IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : The Prodigy Volgende pagina
Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 19-09-2004 22:32 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Wat vind men hier van deze formatie? Heb zelf Music for the jilted generation, fat of the land en sinds gister de nieuwe always outnumbered never outgunned

Echt heerlijke drum n' bass muziek! Voor de eerst genoemde 2 heerschen de pan uit met nummers als No good, Voodoo people, Smack my bitch up, Firestarter etc...

De nieuwe is ook ok, alleen even wennen aan de vele vrouwelijke vocals


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-09-2004 22:35 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

search?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2004 22:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

O.V.E.R.R.A.T.E.D.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-09-2004 22:45 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

prodigy: dikke vette heers!


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 19-09-2004 23:23 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Heb Music for the jilted generation en fat of the land. Dikke heerschplaten.

Die nieuwste doet me niet zoveel.


Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 20-09-2004 11:42 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

vette muziek


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-09-2004 14:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

The Prodigy is vet tof.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-09-2004 15:19 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 september 2004 23:23 schreef filosofem het volgende:
Heb Music for the jilted generation en fat of the land. Dikke heerschplaten.

Die nieuwste doet me niet zoveel.

My point exactly, die clip van Breath is ook wel heel gaaf

Bij mij roept the Prodigy veel nostalgie op, zoals No Good, Firestarter, Voodoopeople,....


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


BasBoot
Ultima Ratio Regum
Usericon van BasBoot
Posted 20-09-2004 16:49 by BasBoot Wijzig reactieProfiel van BasBootQuote dit bericht

De Prodigy is van vroeger, van "Experience", "Music for the Jilterd Generation" en "The Fat of the Land", dat zijn gave cd's! Ik heb er niet veel vertrouwen meer in. Die nieuwe cd is geloof ik ook alleen gemaakt door Liam.


A narrow view sees better.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-09-2004 16:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb zelf The Fat Of The Land.

Maar die nieuwe clip is echt een zaadnummer zeg... (Een paar dagen geleden gezien op TMF, toen ik een beetje zat te zappen.)



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-09-2004 19:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2004 22:36 schreef Jenje het volgende:
O.V.E.R.R.A.T.E.D.


want?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-09-2004 19:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

kan het gek genoeg wel prima aanhoren, maar niet iets waar ik ooit een cd van zal kopen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-09-2004 19:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

En het lijkt niet eens op Cryptopsy




Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-09-2004 19:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb alleen Experience erg veel gehoord, mijn ex was daar helemaal wild van toen. Het latere werk vind ik een stuk duisterder. Experience is best blij. Ik geef er verder niets om, eigenlijk.

Oh ja, Smack my Bitch up vind ik één van de heerschendste clips ooit. Samen met Come to Daddy van Aphex Twin die ik maar 1 keer heb gezien jaren terug een keer 's nachts bij het zappen toen ik net hardstikke stoned thuiskwam. Ik kon niet meer slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 20-09-2004 19:36]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-09-2004 19:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2004 19:30 schreef Snaack het volgende:
En het lijkt niet eens op Cryptopsy





Nee, dick dale ook niet


"This one is older than shit, heavier than time!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-09-2004 19:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

hehe ik luisterde net 'No Good' nog.
Zeer leuke en dansbare muziek. Ik vind alleen de 'hip hop' invloeden/zang vd neger irritant.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 20-09-2004 21:29 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2004 19:32 schreef Heiden het volgende:
Ik heb alleen Experience erg veel gehoord, mijn ex was daar helemaal wild van toen. Het latere werk vind ik een stuk duisterder. Experience is best blij. Ik geef er verder niets om, eigenlijk.

Oh ja, Smack my Bitch up vind ik één van de heerschendste clips ooit. Samen met Come to Daddy van Aphex Twin die ik maar 1 keer heb gezien jaren terug een keer 's nachts bij het zappen toen ik net hardstikke stoned thuiskwam. Ik kon niet meer slapen.


Die clip van Aphex Twin is idd een zeldzaamheid. The box had een tijd lang windowlicker, nog net zo vaag Vind het ook een goede plaatjes maker


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-09-2004 21:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Prodigy, leuke muziek.

Dacht dat ergens in november de Prodigy in de HMH in Amsterdam staat.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-09-2004 21:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2004 21:29 schreef Visor het volgende:
Die clip van Aphex Twin is idd een zeldzaamheid. The box had een tijd lang windowlicker, nog net zo vaag Vind het ook een goede plaatjes maker


Die clip was ook best extreem, maar Come to Daddy is gewoon ziek! Die gast wat uit die TV komt en die zo begint te schreeuwen tegen dat oude vrouwtje. Ik zag dat toen zo stoned als een garnaal en ik ben wel wat gewend, maar ik was hardstikke doormekaar toen ik die video had gezien. Daarna heb ik nog een uur naar mijn TV zitten staren en ik kon helemaal niks meer.

Maar we zijn weer een beetje af aan het dwalen, geloof ik.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 20-09-2004 21:56 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 20 september 2004 21:42 schreef Heiden het volgende:
Die clip was ook best extreem, maar Come to Daddy is gewoon ziek! Die gast wat uit die TV komt en die zo begint te schreeuwen tegen dat oude vrouwtje. Ik zag dat toen zo stoned als een garnaal en ik ben wel wat gewend, maar ik was hardstikke doormekaar toen ik die video had gezien. Daarna heb ik nog een uur naar mijn TV zitten staren en ik kon helemaal niks meer.

Maar we zijn weer een beetje af aan het dwalen, geloof ik.

Even ge-astalavistaat en ik kan het begrijpen...



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-09-2004 22:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2004 19:32 schreef Heiden het volgende:
Ik heb alleen Experience erg veel gehoord, mijn ex was daar helemaal wild van toen. Het latere werk vind ik een stuk duisterder. Experience is best blij. Ik geef er verder niets om, eigenlijk.

Oh ja, Smack my Bitch up vind ik één van de heerschendste clips ooit. Samen met Come to Daddy van Aphex Twin die ik maar 1 keer heb gezien jaren terug een keer 's nachts bij het zappen toen ik net hardstikke stoned thuiskwam. Ik kon niet meer slapen.


Die twee clips en de clip van Tool - Schism zijn inderdaad wel de ruigste clips die ik ken.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 20-09-2004 22:52 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

FF ontopic: De clip van baby got tember van Prodigy is natuurlijk ook zeer vrouw onvriendelijk


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-09-2004 22:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Die ken ik niet. Ik vind Smack my Bitch up hun heerschendste van wat ik ken. Ik wil niet opscheppen maar ik heb ook wel eens zo'n avonden/nachten meegemaakt en ik vind het erg treffend in beeld gebracht allemaal. Gewoon lekker laten zien hoe ziek iemand kan zijn, hoe ziek honderdduizenden mensen zich elke week een weg door het weekeinde banen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-09-2004 23:04 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, opscheppen.


Oud Vuil.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-09-2004 23:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hehe, inderdaad. Misschien is het meer schuld bekennen. Wat valt er op te scheppen als je zo'n clip echt voorbij ziet komen? Misschien is schaamte beter op zijn plaats. Maar ja, als geboren anti-christ ken ik natuurlijk geen schaamte.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-09-2004 23:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En terecht. En verder heb ik geen kommentaar.


Oud Vuil.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen