|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Yup, klopt... ook voor Luuk (de programmeur die mij heeft gevraagd dit hier neer te zetten) is het dus allemaal nieuw enzo, dus kan zijn dat er iets vergeten wordt of iets dergelijks, of dat het iets anders gaat dan normaal, maar zeg er dan maar gewoon iets van, je moet het ergens van leren Maar het zal allemaal wel goed komen lijkt me. Ps: Ik krijg de flitser van de camera niet aan de praat, dus foto's zal je nog even op moeten wachten.. Er komt binnenkort wel een site van de zaal online, misschien ook wel met foto's, heb de site nog niet gezien. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Nee, in Someren willen ze kwaliteitsbands. Vandaar dat wij ons ook hebben aangemeld. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Waren jullie niet die band die laatste werd tijdens een voorronde van de Metal Battle? |
|
quote: Nee What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Dan was het een andere Hatred. En het was de halve finale zie ik nu... |
|
quote: Precies. Je hebt je dus vergist. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 06-10-2004 8:39] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik heb nog steeds geen mail terug gehad! |
|
Ten eerste zou ik graag bedanken voor alle mail die ik tot noch toe binnen gekregen heb. Ik ontvang nog dagelijks van 5 tot 10 bands een mailtje. Tis best moeilijk kiezen tussen al die bands, maar uiteindelijk denk ik wel dat ik een leuk avondje bij elkaar gevonden heb. Vanaf nu zal ik dan ook beginnen met de bands die dan waarschijnlijk nog niet mogen komen optreden terugmailen. Toch heb ik nog graag dat bands blijven mailen dan kan ik je noteren voor eventuele volgende metal optredens die ik mag organiseren. (non-metal is trouwens ook goed, maar daarvoor zal ik wel op een ander forum moeten zijn) Ik laat jullie binnekort weten welke bands ik heb geregeld. En nogmaals bedankt voor de vele mailtjes! |
|
quote: nou, meot je kijken met welke bands.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hmmm, nog steeds geen meel terug gekregen.... |
|
quote: idem |
|
misschien zegt dit iets over het niveau van jullie bandjes? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik heb wel mail terug gekregen, dat ze ons niet wilden hebben... |
|
Ik hoor helemaal niks hehe |
|
quote: quote: Waarschijnlijk wel ja |
|
quote: Komkom, je hapt wel heel erg op dat wat het fluisterwoudblekkie postte. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: hahahahahahahahahahaahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Overigens mijn complimenten. Wat voor gitaar ga je trouwens halen in Keulen, jimbo? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
denk een gibson.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Vind je het gek? Ik had honger. Zo serieus neem ik het niet hoor. Als ik het serieus zou nemen, dan had ik niet gereageerd. Smiley zou toch genoeg moeten zeggen. |
|
quote: kijk naar z'n nickname en ga dan met andere bezig voortaan k? |
|
Ik geloof niet dat alle bands tot op heden response hebben gehad. Scrotum is in blijde afwachting van een afwijzing. |
|
quote: Zo leuk, al die wanhopige beginnende metalbands die zo veel mogelijk podia en cafe's spammen om op te treden. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Je wilt niet weten wat ik in de "Rock in Temple"(kleinschalig festival in Roosendaal) mailbox krijg voor bands. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |