|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: same shit, different day respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Jij hebt echt teveel aan de pretsigaret zitten zuigen of niet? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: En dan ook nog eens 5 euro verzendkosten betalen voor die bager Orgineel is bij net zo duur en de kwaliteit is veel beter |
|
quote: Tsja, ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen gebrande cd's gaan kopen. Ik brand ook wel eens, maar dat is dan omdat ik liever geen originele cd's in de auto leg (dus voor in de auto), of wanneer ik een goede cd van iemand leen en ik 'm voorlopig nog ff niet origineel wil of kan kopen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:haha, is dat zo? Ouwe shit heerscht btw. Bands zoals CCR, Bob dylan, Dire straights en kate bush bijvoorbeeld respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Dat zijn tenminste redenen, maar over de rug van een geld verdienen kan niet |
|
quote: Of als je het origineel nergens anders kunt vinden dan op internet - wat bij mij nog wel eens het geval is |
|
Ik heb ook een heletijd een cd gezocht, kon hem ook nergens vinden Maar heb hem toch kunnen kopen bij www.happyfacevinyl.nl kijk daar maar eens op staan erg veel cd's op |
|
quote: Ja, voor belachelijk hoge prijzen. |
|
quote: Ze zijn niet goedkoop nee , maar ik heb het er wel voor over |
|
quote: Om nou oude demotapes te verzamelen terwijl die helemaal grijsgedraaid zijn... Ik ga niet alle beurzen af terwijl ik bij http://www.theundergroundcollection.com/ demo's en rehearsels van Morbid (1987), Second Hell (1985), Behemoth (1991), Bathory (1983) en Hellhammer(1983) kan krijgen. Bovendien passen er 4 demo's op 1 cdr. Dus duur is het zeker niet. Zo had ik ook promonummers van Gorefest die ze hadden opgenomen voor de false cd. Echt kicken: daarop had Jan-Chris nog de lage grunt van Mindloss. Kicken! [Dit bericht is gewijzigd door Damnation op 21-09-2004 21:03] |
|
Ja, Gorefest... zijn ook weer bij mekaar |
|
Wat killer samples. Even de hele regel copy / pasten. http://home.zonnet.nl/baayens/gorefest - false exposure.mp3 http://home.zonnet.nl/baayens/gorefest - infamous existence.mp3 |
|
Dit is inderdaad behoorlijk lekker spul |
|
quote: Het is wel iemand die gewoon geld verdient aan gekopieerd materiaal. Dat is enorm GAY. P2P, Soulseek etc. tot daar aan toe. Geld verdienen met illegaal materiaal is en blijft gay. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Idd, ruilen lijkt me een stuk normaler. Oud Vuil. |
|
Nou ja, waarschijnlijk vind je veel van dat materiaal toch niet makkelijk, ook niet met allerlei downloadmeuk, daarnaast heeft ie een leuke verzameling aangelegt, en waarschijnlijk niet compleet moeiteloos. Maar als hij inderdaad zonder toestemming van auteurs die meuk verkoopt is dat zuiver eigen belang in plaats van een undergroundgevoel te sharen. |
|
quote: Dat laatste lijkt me een vaststaand feit, wanneer je die meuk voor 10 x de aankoopwaarde van zo'n cd-r'tje verkoopt. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Precies, ik vind de winst erop ook nogal veel. Verzendkosten vallen natuurlijk reuze mee van een cd-r zonder hoesje. Ik heb me vroeger debiel gerolen en verkocht aan casettebandjes met dit soort spul, maar voor een beduidend lagere prijs. Gewoon de kosten van een tape en de verzendkosten. Oud Vuil. |
|
quote: Juist! Voor 50 cent, of hooguit tot een euro (excl. verzendkosten) had ik nog geloofd dat deze meneer het doet om oude underground te verspreiden. Nu niet meer. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Al is het natuurlijk geen ruilen meer dit. Tenminste, ik vind het niet logisch dat die gozer zich helemaal lam moet branden en de hele dag cd's verzenden over de hele wereld en er niks meer dan de gemaakte onkosten voor terug krijgt. |
|
quote: Niks meer dan de gemaakte onkosten? Één cd-r'tje t.w.v. 50 cent + verzendkosten = lang geen 5 euro. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat weet ik, maar waarom zou zo iemand dat zonder winst te maken gaan oprichten? Volslagen onbekenden helpen zonder er zelf beter op te worden, er zijn maar weinig mensen die dat doen. En misschien heeft ie zelf ook wel sommige van die demo's voor veel geld moeten kopen. |
|
Tsja, ik weet natuurlijk niet hoe hoog het uurloon van een cd-r brander met bediener is, maar tis in mijn visie te hoog in dit geval. Oud Vuil. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |