhebber ![]() ![]() |
|
Haha, eind van de dag staan er dus zo'n duizend invites aangeboden ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
ik heb er nog 49... heh ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |