IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Midnite Metal Madness Eindhoven Vorige pagina
Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 23-09-2004 17:17 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Heb ik feest van mn werk, maar aangezien ze geen vervoer voor mij en een maat van me hebben geregeld is dit een goed alternatief. zal eens even kijken

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

gatekeeperr
Usericon van gatekeeperr
Posted 24-09-2004 19:36 by gatekeeperr Wijzig reactieProfiel van gatekeeperrQuote dit bericht

-------------------------------
QUOTE:

Leuk. Komt dit vanuit de AOR organisatie of heeft 1 of andere enthousiasteling het geregeld???
In het eerste geval: wat is metal??? Rammstein en Marilyn Manson of Napalm Death en Inquisition?
''Dynamo ''

-------------------------------
Ik heb het geregeld
Het zit zo. Ik draai sinds kort bij de AOR en heb daar gelijk maar voorgesteld eens een metalfeestje te doen. Zit zelf in de draaicabine. De sfeer die ik wil oproepen is inderdaad de oude Dynamo cafe sfeer. Daar is niet veel voor nodig..enkel de juiste muziek, weinig licht en gezellige mensen met een pilske in hun hand. Je krijgt dus ook dezelfde muziek.
Pure metal up your ass Muziek als Overkill/Forbidden/Death Angel/Savatage/Metal Church/Dark Tranquillity/Soilwork/Sentenced/Ram-Zet.
Neem oordopjes mee en voldoende euro's voor bier. The more people,the more metal the more MADNESS !
-DJ GALAXY

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 24-09-2004 19:49 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Goh, is dat alles?

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 30-09-2004 11:43 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik wist wel dat jij daarachter zat niek, ik ben in ieder geval aanwezig en neem de nodige mensen mee. dus tot zaterdag

Sar'Goth the Warlock
Posted 03-10-2004 22:51 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

was erg gezellig! volgende keer weer van de partij 12 november that is.

plastic flessen bier... en dronken personen.

holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 03-10-2004 22:58 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

en geen erik en wouter want die waren elders aan het heersen

Sar'Goth the Warlock
Posted 03-10-2004 23:10 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

bij lizzy?

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 03-10-2004 23:12 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Volgende keer ben ik er ook, ziet er gezellig uit

gatekeeperr
Usericon van gatekeeperr
Posted 08-11-2004 13:49 by gatekeeperr Wijzig reactieProfiel van gatekeeperrQuote dit bericht

KOMENDE ZATERDAG 13 november
22:00 - 04:00

MIDNITE METAL MADNESS PT II.

Opnieuw in de AOR, vlakbij NS Station EIndhoven!

(bel voor info 06 44 634 631)

Bier 1,- euro!!!!!!!!!!!!!!!!
thx

Sar'Goth the Warlock
Posted 08-11-2004 20:18 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

wederom aanwezig, het is de afgelopen weekenden altijd raak hahaha

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 10-11-2004 16:35 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Misschien dat ik na Europe ook nog ff binnenval.
Nog bedankt voor het bier bij Misfits trouwens, wou Elfensteen ook nog bedabkeb, maar volgens mij is die van de aardbodem verdwenen.

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Sar'Goth the Warlock
Posted 11-11-2004 11:24 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

yw, tot zaterdag!
ja nadat hij mij (onze groep) nog geld schuldig was, heb ik em niet meer gezien

acid
Usericon van acid
Posted 11-11-2004 17:55 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com