|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Dan weten ze zeker, dat je dronken bent, als de eerste band begint. Oud Vuil. |
|
quote:Dan zullen het vast ommuinge kutbands zijn of ze hebben hele fikse security, met full body search voordat je naar binnen mag |
|
*flashback* Dronken? In Elektra? Welnee *flashback* |
|
Waar de fuck ligt elektra? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Elektra is in Sliedrecht. Zal vast een gave line up worden en denk zelf dat de eerste band al om 15:00 zal spelen teminste dat was de vorige 2 keer ook zo. |
|
En Sliedrecht is een Urk-ripoff, Cadaveria! Leuk toch? De Elektra heeft wel heersend koude HJ op tap voor weinig. |
|
quote: Jij speelt dan ook Met Arminius ofzo of niet? |
|
edit: wij spelen niet. [Dit bericht is gewijzigd door Doomhead op 11-10-2004 7:32] |
|
Ik moet toch eerst weten welke bands er spelen. Aankondigen met 7 metalbands zet geen zoden aan de dijk lijkt me. Namen wil ik. |
|
De naam Metal Day alleen al staat toch al garant voor een daverend succes... This is Zodiac speaking... |
|
AAN DE TAPKRAAN JA! |
|
quote: Ja, dan duurt het wel lang. (straks staan ze daar met de latex handschoenen aan je op te wachten ?!?) |
|
Gaat ook wel aanwezig zijn denk ik. Aanvangstijd klopt volgens mij niet hoor. Word erg krap anders. En Fintroll er spelen? Eerst zien, dan geloven... |
|
Ik ben ook wel benieuwd wie er spelen. Word wel een leuk dagje, denk ik [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-10-2004 18:58] |
|
Bands die tot nu bekend zijn: Inhume Kurb Saatus Thronar Profane Double Helix (Metallica cover-band) S.O.D. Tribute band En hier komen nog 1 of 2 bands bij. |
|
Iemand enig idee wie er over die avond gaat? |
|
Hah Double Helixx, die heb ik al eens gezien, opzich geen slechte band, wel apart dat er een saxofoon bij zit |
|
Ik ga... euh ik moet zelfs |
|
quote: Ik geloof Fred (programmeur van Elektra). Weet alleen niet z'n tel.nr of e-mail-adres. Programma ziet er goed uit!!! Inhume, Thronar, Profane |
|
Ik heb Fred's nummer wel, maar dat ga ik niet zomaar open bloot posten. Dat snap je wel...Nummer geef ik ook niet zomaar. Ik ben benieuwd wat de andere bands worden die gaan spelen.... |
|
Nou, dat hoeft ook niet.... het zou heel fijn zijn als je het me zou willen mailen |
|
Hoezo dat? Zit je in een band ofzo en wil je ook spelen? |
|
Yep, ik zit in SoulreaveR, maarrr ... ik heb al gemaild |
|
quote: whahaha, een Serenade Of Darkness tribute band ?!? Sorry, ik kon het niet laten. Alhoewel, The Ballad of André Hazes zou wel lachuh zijn ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |