![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat moet ik helaas missen ivm eigen optreden ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Inderdaad jammer, legendarische Gloppe avond zal het wel weer worden. ![]() |
|
ben er wel bij , kijken of alles lukt met stage ed Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Waar moest stage lopen? ![]() |
|
ben wel ff aanwezig denk ik , mits ik een slaapplek kan regelen enzo ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: koornbeurs Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
afwezig zzz ![]() |
|
quote: Waar is dat? Er zijn wel iets van 100 koornbeurs'n in Nederland. Franeker? ![]() |
|
quote: Hij bedoelt de Koornbeurs in Delft. Is wel een leuke plek. ![]() |
|
[off topic]Deathwish;stuur mij eens een mailtje als je wilt.Staat in profiel. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ja in franeker *krijg die plaats me strot niet eens uit ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Zie je wel, Franeker. En ik zal Gurbe eens mailen. ![]() |
|
quote: Ontvangen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
De Italiaanse Black Metal band Handful of Hate zal aan de line up worden toegevoegd. Voor meer info: http://www.handfulofhate.com/ Dit maakt de line-up: Nocturnal Breed (NOR) Demonizer (BE) Salacious Gods (NL) Handful of Hate (IT) De deuren gaan open om 20:30 en de eerste band zal rond 21:00 het podium betreden. Check: www.gloppe.nl voor route informatie. ![]() |
|
lijkt verdacht op optredens in frontline paar dagen later, 1/11, alleen daar net iets uitgebreider ![]() Nocturnal Breed Abigail Morigan Anael Eminenz Iconoclasm Handful of Hate Mystica Suhrim Demonizer Adultery Grinning Ghoul Serial Butcher Inhuman Hatred Asphyxia Lords Of Decadence Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven ![]() |
|
quote: Scharp mij maar van de gastenlijst, ik kom niet!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak ![]() |
|
Waarom niet??! ![]() ![]() ![]() Striem'n op de pokkel 1227 ![]() |
|
Ik kom wel, naakt Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? ![]() |
|
Sin yn ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Het beloofd gezellig druk te worden, aan de reserveringen te zien. ![]() |
|
kun je nu reserveren dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Oh, is dat nodig? Voor mezelf niet natuurlijk, maar ik zou wel graag vrouwlief meenemen... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Men kan altijd reserveren: via www.gloppe.nl kan het, bij de agenda staat een button. En via onze site (organisatie van de concerten): www.st-hetpodium.nl ![]() |
|
quote: Omdat het BM is, de muzieksoort waar ik een hekel aan heb!!! En ik heb iets anders te doen die avond wat interessanter!! ![]() Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak ![]() |
|
Kakker gaat neuken. Succes kerel. ![]() Nee serieus, jammer, volgende keer beter. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |