|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De bedoeling is dan natuurlijk dat jullie de ZM-shirts dragen op concerten en dergelijke, zodat ZM bekender wordt onder de Nederlandse Metalpopulatie I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
We zaten dus te denken aan een mooi logo op de voorkant en in ieder geval duidelijk op de achterkant www.zwaremetalen.com Zeker met de zomer op komst leek ons dit een uitermate geschikte kans om potentiele bezoekers te trekken naar deze site |
|
Om even diep terug te graven in de topics historie van zware metalen.....Komt er dan ook een foto van paul & suus op de ZM shirts ???...dan is er vast overweldigende belangstelling... Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] |
|
quote:Dat hangt natuurlijk af van de prijs die je bereid bent te betalen voor dat shirt, Ultima I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: We zaten eerder aan een foto van jouw stonede kop te denken als je net je tentje uitkomt |
|
[off topic] Ik heb anders ook nog wel een leuke foto van ultima zonder lang haar (van 10 jaar geleden of zo ) [/off topic] |
|
G$%$%^$%ver... Als je dat maar uit je hoofd laat paul... Ik klap je persoonlijk binnenstebuiten Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] |
|
quote: Toch wel met bril he? |
|
quote:Ok wie biedt?? |
|
Hmmm..dit soort dingen horen nog minstens 40 jaar uitgesteld te worden....typische 65-plus verjaardagsgrappen dit.... foto's kijken van vroeger... Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] |
|
[streng-modus]Zullen we het nu weer hebben over wie er interesse heeft in een ZM-shirt? [/streng-modus] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
/me meld zich aan voor het zwaremetalen promoteam! |
|
Daar lust ik er wel (minstens) 1 van... |
|
quote: Net zoals alle andere shirts: maximaal 3 tientjes |
|
Same here! (zolang het maar een ZWART shirt wordt)! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
I agree... max 3 tientjes en zwart.... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
he he... het wordt een WIT T-shirt ... NOT !!.... natuurlijk wordt hij zwart. |
|
Ik denk dat ik ze hier laat drukken .... de T-shirts kosten ongeveer een tientje en dan komen de druk en verzend kosten er nog bij ... met een beetje geluk zitten ze ergens tussen de 20 en 30 gulden. .... maar nu het ontwerp nog |
|
Ik adviseer (mijn oud sponsor) t-shirtsonline.nl Je kan hier je eigen T-shirts laten verkopen, scheelt een hoop moeilijkheden met opsturen. En misschien willen ze er wel een aantal sponsoren! |
|
Ik nomineer Lord Morgoth voor een of andere vage tekening als ontwerp. Kan die best.... En natuurlijk ben ik voor zo'n t-shirt. btw: paul, hebben die gasten waar je ze laat drukken ook zwarte longsleeves??? Ik moet nog eigen bandshirts alten drukken.... |
|
Kijk even op die site ... je kan op bijna alle soorten kleding wat laten drukken [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 13-03-2001 9:24] |
|
Gooien jullie dan alleen maar t-shirts in de strijd, of komen er ook shirtjes voor de wat vrouwelijkere mensen onder ons. Als het te moielijk wordt moet je het niet doen natuurlijk. Gewoone T-shirts zijn ook leuk natuurlijk My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
Dat hangt natuurlijk ook af van degene die het zooitje gaat drukken ... mocht het geen probleem zijn (lees veel extra kosten) dan doen we er natuurlijk een paar strakke shirtjes voor de dames bij [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 13-03-2001 12:20] |
|
quote:Die wil ik ook! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ja die wil ik ook ... zien |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |