IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metal market Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-10-2004 17:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik zag dat er geen metal market topic was alleen van market's op een specifike datum en geen algemene.

Zondag as is er weer een in de Baroeg. Nog mensen van hier die gaan?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 06-10-2004 18:14 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

denk 't wel...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-10-2004 18:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ja zelf twijfel ik nog. Zaterdag maar eens hard naar m'n saldo gaan staren.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

JVV
Usericon van JVV
Posted 06-10-2004 18:52 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Ja, weer een metal market in de Baroeg! Zondag as 10 okt van 12.00 tot 18.00, inkom: 3 euro. Allemaal komen dus!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-10-2004 19:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Kom misschien ook wel koekeloeren.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-10-2004 21:17 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 oktober 2004 18:52 schreef JVV het volgende:
inkom: 3 euro.

Dat is ook ongeveer mijn budget op het moment. Ik denk dat ik deze maar oversla

Zenial

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 06-10-2004 21:19 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

ik moet ff kijken hoe ik met voetbal zit, misschien dat ik wel ff kom kijken

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-10-2004 11:37 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Ik hoor dat er een hoop goede stands staan deze keer!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 07-10-2004 12:00 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

is er al weer eentje in de 013 in zicht?

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-10-2004 12:10 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

De metal market in de 013 is volgens mij eind nov/begin cd.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-10-2004 12:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb m'n saldo gechecked en ik ben er denk ik wel; 'Kheb er iig wel zin in.

JVV
Usericon van JVV
Posted 07-10-2004 12:42 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 12:22 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb m'n saldo gechecked en ik ben er denk ik wel; 'Kheb er iig wel zin in.

Tot zondag!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-10-2004 12:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Als mijn salaris rond die tijd op de rekening staat dan ben ik er wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-10-2004 12:42]

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 07-10-2004 13:14 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 11:37 schreef JVV het volgende:
Ik hoor dat er een hoop goede stands staan deze keer!

Goddess staat er, dat maakt al een hoop goed

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-10-2004 13:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 12:42 schreef BurZum het volgende:
Als mijn salaris rond die tijd op de rekening staat dan ben ik er wel.

Raar moment om je salaris te krijgen...

Maar ik kom - denk ik - ook wel ff.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 13:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie regelt die metal markets?

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 07-10-2004 13:18 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 13:17 schreef Jenje het volgende:
Wie regelt die metal markets?

Dat is heel verschillend, de ene keer regelt een zaal zelf bedrijven die er willen staan, de andere keer wordt daar een bureau voor ingeschakeld.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-10-2004 13:31 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 oktober 2004 13:14 schreef altx het volgende:
Raar moment om je salaris te krijgen...

Niet als je via het uitzendbureau werkt

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 13:18 schreef Metallica-Freak het volgende:
Dat is heel verschillend, de ene keer regelt een zaal zelf bedrijven die er willen staan, de andere keer wordt daar een bureau voor ingeschakeld.
Is daar een bureau voor die dat vaak regelt? (misschien iets voor ZM fest)

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 07-10-2004 13:33 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

In Duitsland hebben ze daar een soort organisatie voor, van een aantal bevriende handelaren, die organiseren regelmatig een metalmarket.

Wanneer is zm-fest dit jaar?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 13:33 schreef Metallica-Freak het volgende:
In Duitsland hebben ze daar een soort organisatie voor, van een aantal bevriende handelaren, die organiseren regelmatig een metalmarket.

Wanneer is zm-fest dit jaar?

In Nderland is het geoon labels en zo bellen ?

Isnog onbekend, maar meestal is het ergens in Mei

Metallica-Freak
NWOBHM
Posted 07-10-2004 13:35 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 13:34 schreef Jenje het volgende:
In Nderland is het geoon labels en zo bellen ?

Isnog onbekend, maar meestal is het ergens in Mei

Labels bellen zou een optie zijn, maar of het werkt is een tweede.

Heb je toevallig msn? dat lult makkelijker dan via forum, en ik denk niet dat iedereen die specifieke informatie behoeft te weten....
(voeg me dan ff toe: biertjuhhh17 @ hotmail.com

JVV
Usericon van JVV
Posted 09-10-2004 9:47 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Morgen allemaal naar de Baroeg komen! Metal market van 12.00 tot 18.00u, wat moet je anders op de dag des Heeres doen?!?

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 09-10-2004 10:11 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ik kom ook wel ff nieuwe cd`s inkopen

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-10-2004 14:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Voor mij geen metal market morgen,maar wel een platen/cd beurs in Leeuwarden.Zal vast ook wel wat leuks liggen.

spelfout weggehaald...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-10-2004 15:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

metal of alle stijlen?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com