|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou ja, mindere berichten. |
|
quote: hoezo? je ballen zijn eraf ofzo? anyway... is dat reserveren heel erg nodig? |
|
quote: Verdomd klein zaaltje (zoldertje...) dus zou toch maar reserveren... spelfout weggehaald... |
|
Ik ben er wel eens eerder geweest, maar ik kan me niet herinneren destijds ook gereserveerd te hebben. Gaat ook meer om het feit dat ik er nog niet 100% zeker van ben me te gaan wagen aan die 250 kilometer, dus zodanig lijkt me reserveren een stap verder. Erg groot is het niet, maar ik vermoed dat het nog altijd minster het zaaltje in Heusden in drievoud overtreft. Ik bel vrijdag wel naar die toko. |
|
Poggwyd, reserveren is altijd handig, maar ik laat je echt niet voor de deur staan. De toko op zich staat los van dit alles, ze zullen je dus weinig kunnen vertellen over de reserveringen. Je kunt me altijd vrijdag even mailen. |
|
Dan deponeer ik vrijdag bij u een mailtje in de box... Het ziet er naar uit dat we wel komen dus. Bis freitag! |
|
Zo, nog een paar uurtjes nog maar. By the way; mochten er nog meer zm ers komen;ik ben vanavond herkenbaar aan m'n blood red throne shirt... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 29-10-2004 17:31] spelfout weggehaald... |
|
20:00 die kant op . Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wij straks --> en spelfout weggehaald... |
|
hell yeah , demonizer hopelijk spelen ze die WASP cover weer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ken die band niet eigenlijk. Maar zie straks wel. Ga m'n kadaver eens richting auto slepen. spelfout weggehaald... |
|
Heerschavond! Live review on the way! spelfout weggehaald... |
|
quote: wat voor kadaver??? is er een hondje dood?? |
|
quote: MIJN kadaver....... spelfout weggehaald... |
|
quote: HAHAHAHAHAHA dat wil ik wel geloven, je bent er trouwens maar weer vroeg uit!!! K ga zo maar eens naar het werk bel vanmiddag wel, HAIl [Dit bericht is gewijzigd door thrash op 30-10-2004 10:20] |
|
su leuk avondje had , hoogtepunten demonizer en nocturnal breed Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dus voortaan vind je Nocturnal Breed wel goed? spelfout weggehaald... |
|
beter dan wat ik van ze gehoord heb , zou zo eens even kijken hoe die plaat heet. (tis live iig sterker dan op plaat(iig die plaat ) EVIL DEAD!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Jammer dat ik dit moest missen Was het volle bak? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Godver wat was Nocturnal Breed heersend! En wat is Leeuwarden toch een kanker eind rijden, haha... Tien voor 7 des morgens mijn nest weer opgezocht, de krant was inmiddels al gearriveerd. Hahaha, morgen nogmaals ! |
|
Vanmiddag in Asten-Heusden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb een bescheiden review van de show in Leeuwarden gemaakt.Voor de geinteresseerden; http://www.zwaremetalen.com/recensie/3418.html spelfout weggehaald... |
|
Als er nog mensen foto's gemaakt hebben, willen die mij dan mailen: w.meetsma@chello.nl Altijd leuk voor later. |
|
quote: Staan een paar in m'n review. Heb nog een stuk of 30. Stuur ik wel effe naar je toe deze week. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |