|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
abba!!! |
|
quote: Mmm, dat vind ik nou juist best te verdragen |
|
Ga je mond speolen met water zeep en de hogedrukspuit! |
|
|
|
quote: Zenial |
|
Elvis! Waag eens een dansje! |
|
quote: Dat is geen vraag, dat zijn er twee. Oud Vuil. |
|
Ik hou btw wel van Dark Angel is dat oud genoeg? |
|
quote: Kijk, dan heb ik zoiets van kaboem... quote: Ik denk het wel |
|
Waarom is het heden vanaf 1995? Was dat niet 't verleden? |
|
Ik denk altijd heel ruim wat dit soort dingen betreft. |
|
quote: Tsja, schrijf het dan gewoon goed. Kijk naar de post van Morningrise, daar staat elvis. Is dat een antwoord op je eerste of je tweede vraag, ík weet het niet. Oud Vuil. |
|
Ik vind veel oude muziek goed, oude hardrock, Neil Young, Pink Floyd, ELO, Styx, Neil Diamond...Gewoon de dingen die je thuis hoorde toen je klein was en die om het maar eens cliché te zeggen een plekje in je hart hebben, herinneringen enzo. En elke muziek heeft een bestaansrecht. Hoewel er een aantal muziekstromingen zijn die mij nogal irriteren.... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Elke muziek heeft bestaansrecht? Tja... aan de ene kant ben ik het daar wel mee eens, maar aan de andere kant vind ik dat zoiets als dance/house (goh, hoe kóm ik er toch op) beter nooit uitgevonden had kunnen worden - dan waren we een hoop rotzooi en ellende armer geweest. Bovendien vreten al die dancefestijnen steevast nog een paar streepjes meer energie dan een 'normaal' festival van hetzelfde formaat. |
|
Het boeit mij niet wat voor een soort muziek er word uitgevonden, dat is de diversiteit van de mens. Dat muziek als house of R&B zo populair word zegt alleen maar iets over de intelligentie van de mens en zijn kuddegedrag. Het heeft geen zin om zo'n dingen te gaan lopen verbieden. Laten we nou maar gewoon hopen dat er gewoon snel een nucleaire oorlog uitbreekt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Elke muziek heeft bestaansrecht. Maar met het bestaansrecht komt ook de verplichting om kwalitatief goeie muziek te maken(20% inspiratie, 80% transpiratie) en dat word vergeten. |
|
Wijs... |
|
Ja. Oude muziek? Dire Straits, Pink Floyd (uiteraard), Deep Purple, NWOBHM in het algemeen. |
|
Nog meer liefhebbers van de Rolling Stones trouwens? |
|
nee, doe mij maar skrewdriver. |
|
ac/dc? En Bob MArley natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 21-09-2004 17:29] |
|
De meeste gave muziek is in de jaren 80 gemaakt, vooral qua heavymetal, 80's thrash is ook fucking geweldig, beter dan veel meuk van nu. |
|
quote: Okee, maar de slechtste ook. Ik ben het wel met je eens dat zoals Carcass, Bolt Thrower e.d.in die tijd echt al retecool waren kwa slechte muziek, denk aan eh...Modern Talking, David Hasselhof |
|
Veel oude shit verkrijgbaar op cdr. Zoals demo's van Macabre, Terrorizer, Infernal Majesty. Bovendien niet duur. http://www.theundergroundcollection.com/ |
|
quote: Dat zijn allemaal gebrande cd's , dat heeft toch 'niets' [Dit bericht is gewijzigd door thrash op 21-09-2004 19:12] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |