|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanuit een samenwerkingsverband van Void (Control Human Delete) en Noctiis (ex-Heidevolk), is dit nieuwe melodieuze Black Metal project ontstaan. Sinister Embrace komt binnenkort met een mini cd, die 4 nummers zullen bevatten. Waarvan, nu tijdelijk te downloaden To realise life is frightening cold the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
ik zal het morgen even luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: morgen ben je mischien dood! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
dan mag je het nummer op mijn begrafenis draaien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hier ben ik dan ook weer eens! de gitaren en drums zijn inderdaad niet je van het.. dat komt omdat ik oorspronkelijk ging voor de oldschool black-sound uiteindelijk bleek dat ik de nummers best leuk vond, en toch serieus ben gaan behandelen.. maar voor die oldschool vibe heb ik de gitaren maar lekker schel en ouderwets gelaten (geen stereoverdeling etc.) maar bedankt voor de aardige woorden! de nummers zijn nu zo goed als af, en met name de zang is erg lekker geworden!! |
|
quote: ome Noctiis is een dagje aan het mixen geweest! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
in de tags staat "Do not spread please" klinkt wel lekker zo met die gedubbelde vocalen, maar eerlijk gezegd ben ik meer benieuwd naar het Fangor materiaal. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ook daar zit weer schot in! snoeihard en vreselijk elitair en avant-garde |
|
mooi! [offtopic]luister even naar sample in topic "Laat je band eens horen" [/offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-09-2004 20:47] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmm, Sinister Embrees is natuurlijk wel koel, maar wacht maar op de nieuwe Astathica. besides, heb ik hier niet een jaartje terug al wat eerste versies van gehoord, nocniels? www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
haha ja, dat kan goed kloppen.. het stond een tijdje stil, en de zang opnemen heeft ook aardig wat tijd gekost |
|
de zanger is een beetje een slome kerel, vandaar! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Klinkt zekers niet verkeerd.Wil ik best meer van horen. spelfout weggehaald... |
|
quote: valt wel mee, maar hij moet wel gewoon op tijd komen he |
|
quote: dat ligt niet aan mij, maar aan de tijd! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
maareh, gaan we nou een splitje uitbrengen of doen jullie het zelf? anders wordt het misschien wel een Astathica/3 Gare Klapsigare split. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
daar moeten heer Void en ik het nog even over hebben denk ik heb je al wat niew Aars-tatikaas werk online staan ergens? |
|
ben jij niet één van die homo's van slechtvalk? |
|
nope |
|
He Ryn en Nelis, dat klinkt lang zo slecht nog niet! |
|
Ah, als ik weer internet heb zal ik het luisteren Maar lijkt me best 'n kutproject |
|
ik zing op een nummertje mee! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ben jij niet gewoon een homo? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: ja natuurlijk! het is van noctiis en mij! dan moet het wel kut zijn the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Klinkt vet Lekkere melodieen en erg At the end it's futile! Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |