|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
quote: Dat het live was dat wist ik, maar wie deze meneer was? Ik wil het niet weten I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Genoeg voor vandaag! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Speciaal voor tere zieltjes onder ons heb ik er maar even links van gemaakt: http://www.wacojesus.com/images/lg_cdcover1.jpg http://www.angelfire.com/zine/jackalblaster/WacoJesus.jpg En speciaal voor conservatief Duitsland is er natuurlijk weer een aparte versie: http://www.morbidrecords.de/images/covers/WACO%20JESUS-Filth%20FINAL%20CD%20Coverxxx.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 03-03-2004 12:50] |
|
aha Fellini Een kleine snol zit zo vol. |
|
Zou je daar een link van willen maken? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Lol, het topic heet 'ranzige cover art' , wat verwacht je dan? .. maar ok.. moment aub |
|
Ehm, jij overdrijft wel een beetje. Damn ik zat net aan een lekkere kop soep.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik snap uberhaupt niet waarom bands zo'n cover willen hebben, alleen daarom koop ik het al niet. Zoiets wat cannibal corpse heeft en severe torture bijvoorbeeld is prima, maar dit vind ik echt onzinnig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Lol... ik ben niet zo weg van grindcore dus dit soort cd-hoesjes zul je bij mij thuis zowiezo nooit aantreffen.. wel erg gore ja. Kan me voorstellen dat je soep inmiddels een stuk minder aantrekkelijk is .. Maar wees blij dat ik hem niet op LP-formaat gepost heb |
|
quote: Maar dan heb je het ook over een band @Valorian, thank you for that! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Inderdaad. Het is ook niet bepaald een uiting van creativiteit ofzo, ik bedoel, ga google op en photoshop wat leuke gore-plaatjes bij elkaar en weer een hoesje.. .. Doe mij maar gewoon echte artwork |
|
Leuk topic, maar ik prefereer toch ook hoezen die getuigen van meer intelligentie..maar goed, ik ben altijd toch wel weer zo geboeid dat ik elke vierkante cm moet bekijken Kent iemand ook die hoes van Yacopsae? als je de c.d eruithaalt dan zie je iemand die een deurkruk door z'n oog geschoven heeft Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Hahahahahaha |
|
Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Godver ik klik er ook nog op! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik vind hoezen met stront vaak het goorst Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
iemand de nieuwe LDOH (live) al gezien?? zo ja...die mensen die er omheen staan kijken wel erg vaag.. Suck my piss |
|
Jaaa, vette hoes...ik kon gelijk zien dat het een live c.d was (door het publiek ) De c.d zelf klinkt ook erg bruut Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ben ook erg benieuwd waar die foto's zijn gemaakt en wat er nou eigenlijk aan de hand is daar. Het ziet er nogal onwerkelijk uit allemaal en erg verontrustend. |
|
De voorkant heb ik ook geen idee van...maar de achterkant van de cd is denk ik een tentoonstelling van een veroordeelde...tenminste...iemand die WAS veroordeeld. Suck my piss |
|
quote: Doet me denken aan The Wall van Pink Floyd. Maar daar is het minder ranzig zo kan ie wel weer |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |