IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metal market Vorige pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-10-2004 15:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2004 15:00 schreef Jenje het volgende:
metal of alle stijlen?

Van alles.

spelfout weggehaald...

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 09-10-2004 15:40 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

METAL MARKET
Metropool, te Hengelo
Zondag 31 oktober 12:00
ENTREE € 3,-

De jaarlijkse Muziekbeurs van Orange Productions, dus de echte! Om eindelijk eens je collectie af te maken (dat lukt uiteindelijk niemand, maar toch...)

wuust robuust

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-10-2004 17:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Metal Markets zijn niet goed voor je portemonee

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 09-10-2004 17:46]

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-10-2004 18:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2004 17:42 schreef Tormented soul het volgende:
Metal Markets zijn niet goed voor je portemonee

eBay ook niet

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-10-2004 13:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik ga het niet redden vandaag... Ik ben een beetje ziekjes...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Orion
Usericon van Orion
Posted 10-10-2004 14:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2004 14:49 schreef varanus het volgende:
Voor mij geen metal market morgen,maar wel een platen/cd beurs in Leeuwarden.Zal vast ook wel wat leuks liggen.

godverdomme was dat vandaag!?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-10-2004 14:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 14:06 schreef Orion het volgende:
godverdomme was dat vandaag!?

Yep,en ik is goed geslaagd.Lagen niet echt veel bijzondere items,maar heb toch weer 8 cd'tjes op de kop getikt.Zie onlangs aangeschaft topic

spelfout weggehaald...

Orion
Usericon van Orion
Posted 10-10-2004 15:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

stond die vent van king kon er ook ?
die heeft altijd wel leuk spul

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-10-2004 15:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 15:06 schreef Orion het volgende:
stond die vent van king kon er ook ?
die heeft altijd wel leuk spul

Niet gezien.Maakt ook niet uit,daar kan je de hele week wel terecht.Stond wel een duitser met veel leuk spul.Wel erg duur.

spelfout weggehaald...

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 11-10-2004 17:05 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Aanstaande zondag is er weer een metalmarket, deze keer in Aalst (BE), van 11:00 tot 18:00.
Nadere info als precies adres, entree etc. volgt

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2005 14:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Is er binnekort niet weer eens een in de Hedon?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 09-01-2005 14:44 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 14:40 schreef kwelgeest het volgende:
Is er binnekort niet weer eens een in de Hedon?

13 februari.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2005 14:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 14:44 schreef filosofem het volgende:
13 februari.
Heersch!

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 09-01-2005 14:48 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

13-02-05 in Hedon

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-01-2005 14:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 14:48 schreef thrash het volgende:
13-02-05 in Hedon

Heen??

spelfout weggehaald...

thrash
Usericon van thrash
Posted 09-01-2005 14:50 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 14:49 schreef varanus het volgende:
Heen??

Misschien zou opzich wel ff leuk zijn

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-01-2005 15:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 14:50 schreef thrash het volgende:
Misschien zou opzich wel ff leuk zijn

Ja, is tenminste ook niet echt ver weg.

spelfout weggehaald...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-01-2005 15:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
13-02-05 in Hedon

Hoogstwaarschijnlijk weer in combinatie met een metal koffie zondag in popfront, oftewel brak bandjes kijken en deurtje verder langs de kraampjes struinen. Overigens de vrijdag ervoor speelt seraphique in Hedon en de zaterdag zal er vast wel weer iets grind of metal achtigs in popfront staan.

Vorig jaar was ik na 3 dagen doorbieren totaal kapot, koffie zondag was voor mij instort zondag.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-01-2005 15:16]

thrash
Usericon van thrash
Posted 09-01-2005 15:05 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 15:01 schreef varanus het volgende:
Ja, is tenminste ook niet echt ver weg.

Nee idd. kun jij mooi bobben (dat mag je altijd graag doen)

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-01-2005 16:45 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

oeh 13-2 alweer ja, ff die kant op lopen hehe.. gaat weer duuuur worden mezelf kennende. Krijg altijd zo'n zere rug ook van alles checken.. en weer lekker vol popfront er naast dan.. wordt weer een leuke dag

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-01-2005 16:46]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-01-2005 16:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 16:45 schreef FRNK het volgende:
oeh 13-2 alweer ja, ff die kant op lopen hehe.. gaat weer duuuur worden mezelf kennende. Krijg altijd zo'n zere rug ook van alles checken.. en weer lekker vol popfront er naast dan.. wordt weer een leuke dag

Zekers, een zeer brakke, vermoeiende maar gave dag eh weekend.

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 09-01-2005 23:36 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
13-02-05 in Hedon
Gezien mijn huidige financiele situatie is het niet verstandig voor mij om daarheen te gaan. alleen ben ik lang niet altijd verstandig

Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 09-01-2005 23:41 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

April is nog best ver weg, maar dit wordt duidelijk weer heerschen geblazen

http://www.recordplanet.nl/beurzen.php?id=33

Penumbra hoards ye, God of revulsion

SeraphErik
Now everybody groove!
Usericon van SeraphErik
Posted 12-01-2005 16:03 by SeraphErik Wijzig reactieProfiel van SeraphErikQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

Alle Zwollenaren zijn alweer op de hoogte, begrijp ik? Voor de mensen die 'm nog niet doorhadden, 13 februari metalmarket in Hedon. En in het Popfront (zaal ernaast) gratis optredens in het kader van die metal market. Dit wordt alweer het 6e metal koffieconcert, als ik goed tel. See My Solution speelt, meen ik. Wie weet Accelerate ook weer. En hoewel Seraphique net daarvoor in Hedon optreed (11 feb.), gaan we denk ik ook nog wel even wat doen. Hoewel, overdaad schaad...behalve als het om optreden gaat.

...what she said...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com