|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: neuh, ben niet zo onlijn. bahja, moet nog wat teksten en vocalen doen, is zo goed als af denk ik. en die burzum-cover even nog wat bijschaven. denk je dat vargje boos wordt als ik er keyboards in flikker? [Dit bericht is gewijzigd door astathica op 28-09-2004 1:15] www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
welk burzum nummer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Klinkt goed, sterke opbouw, mooie melodie, nog best toffe drums voor een drumcomputer. En een grunt? Wie doet die grunt?! Ook echt zo'n mp3 die op full-blast aanmoet omdat je anders de helft niet hoort, goed werk, goed werk. Heersend, doek dat CHD maar op kanhettochnietlatensorrymaarhierisdeeditdanhihihi: dat accent! schande! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-09-2004 10:11] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: nog uit de deathmetal-cover periode! quote: ik moet je wel gelijk geven ben ik bang! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
maar toch moet ik er nog bijzeggen, dat ik het in dit geval wel een meerwaarde vind hebben. al blijf je last hebben van dat accent idd [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 28-09-2004 15:09] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
het valt hier ook best mee hoor, het geeft wel een mooi CHD-sfeertje quote: dus jij doet de grunt? wauw, wat een onverwachte uitbreiding van mijn besef wat betreft jouw capaciteiten! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: hahaha, ik blijf je steeds weer verbazen heh! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: ja, nou. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
en computerized lifeforce is ook een vet nummer! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hoe weet jij dat nou weer? .... of heb je Rieniemienie weer heel lief aangekeken met puppy-oogjes? maar idd, alle 4 de nummers zijn leuk geworden, nu nog laatste puntjes op de spreekwoordelijke i zetten |
|
quote: Ik heb die een tijd terug gedownload, nadat hij de mp3 terug in een ander topic gepost had. Net vond ik hem weer terug. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-09-2004 18:41] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ooh hehehe, okee dan! dat nummer is nu wel een stukkie vetter geworden trouwens |
|
hoe staat het hier mee? signature |
|
volgens mij doen ze er niks meer mee, maar de muziek is af voor zover ik weet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: sorry voor de late reactie, "A lost sad forgotten spirit" dus. het is overigens nog steeds niet af, eerst even m'n Babygrinder en Toorn-nummertjes afmaken. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |