IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Midnite Metal Madness Eindhoven Volgende pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 20-09-2004 18:49 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Ontstaan vanuit het idee dat het momenteel ff stil is in centrum Eindhoven.
Dus deze nacht enkel M-E-T-A-L!!! Ook het bier is hier geen 2 pleuro maar de helft!!!!!

Neem zoveel mogelijk introducees mee als je wil!! Het moet vollopen !!!
Mensen die mensen uit het dynamo cafe/thunder/triangel kennen met emailadres - mail het door aan iedereen!!! Ik heb namelijk van veel mensen GEEN emailadres en ik weet dat velen van jullie die wel hebben...spread the disease!

Goed drinken (bier/fris 1,- euro) zodat ik geen zaalhuur overhoudt!!!

Voor de mensen die zaterdagavond naar Progpower/Baarlo zijn geweest natuurlijk de uitstekende afterparty als je toch deze kant weer opkomt!! Ff uurtje doorkarren naar Eindhoven en de muziek gaat gewoon door.

-Niek

p.s. Mocht je de flyer niet kunnen openen:

------------------------------------------
''Midnite Metal Madness''
Pure Metal Party

zaterdag 2 oktober
22:00 - 04:00
vrij entree - 1,- bier

AOR De Bunker
J.F. Kennedylaan 3 - Eindhoven

stond op een ander forum

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-09-2004 18:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm,als ik nou een kleine 300 kilometer dichterbij woonde,kwam ik zekers effe langs

spelfout weggehaald...

Sar'Goth the Warlock
Posted 20-09-2004 18:55 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik doe het wel voor je

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-09-2004 18:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik zou mijn agenda eens moeten raadplegen. Het is maar 50 minuten in de trein voor mij en dan 's ochtends weer de eerste terug.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Sar'Goth the Warlock
Posted 20-09-2004 18:57 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

oja, de bunker is trouwens nog geen 5 minuten lopen vanaf CS Eindhoven

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-09-2004 19:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2004 18:55 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ik doe het wel voor je

Hehe,drink er dan maar een paar voor mij ja

spelfout weggehaald...

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 20-09-2004 19:20 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

fucking gaaf! aanwezig!!

zzz

Saitanic
Usericon van Saitanic
Posted 20-09-2004 19:25 by Saitanic Wijzig reactieProfiel van SaitanicQuote dit berichthttp://www.audioscrobbler.com/user/Saitanic/

Ah mooi ik ga ook wel.

Boven of beneden?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-09-2004 8:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2004 19:20 schreef testement het volgende:
fucking gaaf! aanwezig!!
+1

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-09-2004 9:17 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Heeft potentie, heeft potentie.. effe kijken of ik dan kan.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-09-2004 9:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Je gaat gewoon, krijg je bier

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-09-2004 9:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Wat is er te doen eigenlijk? Nog bandjes of draaien ze gewoon cds?

Zenial

Zyph
Usericon van Zyph
Posted 21-09-2004 9:40 by Zyph Wijzig reactieProfiel van ZyphQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2004 9:22 schreef Zenial het volgende:
Wat is er te doen eigenlijk? Nog bandjes of draaien ze gewoon cds?

Maakt niet uit er is bier.

<insert signature here>

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-09-2004 9:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Zeem drinkt niet.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 21-09-2004 11:05 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Mensen moeten denken aan de Dynamo kelder van vroeger. Gewoon zoals "metal" en "stappen" samenhoren.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-09-2004 11:26 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

AOR is wel ok.. en de ouwe Dynamo kelder was dat ook zeker. Kortom.. een goeie formule voor een puik feessie.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-09-2004 21:09 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hier heb ik wel zin in .

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 21-09-2004 21:10 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Denk dat ik ook wel kom zaufen

Saitanic
Usericon van Saitanic
Posted 21-09-2004 21:46 by Saitanic Wijzig reactieProfiel van SaitanicQuote dit berichthttp://www.audioscrobbler.com/user/Saitanic/

't werd trouwens tijd dat er weer es iets normaals in de aor te doen was.

Alhoewel er binnenkort weer een rockcafe boven komt (als ik die lui moet geloven)....

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-09-2004 21:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Klinkt gezellig; Tot hoe laat gaat het door/Wat zijn de mogelijkheden voor mensen van buiten Eindhoven?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Sar'Goth the Warlock
Posted 22-09-2004 10:03 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

het gaat door tot 4 uur, mogelijkheden geen idee. Het station is 5 min lopen dus ik zou zeggen kijk hoe vroeg je trein gaat.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-09-2004 10:04 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Met genoeg bier in mij ben ik meestal wel te porren om een slaapplaats aan te bieden..

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 22-09-2004 10:07 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

ah de bunker!

O'er the surging flood of sea my spirit flies...

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 22-09-2004 15:44 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Jammer! dan zit ik in Apeldoorn.

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 23-09-2004 2:06 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Leuk. Komt dit vanuit de AOR organisatie of heeft 1 of andere enthousiasteling het geregeld???
In het eerste geval: wat is metal??? Rammstein en Marilyn Manson of Napalm Death en Inquisition?

Winter is coming

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-09-2004 3:02 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 2:06 schreef Freduk het volgende:
Leuk. Komt dit vanuit de AOR organisatie of heeft 1 of andere enthousiasteling het geregeld???

Dynamo

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com