|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
1 oktober Goudvishal XIV Dark Centuries Heidevolk Garmenhord Wapenspraak & Drinkgelag Boombaard 2 oktober Baroeg XIV Dark Centuries Heidevolk Boombaard |
|
Fukk...dan zit ik al geboekt, wilde Boombaard nog wel een keer zien |
|
Ik ben er in Arnhem bij. Topic van het concert in Arnhem: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1437138 [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 08-09-2004 14:52] |
|
Ik ben er ook in Arnhem bij |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-09-2004 15:44] |
|
Ook aanwezig in Arnhem |
|
Aanwezig in Baroeg. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Aanwezig in 1 van de twee. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik ben wel in de Goudvishal te vinden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zeker aanwezig bij één van beide. Zal vast de Baroeg worden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
1 okt ben ik er waarschijnlijk |
|
Goudvishal it is. |
|
Aanwezig in Baroeg |
|
Ik ga lekker ook naar de Baroeg. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Aanwezig in de Goudvishal |
|
Vooruit dan maar. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
whoehoe misschien ga ik wel ff een reisje naar de goudvishal maken dan O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Klinkt wel interessant. Ik denk dat ik 2/10 wel naar de Baroeg ga. Arnhem is een beetje te ver weg. Rotterdam is een kilometer of 30, dat scheelt wel iets. |
|
Ik kom naar de Goudvis. En als ik dat zo zie moet ik onderhand nog kaartjes is de vvk gaan kopen ook. |
|
In arnhem aanwezig Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Kom misschien ook F*ck hippies |
|
klinkt HEEL interessant! Zal er eens over nadenken! |
|
Even van de Heidevolk website quote: Zal deze nou klaar zijn tijdens de optredens? |
|
13-8 moet 13-9 zijn. Stomme typfout Nee, ik denk niet dat we de CD binnen 2 weken nog gedrukt krijgen. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:Damn. Dan maar wachten |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |