IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Madball - 12 December - Doornroosje Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-11-2004 16:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

euhm ja......per minuut...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-11-2004 17:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Wel jammer dat ik geen vent ben, dan had ik het wel in een minuut gekund

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 17:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nu doe je het in 10 sec ?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-11-2004 17:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha. Dat is wel een uitdaging die ik aan wil gaan voor 1,50.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 17:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*zegt maar niks meer over 1,50*

Spirit In Black
Posted 23-11-2004 17:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

jongens jullie verpesten dit topic met gezwets over een gratis drankje........maar waar blijkbaar andere gedachten over bestaan....ik wil hier geen deel van uitmaken

oftewel;

ON-TOPIC GVD!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-11-2004 17:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oh! drankjes!

Spirit In Black
Posted 23-11-2004 17:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik wil niet weten waar jij dan aan denkt bij het woord, consumptie....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-11-2004 17:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

weet je dat wel zeker?

Spirit In Black
Posted 23-11-2004 17:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja, dat denk ik wel.......wat denk jij, ghehe

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-11-2004 17:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik denk het niet...

Spirit In Black
Posted 23-11-2004 17:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

uitleg, misschien verander ik wel van gedachte?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-11-2004 17:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha, zoiets moet je ervaren..

Spirit In Black
Posted 23-11-2004 17:21 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

cola met een rietje? Dat heb al eens meegemaakt hoor...

godver dit is wederom erg off-topic....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-11-2004 17:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

cola light met een parasolletje dan?

Spirit In Black
Posted 23-11-2004 17:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hebben we niet en cola lght is zowiezo goor...aldus mijn eigen bescheiden mening

al eens een wodkaatje-chocomel gehad?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-11-2004 17:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nope, but i'll try anything once. (of vaker, als het goed bevalt)

Choco malibu is een aanrader. (of was dat niet malibu?)--> vloeibare bounty

Spirit In Black
Posted 23-11-2004 17:41 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja dat kan ook, vloeibare kauwgum voor slechts 5,50 euro wordt ook ontzettend veel verkocht. Rode Wodka/Red Bull, echt een tandoplosser!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-11-2004 17:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dat is vies! vriendinntje van mij drinkt dat :S zonde van je geld.... 5,50 dat is toch zo'n 3,5 minuut.

Spirit In Black
Posted 03-12-2004 20:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

en hopsa, wederom een line up wissel:

Madball (US)
Settle The Score (DE)
37 Stabwoundz (NL)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-12-2004 22:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Zo houdt men de spanning erin.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2004 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

37 heerscht ..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2004 23:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

37 stabwounds
pluspunten:
- de drummer, goede techniek, de nodige variatie en af en toe lekkere dubbele bass. Ook geinige vingertruckjes tussendoor.
- De bassist, zonder plectrum spelend, al brak hij tijdens het laatste nummer een snaar.
minpunten:
-De zanger, dansen en hardcore gaan niet samen, denkt hij soms dat hij Fat Joe is ofzo?
- De gitarist, echt werkelijk waar, wat een arrogante miskluum was dat. Hij bereikte verassend snel het irritatie kookpunt
(geen pitters)

settle the score
Brengt er iets meer power in wat wordt beloond door zo nu en dan korstondige pits. Ze proberen een circle pit te bewerkstelligen maar dat wilde niet helemaal lukken. Als de band stopt met spelen liggen we een kwartier voor op speelschema (ja voor!! niet achter)
(enkele pits)

Madball
Na tijdens het eerste nummer bier overzich heen te hebben gekregen houdt meneer de zanger het bijna voor gezien, maar hi heeft blijkbaar een goede dag en gaat toch door (maakt er later wel een opmerking over in de trant van "ik streek een hand over mijn hart" blabla)
Het publiek doet redelijke mee maar echt losbarsten doet het niet. Ik heb ook gewoon aan de zijkant vooraan kunnen staan.
Hoogtepunt was het 8 jarige jongetje dat af en toe meezong en een keer of drie gecrowdsurft heeft
Grappig was ook dat er stilgestaan werd bij de dood van Andre Hazes ipv Dimebag.
minpunten waren 2 huilende chicks (1tje ruzie met het vriendje, de ander had een klap in haar buik gehad)

Was wel een leuk avondje ook al was en ben ik behoorlijk verkouden en moest ik door de kou binnen bijna kotsen, na een aklimatisering ging het wel
En nu al thuis, dus het was lekker vroeg afgelopen. Weinig bekenden dus geen reden om te blijven hangen.

Oja en gelukkig had ik mijn oordoppen bij me, vooral de 2e band stond onwijs hard!!!

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-12-2004 23:23]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2004 23:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zeiknat bedoel je zeker ...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2004 23:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zeiknat? die zanger? neu wat spettertjes

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com