|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Van alles. spelfout weggehaald... |
|
Metal Markets zijn niet goed voor je portemonee [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 09-10-2004 17:46] |
|
quote: eBay ook niet |
|
Ik ga het niet redden vandaag... Ik ben een beetje ziekjes... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: godverdomme was dat vandaag!? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Yep,en ik is goed geslaagd.Lagen niet echt veel bijzondere items,maar heb toch weer 8 cd'tjes op de kop getikt.Zie onlangs aangeschaft topic spelfout weggehaald... |
|
stond die vent van king kon er ook ? die heeft altijd wel leuk spul Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Niet gezien.Maakt ook niet uit,daar kan je de hele week wel terecht.Stond wel een duitser met veel leuk spul.Wel erg duur. spelfout weggehaald... |
|
Aanstaande zondag is er weer een metalmarket, deze keer in Aalst (BE), van 11:00 tot 18:00. Nadere info als precies adres, entree etc. volgt They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Is er binnekort niet weer eens een in de Hedon? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: 13 februari. |
|
quote:Heersch! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
13-02-05 in Hedon |
|
quote: Heen?? spelfout weggehaald... |
|
quote: Misschien zou opzich wel ff leuk zijn |
|
quote: Ja, is tenminste ook niet echt ver weg. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hoogstwaarschijnlijk weer in combinatie met een metal koffie zondag in popfront, oftewel brak bandjes kijken en deurtje verder langs de kraampjes struinen. Overigens de vrijdag ervoor speelt seraphique in Hedon en de zaterdag zal er vast wel weer iets grind of metal achtigs in popfront staan. Vorig jaar was ik na 3 dagen doorbieren totaal kapot, koffie zondag was voor mij instort zondag. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-01-2005 15:16] |
|
quote: Nee idd. kun jij mooi bobben (dat mag je altijd graag doen) |
|
oeh 13-2 alweer ja, ff die kant op lopen hehe.. gaat weer duuuur worden mezelf kennende. Krijg altijd zo'n zere rug ook van alles checken.. en weer lekker vol popfront er naast dan.. wordt weer een leuke dag [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-01-2005 16:46] |
|
quote: Zekers, een zeer brakke, vermoeiende maar gave dag eh weekend. |
|
quote:Gezien mijn huidige financiele situatie is het niet verstandig voor mij om daarheen te gaan. alleen ben ik lang niet altijd verstandig |
|
April is nog best ver weg, maar dit wordt duidelijk weer heerschen geblazen http://www.recordplanet.nl/beurzen.php?id=33 Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Alle Zwollenaren zijn alweer op de hoogte, begrijp ik? Voor de mensen die 'm nog niet doorhadden, 13 februari metalmarket in Hedon. En in het Popfront (zaal ernaast) gratis optredens in het kader van die metal market. Dit wordt alweer het 6e metal koffieconcert, als ik goed tel. See My Solution speelt, meen ik. Wie weet Accelerate ook weer. En hoewel Seraphique net daarvoor in Hedon optreed (11 feb.), gaan we denk ik ook nog wel even wat doen. Hoewel, overdaad schaad...behalve als het om optreden gaat. ...what she said... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |