|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Helaas, op MF was iemand je al voor met die grap. Hoewel hij toch wel leuk blijft! |
|
SoulreaveR is ook toegevoegd aan de line-up! Deuren open om 14.00 uur. Aanvang om 14.30 uur. |
|
Hehehe dat wordt weer een groot feescht met veel Tof, ook met Thronar!, daar zitten 3 bandleden in waar ik ooit mee in Arms of Valour heb ge !! |
|
Inhume Profane Kurb Saatus Thronar Walpurgisnacht Persistense Soulreaver Double Helixx Entree: € 8,50 Deur open: 14.00uur Aanvang: 14.30uur |
|
Ik neem aan dat dit een willekeurige volgorde is... Wij spelen nl. om 6 uur |
|
Nog maar 2 weekjes! |
|
|
|
Het Keihard Kut Ensemble zal ook spelen op Metalday. Ze spelen rond 19.00 uur op een kleiner podium naast de bar, altijd makkelijk Meer info over deze legendarische band: www.keihardkut.com Weet iemand toevallig de speeltijden van deze dag? |
|
Spelen steeds meer bands joh. Vraag me af of het nog druk gaat worden.... Ik zal er in ieder geval bij zijn. |
|
He, da's lachen KKE Live! |
|
ha das overmorgen al heb trouwens jullie muziek gehoord (deze: http://home.planet.nl/~mklomp/samples/broken_hope.mp3 ) erg tof! doet me denken aan de tijd dat ik begon met death metal luisteren. tot de 13e. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
wij iig niet Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Damnnnn wat gaan de dagen snel zeg!! Het is morgen alweer!!... nou ik heb er iig zin in! (<---- Hertog Jan!) Voor de mensjes die komen kijken..... ik hoorde dat het vorig jaar om 4 uur al uitverkocht was en dat de mensen die later kwamen voor een dichte deur stonden! Er komen veel bands dus wees er snel bij!!! |
|
quote: Da's niet helemaal waar Alco! Of je moet over jezelf in meervoud praten? |
|
quote: Thx, ben ook erg benieuwd hoe jullie klinken. Ben wat later, maar zeker op tijd om jullie te zien! |
|
quote: uh wat mis ik, wat missen wij? snap het niet meer! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Als je met wij, Memorial bedoelde, dan klopt het niet helemaal! Count Woltah is toch aanwezig! |
|
quote: Dat nummer viel mij ook al op, zoals op metalfan vermeld.... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Vandaag! |
|
Jammer genoeg de eerste bands van de middag gemist, maar vanaf Walpurgisnacht heb ik me iig prima vermaakt. Petje af, voor Kurb Saatus, die in 1 tot 2 weken een andere zanger hebben ingewerkt (de eigenlijke zanger van Kurb is ziek, dus nu is een van de gitaristen gaan zingen). Inhume heerscht! Zo'n dagje moeten we vaker doen! [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 15-11-2004 9:09] |
|
Ik vond het ook een te gekke dag! Beste bands vond ik Profane, Thronar en Inhume. En KKE natuurlijk . Zo'n dagje mag idd best weleens meer gehouden worden |
|
Ja, was een leuk dagje. Mijn verslag staat hier: http://members.lycos.nl/wanderingsouls/13112004.htm |
|
"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: idem url van Wandering Souls is op onze homepage toegevoegd, alsook de url's van Soulreaver, Thronar en Inhume! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |