|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ThirtySevenFifty is hun 2e cd, en de band past als je het mij vraagt goed in het opkomende hokje New Wave Of American Heavy Metal. Een flinke dosis metal met hardcore invloeden. Check it out! The Acacia Strain Mp3: http://kissmedead.net/3750.mp3 http://kissmedead.net/syl.mp3 Van hun eerste cd: http://kissmedead.net/noah.mp3 www.acaciastrain.net www.hxcmp3.com/bands/6138/ [Dit bericht is gewijzigd door Maarten_Hc op 23-09-2004 18:43] |
|
LUI VOLK!! |
|
Nou vooruit ik zal het eens aanhoren. O wee dat het niks is Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ha, komt meneer aan. God Forbid, alsof ik die niet ken als ik naar deze muziek luister |
|
quote:Niet God Forbid.... L.A.M.B. O.F. G.O.D. (De nieuwe Ashes of the Wake rost je oren van je kop ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik kreeg hem laatst ook thuisgestuurd. Leuke plaat. |
|
Klinkt zeker vet! Misschien niks nieuws maar het heerscht wel godverdomme! [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 18-10-2004 11:16] |
|
Kreeg paar dagen terug het nummer Smoke Ya Later van deze band, en dat is een gruwelijk vet nummer! Lekkere donkere licht doomy metalcore [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-11-2004 22:40] |
|
Ik hou helemaal niet van metalcore maar dit is wel godsetering allejezus LOMP. Op z'n tijd best fijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nieuwe plaat is verschrikkelijk vet idd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Eén van mijn favoriete bands eigenlijk, dit The Acacia Strain. Is ook verantwoordelijk voor een hele reeks nieuwe bands, zoals Emmure, Liferuiner en dergelijke beukende vette metalcore/hardcore. Hoewel geen enkele band zo lomp klinkt als TAC I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
jezus was is dit toch debiel hard. |
|
quote: Ben 't aardig met je eens Ben. Vooral de afwisseling mis ik, waar dit op eerdere platen vanzelfsprekend was. Maar wie weet... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja, waarschijnlijk gaat het kwartje over drie maanden vallen en staat het op nummer 1 in mijn jaarlijst Hoewel, de gedachte dat ze toch wel al veel betere platen gemaakt hebben. En dat terwijl er toch echt sterke nummers op staan (Jonestown blijft echt heersen). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Verdomme, die nieuwe Acacia strain is hard! Persoonlijk vind ik het hun beste werk. De drie voorgaande albums hadden de neiging om snel saai te worden. Terwijl ik Wormwood met gemak 3 keer achter elkaar kan luisteren. De mensenhaat wordt op waanzinnig lompe wijze over je uitgekotst als een soort van donkere mantra's. Heerlijke muziek als je een kut dag hebt gehad op je werk of iets dergelijks. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vet: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
3:45 Lekker hoor. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Slaayy0000000r! Nee, 3:45 inderdaad. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heerlijke crowd participatie... Nog 1,5 week en dan zal de Melkweg ook weer op z'n vesten schudden! Por Vida |
|
Komt D.L. (de gitarist) eigenlijk ooit nog terug? Ik vond met hun laatste tour die twee vervangers voor hem nou niet echt energiek overkomen namelijk... Por Vida |
|
quote: Goede pit inderdaad. Damn, dat belooft, ben echt hard enthousiast voor hun show op Groezrock. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dat filmpje is zo vet . Die security-guard gaat he-le-maal los. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: +1, die vorige platen doen mij weinig maar Wormwood is super. |
|
Wormwood is juist een beetje saai wat mij betreft. Zeker een heersch-plaat, maar drie keer achter elkaar?! Lyrics zijn daar ook te erg voor. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 11-04-2011 12:37] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Intussen is Wormwood uitgegroeid tot mijn favoriete The Acacia Strain-plaat. Op The Dead Walk staan de sterkste nummers, maar Wormwood weet echt dé sfeer neer te zetten die de band al jaren probeert te tonen. Pure, brute kracht en een grote brok haat tegenover alles dat ademhaalt. Het duurde erg lang vooraleer het mij volledig vastgreep, maar uiteindelijk is het nog erg hoog in mijn jaarlijst geëindigd. Jonestown I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |