|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat moet ik helaas missen ivm eigen optreden Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Inderdaad jammer, legendarische Gloppe avond zal het wel weer worden. |
|
ben er wel bij , kijken of alles lukt met stage ed Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Waar moest stage lopen? |
|
ben wel ff aanwezig denk ik , mits ik een slaapplek kan regelen enzo Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: koornbeurs Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
afwezig zzz |
|
quote: Waar is dat? Er zijn wel iets van 100 koornbeurs'n in Nederland. Franeker? |
|
quote: Hij bedoelt de Koornbeurs in Delft. Is wel een leuke plek. |
|
[off topic]Deathwish;stuur mij eens een mailtje als je wilt.Staat in profiel. spelfout weggehaald... |
|
quote: ja in franeker *krijg die plaats me strot niet eens uit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zie je wel, Franeker. En ik zal Gurbe eens mailen. |
|
quote: Ontvangen Je hebt mail terug dus... spelfout weggehaald... |
|
De Italiaanse Black Metal band Handful of Hate zal aan de line up worden toegevoegd. Voor meer info: http://www.handfulofhate.com/ Dit maakt de line-up: Nocturnal Breed (NOR) Demonizer (BE) Salacious Gods (NL) Handful of Hate (IT) De deuren gaan open om 20:30 en de eerste band zal rond 21:00 het podium betreden. Check: www.gloppe.nl voor route informatie. |
|
lijkt verdacht op optredens in frontline paar dagen later, 1/11, alleen daar net iets uitgebreider Nocturnal Breed Abigail Morigan Anael Eminenz Iconoclasm Handful of Hate Mystica Suhrim Demonizer Adultery Grinning Ghoul Serial Butcher Inhuman Hatred Asphyxia Lords Of Decadence Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven |
|
quote: Scharp mij maar van de gastenlijst, ik kom niet!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Waarom niet??! Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Ik kom wel, naakt Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
Sin yn spelfout weggehaald... |
|
Het beloofd gezellig druk te worden, aan de reserveringen te zien. |
|
kun je nu reserveren dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Oh, is dat nodig? Voor mezelf niet natuurlijk, maar ik zou wel graag vrouwlief meenemen... spelfout weggehaald... |
|
Men kan altijd reserveren: via www.gloppe.nl kan het, bij de agenda staat een button. En via onze site (organisatie van de concerten): www.st-hetpodium.nl |
|
quote: Omdat het BM is, de muzieksoort waar ik een hekel aan heb!!! En ik heb iets anders te doen die avond wat interessanter!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Kakker gaat neuken. Succes kerel. Nee serieus, jammer, volgende keer beter. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |