|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat staat toch netjes in onze rider, net als die m&m's enzo? Toch? Mekker |
|
quote: Alleen roze m&m's, bier moet Pillsner Urquel zijn en minstens 10 groupies, toch? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Check. Vergeet de obligate VIP/after party niet waarvoor de ZM jongeren een meet 'n greet kunnen winnen. Mekker |
|
quote: zzz |
|
quote: Pffff, en alweer handtekeningen zetten op shirts, cd's en vrouwenborsten. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Bedankt voor het hooghouden van het topic, maar een beetje serieuzer graag Misschien is het inderdaad wel een goed idee voor een package, ik heb luuk er eens over gemailed wat de mogelijkheden zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 28-09-2004 13:43] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nou je hebt nog een mailtje |
|
quote: en nog een! weeej! |
|
Ook maar een mail gestuurd |
|
Hehe ik denk dat ze nu een mooi festival kunnen organiseren |
|
Nou, ik heb nog geen reactie ontvangen op m'n mail... maar indeed .. goeie line-up ..hehehe: quote: Enuhh... wij spelen op bier... en .. het beste nog op Heineken ... hmmm bij de weg... M&M's zijn ook wel lekker... de roze mag jij dan wel hebben Rutan |
|
Hmm, Brabant, ik ga er maar ff vanuit dat ze lekker bier hebben |
|
...ook vanuit het hoge noorden een mailtje... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
je hebt mail |
|
Alweer mail Signature |
|
Hej,alweer een mailtje. www.scrotum.tk BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Nog steeds geen mail terug ontvangen |
|
Inderdaad, tis een beetje *tumbleweed* vanuit kamp Someren. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Aha, ben dus niet de enige die nog niets gehoord heeft. Kramy heeft straks blauwe vingers van het tikken. |
|
Ik zal even tegen Luuk zeggen dat hij terug moet mailen als hij online is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Doe maar duurt vrij lang idd. |
|
Grappig. De meeste podia worden overspoeld door mailtjes en demo's van slechte metalbands en in Someren zitten ze er om verlegen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: van wat ik begrijp is dit de eerste keer dat ze zich hiermee bezig houden, dus wel logisch |
|
Ja, ik zal er eens achteraan gaan, hij heeft wel alle mails gelezen en is er mee bezig geweest, een lijst gemaakt van alle bands enzo en welke hij wel zag zitten, maar hij heeft dus schijnbaar nog niemand teruggemaild, ik heb hem net proberen te bellen maar kan hem niet bereiken. Even geduld dus nog, maar komt goed! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |