IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sinister Embrace Vorige pagina
astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 28-09-2004 1:11 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Op 27 september 2004 14:39 schreef Noctiis het volgende:
daar moeten heer Void en ik het nog even over hebben denk ik
heb je al wat niew Aars-tatikaas werk online staan ergens?

neuh, ben niet zo onlijn. bahja, moet nog wat teksten en vocalen doen, is zo goed als af denk ik. en die burzum-cover even nog wat bijschaven. denk je dat vargje boos wordt als ik er keyboards in flikker?

[Dit bericht is gewijzigd door astathica op 28-09-2004 1:15]

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2004 1:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

welk burzum nummer

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-09-2004 10:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2004 19:06 schreef ryn het volgende:
Waarvan, nu tijdelijk te downloaden To realise life is frightening cold

Klinkt goed, sterke opbouw, mooie melodie, nog best toffe drums voor een drumcomputer. En een grunt? Wie doet die grunt?! Ook echt zo'n mp3 die op full-blast aanmoet omdat je anders de helft niet hoort, goed werk, goed werk.

Heersend, doek dat CHD maar op

kanhettochnietlatensorrymaarhierisdeeditdanhihihi: dat accent! schande!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-09-2004 10:11]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 28-09-2004 11:36 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

Rienieminie kan lekker grunten!!

edit: ik heb even een nieuwere versie geupload, de zang is ietsje zachter gezet.. ik kreeg hoofdpijn toen ik het in de trein luisterde met mn mp3speler

[Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 28-09-2004 11:50]

ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 28-09-2004 14:28 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 28 september 2004 10:09 schreef ZelThoR het volgende:
Wie doet die grunt?!

nog uit de deathmetal-cover periode!

quote:
kanhettochnietlatensorrymaarhierisdeeditdanhihihi: dat accent! schande!

ik moet je wel gelijk geven ben ik bang!

the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com

ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 28-09-2004 14:49 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

maar toch moet ik er nog bijzeggen, dat ik het in dit geval wel een meerwaarde vind hebben. al blijf je last hebben van dat accent idd

[Dit bericht is gewijzigd door ryn op 28-09-2004 15:09]

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-09-2004 14:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

het valt hier ook best mee hoor, het geeft wel een mooi CHD-sfeertje
quote:
Op 28 september 2004 14:28 schreef ryn het volgende:
nog uit de deathmetal-cover periode!

dus jij doet de grunt? wauw, wat een onverwachte uitbreiding van mijn besef wat betreft jouw capaciteiten!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 28-09-2004 15:08 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 28 september 2004 14:54 schreef ZelThoR het volgende:
het valt hier ook best mee hoor, het geeft wel een mooi CHD-sfeertje

dus jij doet de grunt? wauw, wat een onverwachte uitbreiding van mijn besef wat betreft jouw capaciteiten!

hahaha, ik blijf je steeds weer verbazen heh!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-09-2004 15:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2004 15:08 schreef ryn het volgende:
hahaha, ik blijf je steeds weer verbazen heh!

ja, nou.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-09-2004 18:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

en computerized lifeforce is ook een vet nummer!

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 29-09-2004 18:37 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

hoe weet jij dat nou weer?
.... of heb je Rieniemienie weer heel lief aangekeken met puppy-oogjes?

maar idd, alle 4 de nummers zijn leuk geworden, nu nog laatste puntjes op de spreekwoordelijke i zetten

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-09-2004 18:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2004 18:37 schreef Noctiis het volgende:
hoe weet jij dat nou weer?
.... of heb je Rieniemienie weer heel lief aangekeken met puppy-oogjes?

maar idd, alle 4 de nummers zijn leuk geworden, nu nog laatste puntjes op de spreekwoordelijke i zetten

Ik heb die een tijd terug gedownload, nadat hij de mp3 terug in een ander topic gepost had. Net vond ik hem weer terug.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-09-2004 18:41]

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 29-09-2004 18:51 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

ooh hehehe, okee dan!

dat nummer is nu wel een stukkie vetter geworden trouwens

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-05-2006 20:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoe staat het hier mee?

signature

spectre
Usericon van spectre
Posted 11-05-2006 20:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

volgens mij doen ze er niks meer mee, maar de muziek is af voor zover ik weet.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 12-05-2006 0:42 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Op 28 september 2004 1:17 schreef spectre het volgende:
welk burzum nummer

sorry voor de late reactie, "A lost sad forgotten spirit" dus. het is overigens nog steeds niet af, eerst even m'n Babygrinder en Toorn-nummertjes afmaken.

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com