IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : The Acacia Strain Volgende pagina
Maarten_Hc
Usericon van Maarten_Hc
Posted 23-09-2004 18:35 by Maarten_Hc Wijzig reactieProfiel van Maarten_HcQuote dit bericht

ThirtySevenFifty is hun 2e cd, en de band past als je het mij vraagt goed in het opkomende hokje New Wave Of American Heavy Metal.
Een flinke dosis metal met hardcore invloeden. Check it out!

The Acacia Strain Mp3:
http://kissmedead.net/3750.mp3

http://kissmedead.net/syl.mp3

Van hun eerste cd:
http://kissmedead.net/noah.mp3

www.acaciastrain.net
www.hxcmp3.com/bands/6138/

[Dit bericht is gewijzigd door Maarten_Hc op 23-09-2004 18:43]


Maarten_Hc
Usericon van Maarten_Hc
Posted 09-10-2004 15:59 by Maarten_Hc Wijzig reactieProfiel van Maarten_HcQuote dit bericht

LUI VOLK!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-10-2004 17:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nou vooruit ik zal het eens aanhoren. O wee dat het niks is


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-10-2004 18:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Niet slecht. Niks nieuws onder het zonnetje, maar het klinkt best vet.
Ga jij maar even Lamb of God aanhoren!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Maarten_Hc
Usericon van Maarten_Hc
Posted 13-10-2004 19:10 by Maarten_Hc Wijzig reactieProfiel van Maarten_HcQuote dit bericht

Ha, komt meneer aan. God Forbid, alsof ik die niet ken als ik naar deze muziek luister


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-10-2004 19:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 19:10 schreef Maarten_Hc het volgende:
Ha, komt meneer aan. God Forbid, alsof ik die niet ken als ik naar deze muziek luister
Niet God Forbid.... L.A.M.B. O.F. G.O.D. (De nieuwe Ashes of the Wake rost je oren van je kop )


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


niles
De derde hond in het kegelspel
Usericon van niles
Posted 15-10-2004 15:29 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

Ik kreeg hem laatst ook thuisgestuurd. Leuke plaat.



Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 17-10-2004 12:20 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Klinkt zeker vet! Misschien niks nieuws maar het heerscht wel godverdomme!

[Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 18-10-2004 11:16]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2004 22:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kreeg paar dagen terug het nummer Smoke Ya Later van deze band, en dat is een gruwelijk vet nummer! Lekkere donkere licht doomy metalcore

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-11-2004 22:40]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-10-2008 21:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik hou helemaal niet van metalcore maar dit is wel godsetering allejezus LOMP.

Op z'n tijd best fijn.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-10-2008 22:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nieuwe plaat is verschrikkelijk vet idd!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-06-2009 21:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Eén van mijn favoriete bands eigenlijk, dit The Acacia Strain. Is ook verantwoordelijk voor een hele reeks nieuwe bands, zoals Emmure, Liferuiner en dergelijke beukende vette metalcore/hardcore.

Hoewel geen enkele band zo lomp klinkt als TAC


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 08-06-2009 21:54 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

jezus was is dit toch debiel hard.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-08-2010 14:25 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2010 0:03 schreef BenKnuckles het volgende:
Mijn uiteindelijke mening over de laatste The Acacia Strain (omdat de fans hier zitten):

http://www.zwaremetalen.com/recensie/16283/The-Acacia-Strain-Wormwood.html


Ben 't aardig met je eens Ben.
Vooral de afwisseling mis ik, waar dit op eerdere platen vanzelfsprekend was.
Maar wie weet...



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-08-2010 17:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja, waarschijnlijk gaat het kwartje over drie maanden vallen en staat het op nummer 1 in mijn jaarlijst

Hoewel, de gedachte dat ze toch wel al veel betere platen gemaakt hebben. En dat terwijl er toch echt sterke nummers op staan (Jonestown blijft echt heersen).


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-09-2010 14:32 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Verdomme, die nieuwe Acacia strain is hard! Persoonlijk vind ik het hun beste werk. De drie voorgaande albums hadden de neiging om snel saai te worden. Terwijl ik Wormwood met gemak 3 keer achter elkaar kan luisteren.

De mensenhaat wordt op waanzinnig lompe wijze over je uitgekotst als een soort van donkere mantra's. Heerlijke muziek als je een kut dag hebt gehad op je werk of iets dergelijks.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-04-2011 22:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Vet:



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-04-2011 22:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

3:45

Lekker hoor.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-04-2011 12:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Slaayy0000000r! Nee, 3:45 inderdaad.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 09-04-2011 16:20 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht



Heerlijke crowd participatie... Nog 1,5 week en dan zal de Melkweg ook weer op z'n vesten schudden!


Por Vida


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 09-04-2011 16:28 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Komt D.L. (de gitarist) eigenlijk ooit nog terug? Ik vond met hun laatste tour die twee vervangers voor hem nou niet echt energiek overkomen namelijk...


Por Vida


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-04-2011 20:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2011 16:20 schreef pitboss het volgende:


Heerlijke crowd participatie... Nog 1,5 week en dan zal de Melkweg ook weer op z'n vesten schudden!



Goede pit inderdaad. Damn, dat belooft, ben echt hard enthousiast voor hun show op Groezrock.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-04-2011 21:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2011 16:20 schreef pitboss het volgende:




Dat filmpje is zo vet . Die security-guard gaat he-le-maal los.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 11-04-2011 12:36 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2010 14:32 schreef XnegativeX het volgende:
Verdomme, die nieuwe Acacia strain is hard! Persoonlijk vind ik het hun beste werk. De drie voorgaande albums hadden de neiging om snel saai te worden. Terwijl ik Wormwood met gemak 3 keer achter elkaar kan luisteren.


+1, die vorige platen doen mij weinig maar Wormwood is super.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-04-2011 12:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wormwood is juist een beetje saai wat mij betreft. Zeker een heersch-plaat, maar drie keer achter elkaar?!

Lyrics zijn daar ook te erg voor.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 11-04-2011 12:37]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-04-2011 12:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Intussen is Wormwood uitgegroeid tot mijn favoriete The Acacia Strain-plaat. Op The Dead Walk staan de sterkste nummers, maar Wormwood weet echt dé sfeer neer te zetten die de band al jaren probeert te tonen. Pure, brute kracht en een grote brok haat tegenover alles dat ademhaalt.

Het duurde erg lang vooraleer het mij volledig vastgreep, maar uiteindelijk is het nog erg hoog in mijn jaarlijst geëindigd.

Jonestown


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen