|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe die zie je niet zo snel bij freerecord shop logge Je moeder. |
|
God Dethroned hebt er ook een met een mishandeld hondje ofzo hufters! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 13-01-2002 22:55] |
|
quote: als die daarna wel door de beugel kunnen, dan mot ie echt RANZIG zijn. ff wachten met kijken, want ik zit net te eten.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ranzige cover art is cool |
|
quote: Rat.. aah wel een redelijk grote dan tenminste.. ik zag hem 1 keer ligge in de winkel... |
|
god dethroned toen ze nog goed waren cHrIsThUnT Je moeder. |
|
quote:Die dingen worden ook niet altijd op ware grote afgebeeld. Maar ratten kunnen erg groot worden... wel 18 meter! |
|
Oxidised Razor - La realidad es sangrienta. Goeie band uit Mexico op hetzelfde label dat Disgorge had gelanceerd op de nietsvermoedende wereld. Deze hoes is vrij vunzig, maar het boekje en de achterkant is nog erger. Hoewel ik een groot liefhebber ben van gore/grind, kan ik maar niet wennen aan die stupide foto's. Verzin eens iets nieuws! Enfin, de Waco Jezus hoes is idd de ergste die je ooit zult meemaken. Wederom een leuke band met goeie nummers, maar niet echt een CD waarmee je ouders blij zullen zijn |
|
ik meen dat een van de eerste autopsy lp's een ranzige cover had volgens my was dat iemand die op een autopsy tafel lag en met vleeshaken open getrokken werd deze cover is toen ook gecencureerd omdat deze te ranzig was en hebben ze er maar een tekening van gemaakt maar pin mij hier niet opvast want ik weet het ook niet zeker heb het ook maar gehoord van een neef van mij [Dit bericht is gewijzigd door lord of darkness op 25-01-2002 18:00] defende nos in proelio |
|
ik heb er nog een gevonden van zo'n verzamel cd voor een tientje defende nos in proelio |
|
en dit topic is ook nooit dichgegooid |
|
Het begint een beetje erg zielig te worden hoor.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ah, cool topic, jammer dat ik bijna enkel rode kruisjes zie |
|
quote: dat vind ik ook |
|
lol /me zit net van de spinazue te genieten My madness, my sadness |
|
Sodom - Get what you deserve is wel vet bloederige cover , lekker pervers die duitsers "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik denk dat mijn pc ze TE ranzig vind. Ik kan niet 1 plaatje bekijken . Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: nep? Heb altijd geweten dat dit echt was. Mexico heeft trouwens een traditie in dit soort zaken. Moet maar even het tijdschrijft Alarma opsnorren. Staat vol met zo'n zaken en verkoopt daar nog goed ook Het recent uitgegeven verzameld werk van Pathologist slaat echter wel alles vind ik (re-regurgitatation over fuckinkg pathological splatter). 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
misschien niet allemaal cover art maar wel redelijk extreme artwork/foto's: ARKHON INFAUSTUS, BELPHEGOR, ABORTED, DEICIDE (Once Upon the Cross), CARPATHIAN FOREST, DISGORGE (Mexico), DISMEMBER (Indecent and Obscene), GOD DETHRONED (Christhunt), HOUWITSER (Embrace Damnation) |
|
het is inderdaad ranzig hoe weinig plaatjes hier ook echt werken... ranzig veel rode kruisjes Deze is niet superranzig, maar wel grappig: Zenial |
|
*schop* Gaaf topic |
|
LEUK TOPIC! als het aan mij lig kan ie niet ranzig genoeg zijn,voor de liefhebbersleshgrinder! hebben ook altijd van die feestelijke hoesjes en natuurlijk waco jesus! Expired,Erased and Forgotten |
|
posten die handel!! [img]URL NAAR PLAATJE[/img] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |