|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm... Suus in een strak shirtje zie ik ook wel zitten.. (Volgens mij ziet Suus er overal goed in uit.. In jurk wel in elk geval) |
|
slijmbal maar... ik wordt nou wel nieuwsgierig.... |
|
quote: Nu moet ze dat alleen zelf nog geloven. |
|
quote:ssst....laat ze nou I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:[mega off topic]Hoezo Suus? Niet tevreden met jezelf?[/mega off topic] |
|
quote:[ook mega off topic]nee, niet zo.....[/ook mega off topic] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Als je nou een foto hier neer plant, dan oordelen wij ff. Uit wat ik zo hoor denk af te kunnen leiden dat dat niks dan complimenten wordt... |
|
ik krijg graag complimenten maar ik heb geloof ik toch geen zin in een topic 'bekijk suzanne en oordeel', sorry.......zullen we het weer over de ZwareMetalen-tshirts hebben? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
's goed... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Mensen die suggesties hebben voor logo's whatever voor het te brouwen t-shirt? |
|
Ik vindt dat plaatje naast het zware metalen logo zeer strak. Is eigenlijk perfect om op de rug te hebben, met de url er onder.. |
|
Ja klopt, da's een erg strak plaatje!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Het vervelende is dat dat plaatje niet op een echt hoge resolutie beschikbaar is en als je het dus gaat opblazen naar T-Shirt grote er misschien weinig overblijft, maar daar weet paul meer van waarschijnlijk. |
|
Lijkt me wel lachen zo'n shirt. Ik zal eens kijken of ik (met mijn Garfische achtergrond) wat cool's kan ontwerpen. Altijd geinig zeg ik dan
Mad Maikie |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |