IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : ZM T-Shirts Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-03-2001 18:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

hmm... Suus in een strak shirtje zie ik ook wel zitten.. (Volgens mij ziet Suus er overal goed in uit.. In jurk wel in elk geval)



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 14-03-2001 0:57 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

slijmbal

maar... ik wordt nou wel nieuwsgierig....


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-03-2001 8:30 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2001 18:39 schreef Judge M. het volgende:
hmm... Suus in een strak shirtje zie ik ook wel zitten.. (Volgens mij ziet Suus er overal goed in uit.. In jurk wel in elk geval)
Dank je


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 14-03-2001 9:36 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2001 18:39 schreef Judge M. het volgende:
(Volgens mij ziet Suus er overal goed in uit..


Nu moet ze dat alleen zelf nog geloven.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-03-2001 9:38 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2001 9:36 schreef amy het volgende:
Nu moet ze dat alleen zelf nog geloven.

ssst....laat ze nou


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-03-2001 20:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 maart 2001 9:36 schreef amy het volgende:
Nu moet ze dat alleen zelf nog geloven.

[mega off topic]Hoezo Suus? Niet tevreden met jezelf?[/mega off topic]



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 14-03-2001 22:21 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2001 20:26 schreef Judge M. het volgende:
[mega off topic]Hoezo Suus? Niet tevreden met jezelf?[/mega off topic]
[ook mega off topic]nee, niet zo.....[/ook mega off topic]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 14-03-2001 22:39 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2001 22:21 schreef suzanne het volgende:
[ook mega off topic]nee, niet zo.....[/ook mega off topic]


Als je nou een foto hier neer plant, dan oordelen wij ff. Uit wat ik zo hoor denk af te kunnen leiden dat dat niks dan complimenten wordt...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 15-03-2001 13:29 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

ik krijg graag complimenten maar ik heb geloof ik toch geen zin in een topic 'bekijk suzanne en oordeel', sorry.......zullen we het weer over de ZwareMetalen-tshirts hebben?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 15-03-2001 21:19 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

's goed...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Marty
Usericon van Marty
Posted 17-03-2001 1:18 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Mensen die suggesties hebben voor logo's whatever voor het te brouwen t-shirt?



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-03-2001 18:06 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Ik vindt dat plaatje naast het zware metalen logo zeer strak. Is eigenlijk perfect om op de rug te hebben, met de url er onder..


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 20-03-2001 19:37 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Ja klopt, da's een erg strak plaatje!!


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Marty
Usericon van Marty
Posted 21-03-2001 8:26 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Het vervelende is dat dat plaatje niet op een echt hoge resolutie beschikbaar is en als je het dus gaat opblazen naar T-Shirt grote er misschien weinig overblijft, maar daar weet paul meer van waarschijnlijk.



Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 21-03-2001 8:46 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Lijkt me wel lachen zo'n shirt. Ik zal eens kijken of ik (met mijn Garfische achtergrond) wat cool's kan ontwerpen. Altijd geinig zeg ik dan


Hoe post ik zo'n plaatje eigenlijk. Gewoon URL er aan hangen naar het plaatje toe of zo?



Mad Maikie


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen